Mortal love ⏳

62 7 10
                                    

Soğuk ve karanlık ,su beni yavaşça  derinlere çekiyor çabalayamıyorum bile, zaten bir faydası da olmaz sadece daha çabuk dibe batarım beni kurtarıcak kimse yok, sol elimi yukarı zorla kaldırıp birinin gördüyüm  o son ışıkdan beni kurtarmasını diledim.Artık nefesim yetmiyordu gözlerim yavaşça kapanırken gördüyüm son  şey kanımın suya kışırkenki ahengiydi.

Sesler bir yerlerden  kulağıma uğultulu nazik ve güzel bir ses geliyor sanki daha önce bir yerlerde duyduğum bir ses bu , "Kendine gelmeye başladı ,hey sen iyimisin " .Gözlerimi bir kaç kez kırpıştıp yavaşça açdım bulanık mavi bu bir kız gece mavisi saçları sırıl sıklam olmuş halde gözlerini bana dikmiş dikkatle bakıyor yüzünde endişe ve korku vardı.Sadece saçları  deyil her yeri ıslanmışdı beyaz teninden akan su damlaları yüzüme damlıyor beni rahatsız ediyordu yüzümü buruşdurdum ayağa kalkmak isterken bi acı hissettim elimi acıyan yere değdirdiğimde canım daha çok yandı  elimi geri çekip bakdığimda gördüyüm şey kandı."Kıpırdama ambulansı aradım birazdan burda olurlar yaran derin diyil ama çok kan kaybetmişsin "kenara koyduğu çantasını uzanıb aldı  ve içinden bir eşarf çıkarıb bana doğru yaklaşdı "Bu biraz canını yaka bilir ama yapmazsam durumun dahada kötüleşicekdir"eşarfı yarama basdırdı açıdan yumruğumu sıkıb kalmışıdım "Çok acıyor olmal-" "Bana neden yardım ediyorsun ,beni neden kurtardın? " suratına ciddi bir ifade yerleşdirek "Ben yapmam gerekeni yapdım-" Beni kurtarmaya bilirdin " sanırım sinirlenmişdi "BIRAKSAYDIMDA  ÖLSEMIYDIN  YANI !?" bir şey diyemedim haklıydı ona minnettar olmam gerekirken şikayet edib sorguluyorum. Bir kaç dakika sonra ambulansın sirenleri duyulmaya başladı araç gelib tam önümüzde durdu içinden görevliler çıkıb kızı yanımdan uzaklaşdırdılar ve beni içeri taşıyıb ilk yardım uygulamaya başladılar hasdeneye vardığımızda" Doktor beyi çağırın ""Hasda çok kan kaybetmiş hemen ameliyataneyi hazırlayın" bana bir iğne tapdılar ve gerisi karanlık gözlerimi açdığım da kendimi beyazlarla kaplı hasdane odasında buldum.
Marinettden: Okuldan çıkmış eve doğru ara sokaklarla ilerliyordum hava bu gün oldukça soukdu bu sabah  montumuda giymediyim için üsdümde sadece ince bir kapşonlu ceket vardı ah donuyorum, sonbahar artık bitmek üzere.Hava iyice kararmaya başladı bu sokaklar tekin diyil hızlıca eve gitsem iyi olur.Sesler geliyor diyer sokağa geçmeden köşede saklanıb neler olduğuna bakdım sandım birileri kavga ediyor epeyde gürültücüler dörd kişiler aslında üçü sarışın bir çocukla kavga ediyor hey bu adilmi ki onlar üç kişiler oysa tek çok kötü kavga ediyorlar , ikisinin yüzünü göremiyorum ama diğerlerinin yüzü fena halde sarışın çocuk tek olsada iyi başa çıkıyor gibi ben sanki bu çocuğu bir yerde gördüm ama  ne yok canım bıcakmı o çocuğa sapladı bu resmen cinayet sokak ortasında burda niye kimse yok be burası ara sokak diyil ki nehrin kenarı burda hep birileri olurdu ama .Neyse gitsem iyi olucak beni görürlerse başım büyük belaya girer ah hatta belki benide öldürmeye kalkarlar nede olsa olaya şahitlik etdim ayak sesleri bu tarafa doğru geliyorlar lanet olsun saklanmam lazım hemen sokağın köşesine dönüb saklandım iki elimle ağzımı kapayıb ,nefesimi tutdum ya beni görürlerse korkuyorum.Lütfen beni görmeyin lütfen çekib gidin oh sanırım gitdiler tanrıya şükürler olsun beni farketmediler.Acele edib eve gitmem lazım ah ama peki ya o çocuk nolucak orda öyle yaralı kalırsa ölür ona yardım etmeliyim saklandım yerden çıkıb ilerlemeye başladım ee yaralı çocuk nerde peki az önce burda yatıyordu yerde sadece kan izleri var dur biraz kan izleri nehre doğru ilerliyor biraz öncede duygduğum su sesi buymuş demek çocuğu nehre atmışlar işledikleri çinayeti örtbas etmek içinmi yani bu kadar acımasızlıkda olmaz ama çantamı çıkarın bir kenara koydum ve derin bir nefes alıb  nehre atladım su çok soğuk ve karanlık onu gördüm bilinci kapanmış ve yarasından akan kan suya karışmış kolundan yakalayıb kendime doğru çekdim ve yukarı doğru yüzmeye başladım suyun yüzüne çıkıb derin derin nefes aldım, nehrin kenarına yüzüb onu kenara yere yatırdım kafamı göğsüne koyub kalbinin atın atmadığını kontlöl etdim kalbi hala atıyor şükür hala yaşıyor hemen  çantamdan telefonumu alıb ambulansı aradım ama onlar gelene kadar öle bilir benim müdale etmem gerek kalp masajı yapmaya başladım ama bir işe yaramadı yapıcak bir şey yok suni tenefüs yapmam gerek yüzüne yaklaşın tereddütle dudağımı kenarı yara olmuş  dudağına dayadım nefesimi ona vermeye başladım sonrasında kenara çekilib nabzını tekrar kontröl etdim atıyor ama niye uyanmıyor ikinci kez suni teneffüs için yaklaşdığımda gözlerini kırpışdırdığını gördüm "Kendine gelmeye başladı ,hey sen iyimisin" aslında sorduğumda sorumu yani tabikide iyi diyildir benide dövüb sonrada yaralayıb nehre atsalar bende iyi olma yani. Dikatle beni inçeliyordu, yüzüm yüzüne çok yakındı bu yüzden yüzümden akan su damlaları onun yüzüne düşüyordu.Ayağa kalkmak istedi ama birden yüzünü buruşdurub elini yarasına deydirdirdi elini geri çekin bakdı kan vardı tabiykide
"Kıpırdama ambulansı aradım birazdan burda olurlar yaran derin diyil ama çok kan kaybetmişsin"çantama uzanıb içinden eşarfımı aldım ve ona doğru yaklaşıb "Bu biraz canını yaka bilir ama yapmazsam durumun dahada kötüleşicekdir"eşarfı yarasına basdırdım açıdan yumruğunu sıkdığını gördüm."Çok acıyor olmal-""Bana neden yardım ediyorsun beni neden kurtardın?"nasıl yani kurtarmasamıydım da ölsemiydin "Ben yapmam gerekeni yapdım-""Beni kurtarmaya bilirdin"ah hadi ama bu beni sinirlendiriyor "BIRAKSAYDIMDA ÖLSEMIYDIN YANI"bir şey söylemeden yüzünü diyet tarafa çevirdi biraz sonra siren sesleri duyulmaya başladı ambulans gelidi ve görevliler beni uzaklaşdıb çocuğu sendeye yatırdırdılar bana gelib gelmiycemi sordukdan sonra araca bininb  gitdiler bense girdiklerini izledikden sonra çantamıda alıb eve doğru yürümeye başladım ben yapmam gerekeni yapdım umarım iyi olur ah şimdi hatırladım ben bu çocuğu okulda görmüşdüm bizim okulda okuyor olmalı ismi neydi tam hatırlamıyorum ama daha önce duymuşdum çok sokkanlı ve kavgacı biri sanırım başını hep belaya sokuyor olmalı.Sonunda eve vara bilmişdim kapınının önündə durub derin bir nefes aldım və içeri girdim annemin mutfakkdan seslendi "Neden bu kadar gecikdin hava iyice karardı,sokaklar bu saatde tehlikeli...durdu çünkü halimi görünce şoka uğramışdı her yerim sırıl sıklam su içindeydi iki saat dışarda bu sokda ıslanmış bir şekilde kalmışdım souk iliklerime kadar işləmişdi resmen titriyordum ayrıca ellerimde ve üzerimde kan vardı "Noldu sana böyle ?!""Şimdi açıklamak isterdim ama donmak üzereyim ..""Tamam tamam hadi çabuk yukarı çık sıcak bı duş al kendine gel sonra hemen bana neler olduğunu açıkla"yavaş adımlarla yukarı çıkıb üzerimdekilerden kurtuldum banyoya girdim aynada kendime bir bakıb ellerindeki kandan kurtuldum yüzüme bakdığımda dudağımda kan vardı çocuğun dudakları yaralıydı kan ordan benimkinede bulaşmış olmalı neyse hemen duşa girdim ah sıçak su çok rahatlatıcı banyodan çıbıb üzerime rahat ve bol bir şeyler giyib aşağıya indim annem koltukda oturmuş beni bekliyodu gidin yanına oturdum elindeki çay fincanını bana uzatdı fincanı alıb sıcak çaydan bir yudum aldım iki elimle fincanı kavrayıb tüm olan biteni anlatdım çok dikkatli ve ciddi bir şekilde beni dinliyordu "Bunların hepsini bir gecede olduğuna inanamıyorum ,sen iyimisin  Hasda olucağından korkuyorum öyle ıslanmış bir şekilde saatlerce dışarda kalmışsın""Ben iyim ama acaba o çocuk iyimidir ""Merak etme iyi olucakdır sonuçda sen elinden geleni yapdım affedin kızıma her zaman yardıma ihtiyacı olanlara yardım ediyorsun""Anne !""Ama birden seni öyle elin üstün kan içinde görünce korkdum ""Seni korkutduğum için üzgünüm""Ah önemli olan senin iyi olman" gülümsedim çay bardağını masaya bırakın anneme sıkıca sarıldım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 07, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mortal love⏳Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin