Bilirsiniz, benim yaşıtlarımın (14-16 yaşları arası) en büyük derdi "aşk"tır. Facebook'ta hep sevdikleri insana küfreder veya sayıp söverler. Halbuki o insanın bu duygu karmaşasından haberi bile yoktur.
Şimdi kendinizi bir sokak çocuğunun yerine koyun. Ve kendinizi onun gözünden gördüğünüzü, düşünün. Sonrada yaptıklarınızı. Ergenliğe sığınıp ailenize yaptığınız gereksiz atarları, yaptığınız gereksiz harcamalarınızı, kötü diye yemediğiniz yemekleri, hep pahalı şeyler alma isteğinizi ve bunlar gibi yaptığınız daha nice gereksiz şeylerin 1 tanesine bile sahip değil bu insanlar. Siz bu soğuk kış günlerinde -inkar etmiyorum bende söyleyeceğim şeye dahilim- sıcak evlerinizde, yumuşak yataklarınızda uyurken, onlar harap olmuş evlerin böceklerin içinde, buz gibi soğukta üstlerine incecik yırtık bir tişört altında şortla donmamaya çalışıyorlar.
Bizler babalarımızın verdiği -yani beleşten gelen- parayı harcıyorken onlar çöp diye atılan gazoz kutularını, karton ve kağıtları toplayarak para kazanmaya çalışıyorlar. Aldıkları paranında belkide 4 de 3 ünü tiner sigara ve uyuşturucu gibi kötü alışkanlıklara, kalan 4 de 1 inide karınlarını doyurmak için harcıyorlar. Onları dışlamayın! Biraz yanlarına gidip konuşun. Onları toplumda kenara atılmış değer verilmeyen bir sınıf değil, insan olarak görün, görünki onlar kötü alışkanlıklara kapılmasın.
İlla bir şeye ağlamak istiyorsanız etrafınızda bakın. Ama normal yerlere değil biraz köşelere bakın.
http://m.youtube.com/watch?v=V1Axz81xhhU
Ve sizden ricam şu videoyu izleyin beni daha iyi anlarsınız..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biraz Etrafınıza Bakın
Randomİlla bir şeye ağlamak istiyorsanız etrafınızda bakın. Ama normal yerlere değil biraz köşelere bakın ve halinize şükredin.