Bölüm 2.

42 25 32
                                    





Alya o mesajı görür görmez hemen en yakın arkadaşına yani Eray'a o mesajı bildirdi, Eray'da ona cevap vermemesini söyledi ve rüyayı tekrar hatırlamasını söyledi.

Alya telaşlanmıştı, ilk önce me yapsam ne yapsam diye düşünüyordu.
Annesine ulaşmaya çalışıyordu fakat saat gecenin 03.00 idi ve annesine ulaşamamıştı.

Alya evinin tüm giriş çıkış kapılarını kapattı, tüm giriş çıkış kapılarının üzerine ağır malzemeler koyup gizli kullanıcının o eve girmesi için zorlaştırıyordu.

Alya tam polisi arayacaktı fakat evde bulunan tüm elektrikler yavaş yavaş sönüyordu. Koridordan ayak sesleri duyuluyordu, hiç kimseye ulaşamıyordu çünkü evdeki internet kesilmişti ve dağlık alanda yaşadığı için kimseye telefonla ulaşamıyordu.
Ve bir an Alya'nın yanında ki odada bir patlama sesi gelmez mi..

Alya hemen bodrum katına inip elektriği düzletmeye çalışıyordu, fakat yukarda ki kattan rüzgar sesleri ve adım sesleri geliyordu, Alya hemen bodrum katında bulunan büyük bir kutunun içind girdi ve sessiz olmaya çalışıyordu fakat ne işe yarayabilirdi ki?

Alya telefonunu çıkarıp saate bakmıştı ve o an ki saat 3.29 idi. Ve üç dakika geçtikten sonra rüzgar sesleri kesilmişti ve bir anda küçük oyuncak müzik kutusundan sesler gelmeye başlar;

🎶Ölüm, asla kaçamayacaksın (4x) 🎶

Ve müzik kutusu kapanır ve adım sesleri tekrar duyulmaya başlar..

Devamı üçüncü sayfada olacaktır!

Beğendiyseniz kitabıma oy verip beni takip edebilirsiniz! ⛓🖼

Eğer bu bölümde yazım hatası varya yorumlarda bildirebilirsiniz! 🧸🎈

Dördüncü bölüm en yakın zamanda sizinle olacaktır :) 🏖

*destek olursanız çok sevinirim 🥰*

DehşetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin