Del 11

525 33 9
                                    

"Hejjåå, morn" ler jeg og spretter inn kjøkkenet og Carro skvetter. Hun ler, "du skremte meg din sau!" ler hun. Etter at Isac startet å kalle meg sauen hans, har alle kalt meg det. Jeg flirte og åpnet kjøleskapet, juice! Eple juice, oh gad how much I love this..?

Jeg åpnet juice korket og drakk rett fra kartongen, og skulle egentlig legge den til bake. Men Isac sto rett foran meg med de typiske valpeøynene for å få drikke litt han også. "Her," mumla jeg og ga den til han. Han smilte glad, som om han vant lotto eller no. Rar gutt, rart oppførsel. (lol).

------

Jeg sukket lavt, og skiftet posering og smilte falskt. Carro har tvunget meg på en photoshoot ute i Parken, omg. Jeg himler med øynene. "Skjerp deg, Dn. Du kan ikke posere sånn?" hører jeg latter bak meg. Jeg snur meg og myser med øynene.

Hun tror jeg ikke vet om hva hun har gjort? "Ha-ha-ha, Thea." sier jeg sarkastisk og prøver for harde livet å høres normal ut. "Våknet på feil ben, eller er det perioden din?" flirte hun.

Æsj, hore. "Jeg har hvertfall jomfrudommen min, jeg." svarer jeg, uten å tenke meg om. Hun stopper å le. "Jeg kan forklare!" detter det ut av henne, og hun holder seg rundt munnen rett etter. "Jasså?" sier jeg surt.

"Thea, plis. Gå vekk," svarer Carro henne. "Caroline! Hold kjeft din lille snørrunge! Dramaqueen!" roper Thea. "DER gikk du over streken din lille billige hore! DU kaller ikke henne en snørrunge, heller kan IKKE be henne om å holde kjeft, når det egentlig er du som må få til det først! HUN er hvertfall ikke FAKE, heller IKKE BILLIG!" ropet jeg ukontrollert. Omfg, endelig fikk jeg det ut.

"Så NÅ gir du deg! Dette stedet her er laget for MENNESKER IKKE DYR!" jeg fortsetter. "Dn.." måper henne. "JA, DN! DN, SOM DU KNULTE EKSEN HENNES, OG LURTE HAN DRITINGS! DN, DEN DU RAKKA SHITEN UT AV HVER DAG! JEG HAR KLART Å LEVE MED DITT DRITT I NESTEN OVER TO ÅR, SÅ NÅ TA Å SI FARVEL!" skrek jeg. "Å Herregud," måper Carro også.

"Den eneste ekte vennen jeg har er, Carro." sa jeg, og falt ned på knær. Hater at jeg er så svak, drep meg.. "Gå vekk!" freser Carro og peker mot en eller annen retning. Tårene slepper jeg ut, typisk. Jeg har ansikter i henda og hulker.

"Jeg tror det er best at du ikke prater med Isac mer," sier Carro lavt når jeg har roet meg ned og vi har kommet hjem igjen. "Nei!" svarer jeg skjapt. "Jammen, Thea vil ikke la deg være da!" svarer hun oppgitt. "Det bryr jeg meg langt inn i ræva! Jeg elsker  Isac, og skal ALDRI slutte å prate med han!" Jeg var absolutt på gråten igjen.

Kjedelig, masse drama.. I know. Sorry.

Vote og... U name it.

"We're finish, okay?" season 2Donde viven las historias. Descúbrelo ahora