*15 Skyrius*

838 57 0
                                    

Pabudau Harry glėbyje. Atsimerkiau ir pamačiau jam ant veido krentančias šokoladines garbanas. Nusišypsojau.

- Tau patinka žiūrėti į miegančius žmones?,- pasigirdo užkimęs Harry balsas.

- Oi. Atsiprašau.

- Nieko tokio,- atsimerkė Harry.

- Nori valgyti?

- Mano eilė gaminti,- nusišypsojo ir išlipęs iš lovos nuėjo į virtuvę.

Ringiai išsiritau iš lovos ir nupėdinau į dušą. Nusipraususi ir apsirengusi nulipau į apačią pas Harry.

- Na kaip mano virėjui sekasi?

- Gerai. Pusryčiam omletas ok?

- Tiks viskas ką pagaminsi.

- Gerai. Eik apsirenk.

- Kodėl?

- Atvažiuos vaikinai apžiūrėti tavo buto. Ir greičiau, nes garantuoju, kad jei jie atvažiuos pirmiau Niall suvalgys viską ką būsiu pagaminęs.

- Aha.

Nuėjau į dušą nusiprausiau ir išsivaliau dantis. Susiradau juodas odines timpes ir ilgą maikutę.  Apsirengusi pasidažiau ir nulipau žemyn.

Virtuvėje jau sedėjo vaikinai ir valgė pusryčius.

- Jūs rimtai? Gal namų neturit?,- nusijuokiau.

- Jei kas daro valgyt reik paragauti,- pasakė Niall.

- Tu tikriausiai pirmasis ir atlėkiai?,- nusijuokiau.

- O kaip kitaip?

Tipinis Niall elgesys. Kur maistas ten ir jis... Visi susėdom ir pavalgėm. Pavalgę nusprendėme pasiėmę merginas kartu nuvažiuoti į miestą. Užlipau į kambarį ir persirengiau. Apsimoviau baltą palaidinę, šviesiai mėlynus aptemtus džinsus, apsimoviau baltus laivelius, užsimečiau džinsinį švarkelį ir pasiėmiau juodą tašę. Kai nulipai 5 poros akių žvelgė į mane lygiai kaip tada ligoninėje.

- Nežiūrėkit į mane taip. Važiuojam.

- Ak taip...

Įsėdom į džipą kurį vairavo Zayn. Prie Zayn sedėjo Liam. Galinėje sedynėje sedėjo Niall ir Lous, o mes su Harry važiavom su jo mašina.

Privažiavom merginų namus ir pasiėmę jas nuvažiavom į parką. Visi linsmai vaikščiojom ir kalbėjomės. Mūsų trys porelės susikabinusuos renkomis. Mes su Harry ėjome tik šalia vienas kito ir nieko daugiau..., o Niall sau laimingai ėjo ir vienas ir tai atrodė vienu metu miela ir juokinga... Eidami šnekučiavomės, kai staiga kažkoks merginos balsas sušuko:

- Harry!?

Mes atsisukom nieko nesupratę.

- Betane?,- Harry nustebusiu balsu paklausė.

Ką? Jis ją pažysta? Iš kur? Tada Harry priėjo prie jos ir apkabino ją taip stipriai kaip nieko kito. Tada jis pasilenkė ir pabučiavo ją. Aš sustingau ir jau maniau, kad neištversiu neverkusi. Kadangi buvau labai gera aktorė tad suvaidinau, kad pažiūrėjau į laikrodį. Tada išbėriau:

- Šūdas! Aš pavėluosiu į praktiką. Žinai koledžas ir panašiai... Visai iš galvos išgaravo. Aš žiaurei atsiprašau, bet man jau reikia bėgti. Buvo labai linksma!,- ir pradėjau vos nebėgti.

- Palauk pavešie suriko Zayn,- prieš Harry ką nors pasakant.

- Nereikia! Čia netoli!,- vis dar bėgau kuo toliau nuo jų.

Tas bučinys buvo lyg strėlė širdyje. Kai nubėgau kiek toliau įmanoma nuo parko ir jų suklupau ir pradėjau verkti.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Štai ir nauja dalis! Tikiuosi patiko! Sorry už klaidas ir kad ilgai nekėliau, nebuvo minčių XD. Nepamirškit vote ir komentuoti. Luv ja! Bye!
P.S. Su valentino diena! Linkiu linksmai atšvęsti!

Pamilus  ŽvaigždęWhere stories live. Discover now