~Ruszajmy!~

964 31 1
                                    

Właśnie stałam w holu. Byłam szesnastą osobą tutaj. Zaraz miało rozpocząć się zebranie dotyczące wyjazdu do mojego ulubionego kraju- Japonii. Razem z innymi uczniami czekałam na to, by usłyszeć te jedno, ważne słowo- ,,wyjeżdżamy''. Wiedziałam, że niedługo je usłyszę. Patrząc na innych też się niecierpliwili. ,,Ile to trwać. Spotkanie powinno się zakończyć z pół godziny temu. No nic trzeba poczekać.''

- Wreszcie- z zamyśleń wyrwał mnie głos Elle. Spojrzałam na nią. Była to wysoka dziewczyna o długich brązowych włosach związanych w kok i o orzechowych oczach. Miała na sobie mundurek naszej szkoły- niebieski z białymi paseczkami, chociaż niedługo miało się to zmienić, ponieważ zaraz mieliśmy jechać do Japonii, do nowej szkoły.

- Przepraszamy za spóźnienie, mieliśmy wiele spraw do obgadania. Cieszę się, że jest tu was aż tak dużo- usłyszałam głos pana Sillmana, który właśnie wszedł do naszej Sali.

- No tak- myślę- kto by chciał nie pojechać do Japonii, gdy wszystko jest dopięte na ostatni guzik?

- A teraz sprawdzimy waszą obecność- w tym momencie wyłączyłam się, a włączyłam się dopiero wtedy, gdy usłyszałam swoje nazwisko- [T.I.]

- To ja- odezwałam się

- Świetnie, wszyscy są. W takim razie przedstawię nasz plan- Tu się znowu wyłączyłam... Teraz włączyłam się- ty [T.I] oczywiście kierujesz całym zespołem, jesteś kimś w rodzaju naszą ,,menedżerką"

- Oczywiście- odezwałam się bez zastanowienia

- W takim razie ruszajmy. Samolot mamy na dziesiątą- zostało niewiele czasu- Na te słowa wszyscy się poderwali, a ja poczułam, że otwieram w swoim życiu nowy rozdział.

------------------------------------------

Trochę krótszy rozdział, ale w końcu to prolog. Staram się cały czas poprawiać błędy :) 246 słów

[T.I] x Jude SharpOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz