257: Plecki bolą dalej

40 9 9
                                    

4.11.2020

Masakra. Temperatura W normie 37.0 (od 3 tygodni) wczoraj trochę skoczyła na 37,3 – 38,0

Dziś głowa już mnie nie boli ale bolą mnie plecy na samym dole, czuję że chce mi się siku ale nic ze mnie nie leci. Przy sikaniu mnie nie boli, więc zapalenie pęcherza chyba odpada.

Dzwoniłam aby umówić się do lekarza na cudowną teleporadę no i wolne terminy są na poniedziałek... No chyba że coś pilnego to mam dzwonić rano między 7:30 a 8:30... Po tej magicznej godzinie zapisują na inny dzień.
Jpd

Wysłałam paczkę.
Mam 26 lat i właśnie dziś nauczyłam nadawać się impostem.
To był mój pierwszy raz. 😏

Chciałam dać tytuł "mój pierwszy raz" jednak uznałam, że to nie na miejscu. 😂
Si jest grzeczna 😇

Serdecznie dziękuję za komentarze i gwiazdki w Projekcie Zdrowie. Książka osiągnęła już 1500 wyświetleń. Przy ok 20 rozdziałach. Może i mało ale dla mnie sukces. Komentarze bardzo motywują do dalszej pracy. I jestem zadowolona z tego pomysłu na 100 obserwatorów i powoli zbliżamy się do 150 followersów i kolejnego specjalu 😊 Mam nadzieję, że Si poleca 150 książek z okazji 150 obserwatorów przyjmie się również cieplutko co Projekt Zdrowie.

Zadzwoniłam do Addiego złożyć mu życzenia urodzinowe.

Przestałam też popierać strajk kobiet gdyż zrobił się strasznie lewacki, agresywny i stracił sens... W ten sposób nic nie osiągną. Smutne to.

Zresztą ***** PiS przestaje mieć sens bo calusi rząd jest do wymiany.
Hołownia jest spoko plus dwie nowe partie by się przydały. Coś w stylu odświeżenie rządu i do tego po 70-ątce przymusowa emerytura.

Co prawda strajk jest potrzebny bo zaraz zabronią aborcji z gwałtów i wycofają antykoncepcję... Wiecie taka prezerwatywa nie chroni tylko przed ciążą ale i chorobami wenerycznymi. Zaraz będą w szkołach tylko pisowcy uczyć i mącić dzieciom że lgbt, invitro jest be.

Tylko strajk zrobił się jakiś taki nie wiem jak to ująć. Widziałam post w którym typiara napisała, żeby osoby lgbt spadały, bo to nie ich strajk. 

Chętnie poznam wasze zdanie na temat rozwoju kierunku strajku kobiet.

W mojej nie ma 😔 Si robi na recepcji i nie wita nikogo łakociami tylko "A pan do kogo? Był Pan umówiony?" 🤣

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

W mojej nie ma 😔 Si robi na recepcji i nie wita nikogo łakociami tylko "A pan do kogo? Był Pan umówiony?" 🤣

Miłego wieczoru, nocki o czwartku. Życzę dużo zdrówka i słodkich snów. Do następnego wpisu.

~Si.

Dziennik Si |2| Życie w czasie pandemii. Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz