Bölüm 4; Kelly ailesi ile tanışma

76 22 9
                                    

"Louis black, louis black müdürün odasına bekleniyorsunuz" diyerek anons yaptı müdür. Sonrasında bana doğru döndü ve beni incelemeye başladı. Bakışları hiç hoşuma gitmemişti, beni süzüyordu resmen.
"Bir şey mi oldu hocam?" Diye sordum. Bakışları cidden çok rahatsız ediciydi.
"Hayır canım sadece seni daha önce okulda görmemiştim. Yeni geldin sanırım, tanışma fırsatımız olmadı." Dedi sakince.
"Ben daisy vanessa kelly, türkiyeden geldim. Kelly ailesi ile kalıyorum."

"Tanıştığıma memnun oldum bayan kelly. Ben de henry "

"Ben de memnun oldum hocam." Dedim ve ardından odaya louis girdi. Gözleri kıpkırmızı Burnu ise mosmordu. Elinde buzlu poşet vardı, burnuna tutuyordu. Gözleri neden kırmızıydı? Ağlamış mıydı? Ağlamıştı yoksa başka ne için kızarsın gözleri? Benim canımı yaktığı için ağladığını sanmıyorum büyük ihtimalle thomas ve kardeşi aklına gelmişti ve üzülmüştü.

"Beni çağırmışsınız bay henry, nolduğunu sorabilir miyim?" Dedi. Hiçbir şey yapmamış gibi salağa yatıyordu.

"Bayan kelly sizden şikayetçiymiş." Dedi müdür. Ben de uzun kollumun önünü indirirek kollarımı gösterdim. Louis'in gözleri büyüdü. "Kollarımı sıktı, şu an bu haldeler, hiçbir şey yapmadığım halde kollarım mosmor" dedim yere bakarak.

"O da benim burnuma kafa attı, bay henry. Bakın burnuma ne haldeler!"dedi sesini yükselterek.

"Sana beni bırakmanı söylemiştim. Bırakmazsan canını yakacağım konusunda uyardım seni ama sen bırakmadın."

"Özür dilerim" derin bir nefes aldı "thomas'ın dolabının üstünde anahtar görünce" durdu devam etmedi. Yere bakıyordu yüzünü hiç kaldırmadı.

"Bayan kelly louis sizden özür diledi. Siz de ona vurmuşsunuz özür dileyin konu kapansın." Dedi müdür.

"Hocam bu ilkokul kavgası değil. Kolumun halini görmediniz mi? Çok acıyor" drama queen olmak istemiyordum ama cidden acıyordu.

" e benimki de acıyor ama ben özrümü diledim. Ne yapmamı bekliyorsun?"dedi louis sinirle.

"Senden hiçbir şey beklemiyorum. Ayrıca iyi oldu keşke bi kere daha kafa atsaydım" dedim hafif gülerek.

"O kafa ile bir daha vurman zor şuna baksana daha ilk vuruşunda şişmiş" dedi gülerek. Yüzüm asıldı.

"Tamam susun çocuklar. İkinizde cezaya kalıyorsunuz. Okul çıkışı, müzik odasında. Yanınızda ben olacağım" dedi müdür.

"Hocam ilk vuran o ben neden cezaya kalıyorum? Kendimi savunduğum için suçlu mu oldum cidden?" Dedim biraz bağırarak.

"Yok canım louis tek kalmasın diye diyorum malum kendisi korkak biraz" dedi müdür, sanırım komik olduğunu sanıyordu.

Göz devirdim. "Yanında siz olursunuz hocam korkmaz. Bir şey olursa beni ararsınız, louis'in beyaz atlı prensesi olarak sizi kurtarmaya gelirim" dedim. Aferim nessa iğrenç bir espri bravo sana. Louis sırıttı. Müdür ejderha diyip sustu. Sonra devam etti. " lous'i Ejderhaya kafa atarak kurtaramazsınız"

"Bu durumda ejderha siz mi oluyorsunuz hocam" dedi louis gülerek. Müdür güldü. Sonrasında çıkın işareti yaptı. Bir şey demeden odadan çıktık. Tam 2.bloğa doğru gidiyordum biri kolumu tuttu. "Ah" diye aniden irkildim kolum acıdı. Arkamı döndüm louis karşımda durmuş dik dik bana bakıyordu. "Senin de kol tutma alışkanlığın can sıkıcı olmaya başladı." Diyerek omuz silktim. Cevap vermedi öyle mal mal suratıma baktı.

"Senin yüzünden okuldan sonra müdürü çekeceğim. Boşuna Zamanımı çalıyorsun. İkimiz halledebilirdik ne diye olaya müdürü karıştırıyorsun? İlkokul muyuz?"

Gri'nin yaşamıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin