Večer proběhl klidněji, než Yoongi očekával, Taehyung spokojeně popíjel whisky a víno, kterému černovlásek nakonec také neodolal a s omluvným pohledem na omegu u jeho nohou se k jedné skleničce také odhodlal.
Jimin celou dobu poslušně posedával u své alfy a tiše naslouchal probíhající konverzaci ač mnohdy nerozuměl tématu. Sem tam si od Yoongiho vysloužil jemné pohlazení a po chvíli mu už ani situace nepřišla ničím nepohodlná.
Jen když Marry podávala večeři, špagety Carbonara, musel zůstat na zemi. Doufal jen, že nikde neudělal nepořádek, bál se, že by druhá alfa trvala na jeho okamžitém trestu.
"Tae, doufám, že máš řidiče" černovlásek shlédl pochybovačně svého kamaráda od hlavy až po patu pohledem.
Půl flašky whisky o jejíž ceně raději ani nechtěl přemýšlet bylo pryč a rudovlásek se ve svém křesle v podnapilém stavu lehce kolébal že strany na stranu.
Kolikrát přemýšlel, proč na Taehyunga plýtvá dobrým pitím, když by mu stejně dobře posloužila obyčejná vesnická pálenka.
"V pohodě, domů dojedu" mávl Taehyung rukou, až málem z toho křesla spadl. Černovlásek se div neplácl dlaní do čela.
A tady máme tu nóbl, elegantní alfu
"No to teda nedojedeš, zavolám Sehuna, odveze tě" postavil se před něj Yoongi, nekompromisně si založil ruce na hrudi a přísně se zamračil.
Taehyung na tom nebyl nejhůř, viděl ho i opilejšího a to nemluvě o večerech které si nepamatoval ani jeden z nich. Nicméně za volant ho ani v tomto stavu nehodlal pustit.
"Jimine, jdi ta Marry, ano?" otočil se ke stále klečícímu chlapci a milé se na něj usmál. Bylo vidět, že už je unavený a za dnešek si stejně zasloužil minimálně horkou čokoládu se zmrzlinou a ne pohled na to, jak budou rudovláska skládat do auta.
Jimin tiše s úsměvem kývl a odcupital fo kuchyně za betou, co myla nádobí. Yoongi se s povzdechem obrátil zpět na druhou alfu.
"Ty taky nevíš, kdy máš dost viď?"
***
Mezitím o místnost dál se Jimin potichoučku díval, jak Marry myje jeden talíř za druhým, přesto, že je stačilo jen dát do myčky.
"Ježiš Jimine! Nemůžeš se ozvat?" vykřikla hospodyně. Chtěla se jen natáhnout pro utěrku, když se viděsila postavy stojící jí těsně za zády.
"J-Já omlouvám se... nechtěl jsem rušit a... Yoongi řekl, Teda alfa, alfa řekl..." začal omega panikařit, protože stejně jako se Marry lekla jeho, on se lekl zvýšeného hlasu.
"Počkej, zlatíčko, klid. Nic se nestalo, jen se příště ozvy" pohladila beta chlapce po tváři a natáhla se přes něj pro tu utěrku.
Mrzelo ji, že i přes vlídný přístup měl černovlásek sem tam stále vystrašené záseky, většinou kvůli zvýšení hlasu. Omega prostě potřeboval klid.
"Promiňte Marry, nechtěl jsem vás vylekat" sklopil pohled a provinile si skousl spodní ret. I jemu jeho ulekanost přišla hloupá.
"Nic si z toho nedělej, spíš mi pověz co Kim?" hospodyně začala leštit skleničku a vesele pozvednutým obočím ho vybídla k co nejvýřečnějšímu komentáři.
"Je strašidelný... Pořád si mě prohlížel a musel jsem kvůli němu klečet na zemi" nafoukl omega roztomilé rty a založil ruce na prsou.
"No jo, pan Kim je velmi tradiční alfa, tedy až na jeho lásku k alkoholu, ten nám to tu vždy vybílí" zasmála se Marry a uklidnila sklenici na své místo do poličky.
"Ale ty se ho bát nemusíš, stačí, když mu ukážeš, že jsi vychovaný a nechá tě být" Marry zvládla zároveň pracovat i bavit se s černovláskem. Měla v tom již praxi, protože mladý pán si vždy vybral vhodnou chvíli kdy rušit.
"Yoongiho respektuje a tebe se nedotkne. Možná bude mít hloupé kecy, ale nic si nedovolí" Jimin jen valil oči nad troufalími slovy, která se bez ostychu sypala z úst bety.
"No nekoukej tak na mě, nikdo nám tu hlavy rvát nebude, jen si taky rejpni" zasmála se Marry nahlas. Jimin začal trochu pochybovat, jestli si z nějaké té skleničky také trochu nepřihla, ale nakonec usoudil, že hospodyně prostě alfy jen tak nerespektuje a nebojí se to dát najevo.
"Já nevím, pořád to byl lepší alfa, než jaké jsem vídával" pokrčil Jimin drobnými rameny. Taehyung byl vlastně z cela v pořádku. Zkrátka chtěl od omegy respekt, ne ho ponižovat, nebo mu ubližovat.
Alfy, které vídal v klubu, které na něj sahali a kupovali si ho pro své potěšení byli zcela jiné. Nechtěli respekt, chtěli ho vidět z posledních sil klečet na kolenou a ukazovat mu jeho pořádné místo skrz hvizd biče, bolestivý sex a slzy v jeho očích. Chtěli ho vidět zlomeného a prosícího o milost až do posledního dechu.
"Jimine~ nemysli na to~" Marry jemně natáhla ruku, aby mohla palcem setřít neposednou slzu stekající po tváři. Omega o ní ani nevěděl. Jen zatřásl hlavou, jakoby ze sebe chtěl vzpomínky sklepat jak sníh z vlasů a nepatrně se usmál.
"Dneska jsi ještě neměl léky" nahodila Marry jen tak z ničeho nic, aby rozptýlila smutnou atmosféru. Černovlásek braní různých prášků a plazmy nebral nijak špatně. Byl rád, že se mu poprvé za život dostávalo odborné péče, která skutečně zabírala. Necítil se tolik unavený, skoro nic ho nebolelo, neomdléval, neměl si na co stěžovat.
Hospodyně z jednoho z mhoa šuflíků, které kuchyňská linka schovávala, vydávala různé krabičky a z nich různé množství pilulek, zároveň s čistou hadičkou a pytlíkem nažloutlé tekutiny.
"Prý už je ti lépe" usmála se beta, když zavěšovala kapačku nad židli, na kterou omegu usadila. Černovlásek automaticky vyhrnul rukáv nad kanilu v jeho paži, aby mohl co nejrychleji dostat plazmu.
"Říkali, že se to nezhoršilo" pokrčil Jimin rameny. Ve skutečnosti z toho byl nadšený, byla to nejlepší zpráva, kterou kdy od svého prvního prodeje dostal. Ne že by se "Však už za chvíli chcípne" dalo považovat za bůhví jak dobrou diagnózu.
Levou ruku s kanilou měl položenou na stole a do druhé dostal hrst všebarevných prášku a vitamínů. Bez větších přemýšlení ji celou hodil do pusy a natáhl se k Marry pro sklenici vody. To, že to byl špatný nápad poznal, až když se hroudou v krku div neudusil.
"Proboha Jimine! Co to vyvádíš?" tentokrát starostlivý hlas nepatřil betě, ale Yoongimu, kterému se zrovna podařilo usadit rudovlasou afu do auta a šel zkontrolovat svojí omegu. Párkrát černovláska lehce poplácal po zádech, opatrně, nechtěl zavadit o kapačku a dal mu znovu pořádně napít, aby mu konečně knedlík sklouzl do žaludku.
"J-Já se omlouvám" vychraptil omega přes ještě podrážděné hrdlo a provinile se na oba podíval. Nerad přidělával starosti, ale ony se na něj opravdu lepili jak na magnet.
"To je dobré, příště si dávej pozor" mávl nad tím alfa rukou "Ale teď, jestli dovolíš si s tebou musím promluvit..." pak se ještě otočil na Marry "...v soukromí"
A po nekonečné době tu jsem s další kapitolou...
Tentokrát pro to mám i (snad) dobrou omluvu.
Pripravuji další příběh. Nechci nic prozrazovat a mám v plánu ho začít vydávat teprve až bude hotový. Mezitím samozřejmě stihnu snad dopsat toto a třeba ještě něco dalšího.
Jinak v Jiminově incidentu s prášky se úplně vidím. Celkově polykat to je dost nepříjemný a když je někdo dost chytré a veme všechno najednou...
U mě to teda nebyly prášky, ale vitamíny, ale chraptila jsem z toho ještě další den...
No, jinak doufám, že se všichni máte dobře a uvidíme se snad brzy u další kapitolky.
BloodyPrincess
ČTEŠ
Heart Boom/Yoonmin A/B/O
Fanfiction"Moje srdce je jako časovaná bomba, jen čekám, kdy vybuchne"... Rok 2103 svět si pomalu zvyká na nový systém Alf, Bet a Omeg, kde je právě s omegami zacházeno jako se zbožím a jejich práva téměř vymizela. Jimin je mladá omega, která je dost hezká n...