❄1❄

163 19 225
                                    

(orta okul 6.sınıf)
Kasım Ayının 9'u Okulun ilk dersi Saat 08:45

Yazar anlatımından;

Hoca'nın telefonu çalmıştı 1-2dk konuştuktan sonra sınıfta akıllı durmalarini söyledi Naomi'yi kürsüye çıkardı malum Okul konseyi başkanıydı..neyse sonrada çıktı.

Katsuki:Gitti dimi lan?

Naomi kapiya doğru yaklaşıp,
Naomi:Heh gitmiş gerizekali *güler*

Sonra kürsüye doğru gitti cebinden telefonumu çıkardı ve şöyle dedi

Naomi:TAMAM ŞİMDİ KIMIN TELEFONLARI YANINDA ISE ÇIKARSIN MLBB(mobile legends bang bang) OYNICAZ!

Herjes tip tip bakarken Izuku Katsuki telefonlarini çıkarmıştılar bile..

Naomi:Ne sandınız salaklar sabahın köründe mal mal defter kitap okutturucağımı düşünmüyorsunuz umarim?

Sınıfta derin bi seslik vardi..

Naomi:NE YAPIM AMK SABAH SABAH KITAP MI OKITIM SANKI DINLICEKSINIZ ACIN İŞTE OYUN OYNAYAK AMK MALLARI..

Herkes katsuki'ye baakiyordu katsuki;

Katsuki:*elini kalbine götürerek*Çok gururluyum şuan...gurur duyuyorum senden Amatist..

Garip olan bunları söylerken cidden gururlu hissediyordu..

Sonra telefonlu yaninda olan herkes telefonunu çıkartıp 10 kişi olan takima 5'er 5'er guruplar halinde girip oyniyorlardı bunu neden mi yapmıştı?

Çünkü o Oyun Klub'ünün Başkanıydı sabah sabahn ders işlemek istemiyordu..daha doğrusu kimse istemiyordu ama sabahlari herkes yeni uyanmisti o yuzden dalgındi çoğu kişi masada kafayi vurup uyumuştu bile nede olsa Öğretmen gelmesine yakin Naomi onları uyandirirdi..

(···)

Müdürün kapısıni çaldı soluk sarı saçlı olan öğretmen içerden gelen "gir" komutu ile kapiyi acip içeri girdi..

Öğretmen:Beni cagirmişsiniz benjamin-san?

Bay.Benjamin(müdür):Evet çağırdım senin sinifa yeni bir öğrenci gelice-

Öğretmen:Ama Benjamin-San benim sınıfım tamamen dolu?

Benjamin:Hayir artık değil bir öğrenciyi A şubesi verdim yani sinifin 2-B'de*(6-B gibi düşünün) 1 kişilik bos yer var

Öğretmen:Ama..Neyse tamam benjamin-San peki öğrenci nerde?

Benjamin:Gelir birazdan merak etme..

Benjamin:Ha bide Naomi'ye de ona okulu gezdirsin kulup falan ayarlasın kıza eğer  istiyorsa

Öğretmen:Tamam benjamin-San

O sırada içeri yeni gelen kız girdi..

Hono:Üzgünüm burayi bulmam biraz uzun sürdü heryerde bir sürü kulup ve oda vardi..

Benjamin:Önemli değil sonuçta japonyada yenisin zamanla alışırsın

Hono:Aslında pek yeni sayilmam ama herneyse..

❄Bir Kar Kristali❄Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin