Bir final sorusuna ne yakışır diye düşünüyordum. Nedir içimde bu sonu taçlandıracak konu ve sonrasında doğacak bir soru derken son kez kalemime bırakıyorum kendimi...😌
"Yenilgi yenilgi büyüyen bir zafer vardır." diyor bir şiirin de Sezai Karakoç.Böyle bakabilmeli hayata.Yaşadığımız olumsuzlukların bizi eğitmesine, olgunlaştırmasına; acının bize bir öğretmen olmasına izin verirsek insan hayatta her zaman güçlenerek çıkabilir.
Benim için mutluluk ; acının, ızdırabın çemberinden geçtiğim zaman anlamlı.Sırtım yere geldiği zaman, oradan doğrulduğumda anlamlı.Bize bahşedilmiş olan lütfu, güzelliği hissettiğimiz zaman anlamlı.Olumsuz duygu olmazsa; endişe, huzursuzluk olmazsa bir şeyleri düzeltmeye nasıl talip olacağız ?Yeryüzündeki adaletsizliği, eşitsizliği , yanlışları düzeltmeye bizi ne zorlayacak ?Bir de yalnızlık diyorum .Çok değerli biri şöyle tarif ediyor yalnızlığı; "İhtiyaç duyduğumuz o çok özel yakınlığın kaybı."
İnsan sadece insanlar yok diye yalnız olmaz.Bazen insanlar varkende yalnız olursunuz.İnsanların ortasında da yalnız olursunuz.Sizi anlayan bir kişi yoksa, sizin derdinizi dinleyecek bir kişi yoksa, size değerlilik ve önem duygusu atfedecek bir kişi yoksa yalnızsınızdır.
Çektiğimiz ızdırabı kimsenin duymamasıdır yalnızlık.Dünyaya bizim gözlerimiz ve kalbimizle bakan insanların eksikliğidir ve insan anlaşılmaya muhtaçtır...
Son olarak Cahit Zarifoğlunun sözü ile bitireyim.
"İnsan kendi mutlu olma imkânını görebilmeli.Mutluluksa filmlerin, romanların içinde değil, kendi yaşadığımız basit hayatın içindedir. Ve önemli olan yaşanılan "an" dır."diyor.Ve buyrun ;
- Mutluluk sizin için amaç mı, yoksa eşsiz bir yolculuk mu?
(Final sorum için değerli yorum ve görüşlerinizi bekliyorum, teşekkür ederim . Allah'a emanet olun.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💫Düşün Ve Yaz💫 (ANKET)
General Fiction>>Bazı bölümler cevaplaması zor gelebilir ; biraz cesaret, biraz kafa yoran , en önemli amacım ;insanı düşünmeye sevk ederek kendisiyle yüzleşmenin verdiği rahatlığı hissetmesini, bunun iyi geleceğine inanmasını ve kendine güvenmesini istiyorum. Sa...