ADRIEN
Sesin sahibi odaya adımını attı ve içeri girdi... Neyseki korkulan başımıza gelmedi. Gelen kişi Canly idi. Usta ve ben bir ohh çekerken Canly soru dolu gözlerle ve endişeyle bize bakıyordu. Canly sessiz bir şekilde bize sordu:
- Adrien, Marinette neden baygın? Siz ugurböceği ve kara kedi olarak ayrılmamışmıydınız, neden kostümleriniz yok?
-Anlatacağım Canly ama ilk önce buradan çıkıp Marinette'yi kendine getirmeliyiz.
- Adrien haklı, önceliğimiz Marinette.
- Tamam. Canly dikkatli bir şekilde birinin olup olmadığını yoklamak için odadan dışarı baktı ve devam etti.
- Kimse yok gidebiliriz.
Hepbirlikte binadan çıktık ve Marinette'yi kendine getirmeyi başardık. Mari uyanır uyanmaz şaşkınca bize baktı ve bir şeyler hatırlamak istercesine düşündü. Biraz daha durduktan sonra sessizliği bozdu.
- Başarmışsınız. Oradan kurtulmuşuz.
-Evet. Senin planın sayesinde.
Marinette söylediklerim karşında utanmış ve başını biraz eğmişti.
Şimdi asıl problemimize gelebilirdik. Tüm mucizeler Hawkmoth'daydı ve her an bizim mucizelerimizi kullanıp dileğini yerine getirebilirdi. Aklımdaki düşünceleri Usta Fu dillendirdi.- Kurtulduk ama hâlâ bir problemimiz var. Mucizelerin hepsi Hawkmoth da ve acele etmeliyiz çünkü dileğini gerçekleştirmek için çok da bekleyeceğini sanmıyorum.
-Evet ama ne yapabiliriz ki tüm mucizeler onda.(Marinette)
-Aslında hepsi onda değil. (Canly)
-Canly? Bu neden oluyor? (Usta Fu)
-Ben de bir mucize var demek oluyor. Unuttun mu at mucizesi ben de.
- Doğru söylüyorsun tamamamen aklımdan çıkmış. O zaman harika bir plana ihtiyacımız var. At mucizesini kullanarak diğer mucizelere ulaşmalıyız.
Herkes düşünmeye koyuldu. Tek bir mucize mucizelerimizi geri almak için yeterli değildi. Kendi mucizelerimizi almalıydık ama Hawkmoth onları yanından ayırmaz ki. Ama belki mucize kutusuna ulaşabiliriz o zaman diğer mucizeleri de kullanıp Tikki ve Plagg'i hatta Noroo'yu da kurtarabiliriz. Herkes derinliklerde düşünürken aklıma gelen fikri ortaya attım.
- Benim bir planım var.
Herkes bana hadi anlat dercesine bakıyordu ben de planımı anlattım. Söyleyeceklerim bitince herkes kararlı bir ifade ile kafasını salladı ve birinci aşama için Canly dönüştü. Mari ve ben Hawkmoth'un dikkatini dağıtırken Canly'den geçit ile mucize kutusunu almasını istemiştim. Birinci aşama başarlıyla sonuçlandı. Şimdi sıra bizdeydi. Ben ikinci şans gücü taşıyan yılan mucizesini Marinette de arı mucizesini aldık ve dönüştük.
Planımız Marinin arı mucizesini kullanarak Hawkmoth'u hareketsiz bırakması ve o sırada kendi mucizelerimizi bulmamız yönünde ilerliyordu. Tabi Hawkmoth hareketsiz kalınca onun mucizesini de alabilirdik. Eğer bunu başarabilirsek geriye tavus kuşu mucizesini bulmak kalıyordu.
Çok uğraşdık ama sonunda başardık. Marinette Hawkmoth'u etkisiz hale getirdi. Olabildiğince hızlı bir şekilde micizerimizi aramaya başladık. Her geçen saniye lehimize işliyordu. Marinette geri dönüşünce etki bitecekti. Neredeyse her yeri alt üst ettik ama bir mucizeye bile ulaşamadık. Hawkmoth'un dileğini dilemediğini umarak aramayı sürdürdük Bir yandan da Hawkmoth'u kontrol ediyorduk ve mucizeden çıkan seslere kulak kesildik. Her ötüşünde bir dakikamız azalıyordu. Arı mucizesinden yine ses geldiğinde son bir dakikamız kaldığını anladık.
- Adrien, Hawkmoth'un mucizesini almalıyız.
- Broşu? Hmm... işte burda. Sence kim olabilir.
-Bilmiyorum ve hiçbir tahminim de yok.
Dikkatli bir şekilde broşu Hawkmoth'tan ayırdım ve gördüğüm yüz ile nefesim kesilmeye başladı. Dizlerimin bağı çözüldü ve yere yığıldım. Beni fark eden Mari de yanıma oturdu. Sadece donuk gözlerle yere bakıp gözlerimin bulanıklaşmasına izin verdim. Ağladığımı fark eden Marinette bana sıkıca sarıldı.
Ağzımdan tek bir kelime firar etti;
- Baba?VEE BÖLÜM SONUUU
Artık sır pardesi aralandı. Bundan sonraki bölümlerde daha çok Adrinette göreceğiz :)🪐KENDİNİZE DİKKAT EDİN 🪐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEĞİŞME ZAMANI ✔️
FanficAdrien'ın rüyası üzerine Marinette, Kara Kedi'ye bir şans verir ve her ikisinin de hayatı değişir. (İlk kurgum olduğu için biraz acemice)