Ask Kapiyi Calinca

1.6K 70 18
                                    

4.Bölüm

"Yok canim sagol." , demisti Öykü cantasini koluna takip giderek.

"Seeeen bilirsin ufaklik. Hatirlatirim sana bunu." , diye bagirmisti Ayaz arkasindan.
Sasirmamisti aslinda Öykü akilli basli bir kizdi ve muhtemelen Ayazin bu tavirlari onu rahatsiz etmisti, ki Ayaz böyle bir Insan degildiki zaten.

Dersleri biten Ayaz projesini vermek icin Hocasina giderken elinde Kahvesiyle yürüyen bir kiz ona carpmisti birden.
Ve malesef tüm proje kahve olmustu.

"Ayyy cok pardooon" , diye kelimeleri uzatarak özür dilemisti kiz.

Ayaz oldum olasi böyle yapmacik kizlardan nefret etmisti ve malesef cok yakisikli bir Erkek oldugu icin bu tip kizlara sikca rastliyordu.

Ve suan su kizin yaptigi hareketi isteyerek ve bilerek yaptigindan adi gibi emindi.

"Bana bak KIZIM bu iki oldu benden ilgi felan bekliyorsun herhalde ama kusura bakma tipim degilsin. Ve bu 'sakarligin' birkez daha tekrarlanirsa mahvettigin 3.projemi agzina sokucam!" , diye sert cikimisti kiza.

Kiz agzi bes karis acilmis bir sekilde Ayaza bakiyordu.
Ayni sekilde ordan gecen Öyküde. Demekki bu Playboy tipleri oyundu diye icinden gecirmisti Öykü.

"Biraz sert degilmiydi sencede", diye sormustu Öykü Ayazin yaninda yürürken.

"Bu 2. deneyisi hala kas kafasi almiyor" , demisti bi kahveli projeye bakip biyandanda gömeligini temizlemeye calisiyordu.

O dagilmis uzun saclari , ilk 3 dügmesi acik Jean Gömlegi ve o mükemmel ten renginden püfür püfür gelen Parfüm kokusuyla mükemmel bir Erkekdi Ayaz.

"Simartiyorsun beni" , demisti Ayaz gülerek.

"Hii? Ne dedin." , diye sormustu Öykü kafasindaki düsünceleri bir kenara atip.

"Mükemmel oldugumu diyorum biliyorum." , demisti Ayaz cok sirin bir gülmesemeyle.

"Kendini begenmis.", diye Ayazin yanindan ayrilmisti Öykü.

"Cadi".

~~

Projesinin basina gelenleri Hocasina anlatan Ayaz Hocasindan 1 hafta daha zaman istemisti cok caliskan ve akilli bir Ögrenciydi Ayaz ne kadar inanmasi zor olsada.
Bu yüzden hocasi ona istedigi süreyi vermisti.
Yorgun bir okul gününün ardindan sonunda eve gelmisti Ayaz.

Öykününde ayni sekilde yorgun gelicegini düsündügü icin Pizza söylemisti ve Pizzalar gelene kadar masayi hazirlamisti.
Kapinin sesini duyan Ayaz Pizzalarin geldigini düsünerek kapiyi acmisti. Gelen Pizzaci degil Öyküydü.

"Bavullarimi almaya geldim." , demisti Öykü kenarda duran bavulunu cekerek.

"Ama,.. yani seyy. Imm.. Burda kalabilirsin." , demisti Ayaz kapiya yaslanmis kafasini karistirarak.

"Yok canim ya farkindaysan ben bir Erkek degilim ve sen Erkek bir ev arkadasi ariyorsun." , demisti tam arkasini dönüp giderken.

"Ya Öykü. Evet dedim ama yani ha kiz ha erkek farketmez bu saatten sonra. Senin bir eve ihtiyacin var ve burda kalabilirsin."

"Tesekkür ederim ama ben gitsem iyi olucak.", demisti Öykü asansöre binerek.

Aşk Kapıyı ÇalıncaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin