KIZ ve KÜÇÜK Evİ

104 5 1
                                    


Bir zamanlar küçük bir evde tek başına yaşamını sürdüren genç bir kız vardı.Bu genç kızın adı ise Büşra idi.Büşra okulu bırakmış,geçimini de zar zor sağlıyordu.Büşra'nın annesi ve babası kanserden hayatını kaybetmişti.Büşra,o günden sonra kendi hayatını unutmuş,bırakmış,boşvermişti.Korkunç ve küçük bir evde hayatını sürdürmeye devam ediyordu.Bir gün Büşra kâbus gördü.Kâbusta annesini ve babasını görüyordu.Annesi ve babasından bir tane degil binlerce tane vardı kabusunda.Hemen uyandı ve lavaboya gitti,elini yüzünü yıkadı.Çok korkmuştu.

-Büşra kızım buraya gel!!!

-Ama ama bu annemin sesi?...

-Kızım yanıma gel seni çok özledim gel buraya Büşra!

Büşra korkmaya başlamıştı.Tek odalık evden sesler gelmeye başladı.

-Büşra kızım lütfen gel yanımıza!Hadi ama lütfenn !?

Bu ses ise Büşra'nın babasının sesiydi.Büşra korkmaya başladı.

-Yorulmuş olmalıyım hayali sesler duymaya başladım.

Diyerekten yatağına gidecekti ki yatağının üstünde babasının ona küçükken aldığı oyuncagi gördü. Ama bu oyuncagı oraya kim koymus olabilir di ki????Büşra oyuncagi alıp yatagına uzandı.Tam uyuyacak ki bir ses daha duyulmaya başladı;

-Büşra bu oyuncagı hatirladın mı?

-Baba??

-evet kızım söyle ,,,

-ama bu nasıl olur?

Büşra daha fazla dayanamadı ve uyudu...

Sabah uyandığında ise oyuncak yoktu. Sanki biri alıp götürmüştü oyuncagı,acaba dünkü olay bir kabus veya bir hayal olabilirmiydi ki ?

Büşra, oyuncagı aramaya başladı ama oyuncak hicbir yerde yoktu.Büşra,biraz hava almak için dısarı çıktığında kapısının önünde büyük bir kutu gördü. Kutuyu aldı ve iceriye gecti. Kutuyu açtığında ise babasının ona aldığı oyuncak cıktı. Büşra bu olanlardan hic birsey anlamamıştı. Kutunun icinde de bir not vardı.

-kızım Büşra ben baban. Benim ruhum burda kızım seni izliyorum şu an bile seni izliyorum. Ve sana sarılmayı , seninle konusmayı çok özledim. Seni görebiliyorum ama sana elleyemiyorum Büşra ! Gell Burayaa !!

-Hayır hayır hayır!  ya bu notu kim yazar ne oluyor burda buda bir kabus olabilir mi?

Büşra'nın kafası karışmıştı. Artık ne oluyor öğrenmek istiyordu.

(arkadaşlar umarım begeniyorsunuzdur. Yazım hatası varsa özür dilerim.yeni bölümü üç güne cıkar . oylarınızı bekliyorum.)

  

             
              

KIZ ve  EVHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin