intro & inschrijven

89 7 16
                                    

Belangrijk: lees alsjeblieft het gehele hoofdstuk. Er staat informatie in waarvan ik het belangrijk vind dat je dat weet. Hierdoor zullen we eventuele verwarring voorkomen. Alvast bedankt!

☘︎︎

Welkom bij mijn tweede covershop!

De vorige hebben we samen helemaal vol gekregen, dus het is tijd voor een nieuwe!

Wil jij je verhaal aantrekkelijker maken door een leuke/mooie cover, maar heb je geen idee hoe je dit moet doen of lukt het je niet helemaal? Dan ben je hier op het juiste adres!

☘︎︎

Voordat we naar de lijst gaan waar je je kan inschrijven, eerst even wat belangrijke dingen:

1.  Credits geven in de beschrijving van het boek is verplicht (dus niet in een hoofdstuk, beide mag. Zolang het in ieder geval in de beschrijving staat). Dit, omdat ik mijn naam niet op de covers zet. Ik besteed mijn tijd aan het maken van jouw covers, dus het is weinig moeite om mijn naam in de beschrijving te zetten, zou ik zeggen.

2.  Mij volgen (en blijven volgen nadat je de covers ontvangen hebt) is verplicht. Reden is hetzelfde als bij de credits. Help mij een handje om verder te groeien en meer mensen blij te maken met boekomslagen (:

3.  Aanvragen worden alleen bekeken als alle punten van de lijst gegeven zijn (als een punt niet van belang is zet je "niet van toepassing" of "maakt niet uit" etc) en in dít hoofdstuk staan. Inschrijvingen via privé berichten of in een ander hoofdstuk worden niet verwerkt.
Ik stuur jou wil een bericht als het hoofdstuk met jouw cover online staat, zodat je daarvan op de hoogte bent.

4.  Het kan zijn dat, zodra je je ingeschreven heb, je een melding krijgt dat ik je volg maar uiteindelijk op je profiel ziet dat dit niet zo is. Dat komt omdat ik je moet volgen om je te kunnen taggen in een hoofdstuk. Daarna ontvolg ik je weer. Excuses dat dit op deze manier moet, maar ik heb geen idee hoe het anders kan (tips zijn welkom).

5.  In het volgende hoofdstuk staat een wachtrij, waaraan je wordt toegevoegd zodra je je ingeschreven hebt. Aan de hand daarvan kun je zien wanneer je aan de beurt bent en weet je dat je inschrijving verwerkt is.

6. Als je zelf al een foto hebt die je graag als coverfoto wilt, mail deze dan naar mij en zet er even je Wattpad naam en de titel van het desbetreffende boek bij, zodat ik weet dat die foto voor jou bedoeld is:
elineverheeswattpad@gmail.com

7. Is de cover niet helemaal naar wens? Mist er iets of moet er iets weg? Laat het dan weten, dan pas ik hem voor je aan! (Bijvoorbeeld: je vindt de foto leuk alleen de tekst van die foto niet, maar van een andere wel, dan is het geen probleem om het om te wisselen!)

8. Je kan 2 tot 5 covers verwachten. Dit ligt eraan hoeveel foto's ik heb kunnen vinden en hoe groot mijn inspiratie is. Ik zorg er in ieder geval altijd voor dat je een eigen keuze kan maken tussen minimaal twee covers.

9. Heb je je wattpadnaam of de titel van je boek etc veranderd? Geef dat alsjeblieft op tijd aan. Het is voor mij nutteloos om een cover te maken die niet meer klopt, waardoor ik hem later moet gaan aanpassen

10.  Verander je nádat je de covers ontvangen hebt de titel of je gebruikersnaam? Geen probleem! Stuur mij een berichtje. Het is geen probleem om de cover voor je aan te passen!

11.  Denk goed na voordat je je bij meerdere covershops inschrijft. Ik vind het persoonlijk niet leuk als iemand een cover bij meerdere shops aanvraagt. Ik steek tijd, moeite en energie in het maken van jóúw covers, voor jouw gebruik, en is het voor mij dus niet leuk er achter te moeten komen dat ik niet je enige keuze ben geweest. De kans dat de covers die ik voor jou heb gemaakt dan weggegooid worden, vind ik nou eenmaal zonde.

12.  Als je je toch bij meerdere covershops hebt ingeschreven, zal ik dit in overweging nemen en kan ik je bij deze niet garanderen dat ik een cover voor je zal maken. Excuses hiervoor.

13. ! Bij het aanvragen van een cover geef je mij direct toestemming dat ik de covers die ik voor jouw boek gemaakt heb op mijn portfolio site mag zetten. Zowel de titel van het boek als jouw auteursnaam zijn hier zichtbaar. De naar mijn mening best gelukte omslagen zet ik op mijn portfolio. Mocht je hier meer informatie over willen, stuur mij dan een bericht.

14. DISCLAIMER: de meeste foto's die ik gebruik zijn niet van mij en haal ik gewoon van internet af! De covers kunnen daarom niet gebruikt worden voor officieel gepubliceerde boeken (verkopen van het boek), omdat ik niet weet of er copyright op de foto's zit. Het is geheel voor eigen gebruik.

☘︎︎

Nu je dit allemaal gelezen heb is het tijd voor het echte werk:

Wat moet je laten weten voor een cover
1. De gewenste naam (dit kan je Wattpadnaam of je eigen naam zijn) *
2. De titel van het boek *
3. Eventueel een extra zin of titel
4. Genre van het boek *
5. Een kleine, maar duidelijke samenvatting *
6. Foto voorkeur (bijv. een foto van een bekend persoon, aantal personen of een bepaald voorwerp)
7. Eventueel kleurgebruik. Welke kleuren zie je graag terug op de cover?
8.Tijd dat het uiterlijk af moet zijn
9.Wanneer komt het boek online? *
10. Aantal inschreven covershops voor dit desbetreffende boek *

Punten met een * zijn verplichte velden. Deze moet je invullen, omdat ze voor mij van belang zijn. Punten zonder * zijn niet verplichte velden. Deze mag je invullen, maar als je het niet weet of niet van toepassing is mag je het openlaten.

[ik kan niet garanderen dat ik de cover op tijd voor je af heb. ik doe mijn best, maar ik zit in het eerste jaar van mijn studie en het maken van covers is niet mijn eerste prioriteit (ook al vind ik het maken ervan erg leuk). het kan dus zijn dat ik het misschien niet in jouw gewenste tijd af ga krijgen. excuses hiervoor]

Voor verdere vragen onduidelijkheden mag je altijd een reactie achterlaten. Ik zal zo snel als ik kan reageren!

☘︎︎

Bij deze wil ik je alvast bedankt voor kiezen van mijn covershop, ik waardeer het enorm!

☘︎︎

Voor voorbeelden van de covers die ik maak, kun je in mijn eerste covershop bekijken. (tip: bekijk voornamelijk de laatste paar hoofdstukken. Deze zijn het meest recent :) )

☘︎︎

covershop Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu