𝟟.𝖋𝖊𝖏𝖊𝖟𝖊𝖙

123 6 0
                                    

Idióta! idióta vagyok! Valamit érzek vagy még mindig vannak érzéseim Dave iránt .Utálni akarom őt. Gyűlölni,de ez lehetetlen.

Másnap Reggel ott volt velem és fogta a kezem, nem akarta elengedni.
Miután a legjobb információm szerint a nyaralómhoz jöttünk és itt fogunk lenni, egy jó darabig mert még másik fő hadiszállás nincs kész . Olyanra gondoltam mint egy kis csinos házikó, gondolkoztam is hogy fogunk elférni.Tèvedtem.Hatalmas volt.

-Dave ez egy hotel?-Fordulok felé ,amikor kiszálltam az autóból és meg szemléltem .Gyönyörű szép fehér volt és vagy 3 emelet magas ,hatalmas ablakokkal ,tágas udvarral .

-Nem. Nézd meg.-Nick felé fordul és elkezdenek beszélgetni.Ennek megint mi baja? A nyaralóból egy idősebb férfi tart felém.

-Asszonyom ,de jó önt újra látni, amíg ön távol volt ,nyugodjon meg mindenre figyeltünk .-mosolyog rám, vissza mosolygok.

-ohh ez Remek-bólintok. Bevezényeltek a házba. Örület hogy milyen szép és az enyém?!De nem emlékszem semmire.
A Többiek akik velünk voltak, a testőrök elfoglalták a pozíciójukat, minden ajtónal állt valaki ,kezükben a pisztolyt markolták.
Ők meg mindig kint beszélgetek...Félbe szakítottam őket.
-Elmagyaráznátok hogy még is mi volt ez?
-Jöttünk nyaralni szívi, élvezd!-szólal meg Dave.
-Nick?-Fordulok felé. Ő csak megrázza a fejét.
-Nick , Jogom lenne tudni ,hogy mibe kevertem ,nekem ..-félbe szakított Dave.
- Menj kérlek be és elmagyarázom ,de most nincs időm rád.-megfogja a vállam és befele akar tolni .
-Persze a feleségedre sosincs időd.-kirántom magam a kezei közül. Meglepődik
-Azt hitted mindent titkolni tudsz előlem Soyer? -elmosolyodok és megbököm a mellkasát .

Órákkal kesőbb

Dave ott hagyott azzal a szöveggel ,hogy este még beszélünk. Én azóta is a medence szélén ülök és a koktélom szürcsölgettem.
-Mi a célod Dave?-teszem fel magamnak a kérdés. Mintha varázslat történt volna...
Megugrok egy csörömpölés halok a hátam mögött , Davet látom ,ahogy hozza egyik kezében a 2 pezsgős poharat ,másikban pedig pezsgőt .Leül mellém.
-Ki tömi tele a fejed?-kérdi miközben kitölti a pezsgőt a pohárba. Figyelmen kívül hagyom.
-Kérdezhetek?-kérdem ,ő pedig csak széttárja a karját.
-Hiszel nekem?-nézek szemébe.
-Próbálok ,de már 5 éve Callie hogy itt hagytál , nem csak neked vannak kérdéseid.Pontosan ahogy felszívodtál 5 évre rá vissza jössz. Sose tudom elfelejteni ,az nap vesztettem el életem 2 legfontosabb személyét. Hazudtam akkor, nem tudtam hol lehetsz. -felkapom a fejem azt mondta hogy figyelt tudta hogy hol vagyok, de akkor mind hazudta.-bele túr a dús hajába, én pedig minden mozanatát árgus szemekkel figyelem.
-De hogy nem találtatok meg?5 évig egy helyben voltam.vNévtelenül egy kórházba.-értetlenkedek.
-Az összes emberemet elküldtem a keresésedre még rendőröket is bevontám ,de egy kórházba se,se egy hulla házba nem voltál. Elnyelt a föld. A hogy meg pillantott az egyik emberem azonnal szólt .Ennyire egyszerű.-sóhajt fel .
-Már pár hete itt vagyok Dave
Mondhatod hogy hazug vagyok és csak játszok hogy veletek vagy - vagy hihetsz is nekem,de most mi lesz a terved velem hogy ide jöttünk?Mert gondolom terved van nem?
-Az nem épp rád tartozik .-egyik poharat nekem nyújtja és koccint velem.
-Dave a francba .-csattanok fel.Elkezdek spanyolul ordibálni vele. Meg is lepet ,felvonja a szemöldökét.
-Úgy látom jó az itteni légkör.-Mosolyodik el.-Nézd te csak annyit tudsz hogy én drogokkal kereskedem ,de ez sokkal többről szól, te ez nem tudnád még feldolgozni és nem is kell erről még tudnod, idővel majd.
-és megint nem tudtam meg semmit. Feláll és itt akar hagyni, én követem .
-Még mindig a feleséged vagyok?-össze húzza a szemeit és bólint.
-Miért?-értetlenkedek.
-Callie miert?-teszi ő is fel a kérdés. Zavarodottan cikázik a szemem össze vissza.
-Ha emlékeznél tudnád,most lenne 9 éve hogy együtt vagyunk . -nevet fel fájdalmasan.
-9.-ismétlem magamban . Fàjdalmat érzek belül sírni lenne kedvem,nem sajnálhatom őt,de most ha tiszta lappal játszunk muszáj meg tudnom többet.
-Robbal mi volt célod?Tényleg eladtál volna neki?-arca kérdése eltorzul egy időre majd egy fejrázással elkezdi mondani.
-Nem,elárultál ,átvertél, itt hagytál a szarban Callie. Nem is ismerek rád egy idegen vagy ,még próbálom feldolgozni ezt az egészet ,de soha nem volt ez a célom,gondoltam jó tanuló pénz lesz és ezt a színjátekod is befejezed. -megáll és csak a reakcióm figyeli,idegen vagyok neki még mindig?Fáj hogy így érez. Egy hamiskás mosolyt ejt , majd megszólal.
-Menj ismerkedj meg a szobáddal , pihenj le.-Fáradt voltam vele veszekedni így elindultam. Nagy nehezemre , azt se tudtam melyik az én lakrészem, minden szobába benyitottam és persze utolsó volt az enyim. Gyönyörű tágas volt, a nagy francia ágy a szoba középén, késztetést éreztem és rá döltem. Már már elszundikáltam, mikor kopogtattak az ajtón.
-igen?-de senki nem jött be. Felálltam és kinyitottam.De egy lélek nem volt itt. Érdekes, Vissza menet az ágyon lapult egy boríték.Ez megis hogy került ide?Az én nevem volt rajta.Gyorsan kinyitottam.
"Gyere ki a hátsó udvarra van egy meglepetésem""
Csak ennyi állt benne. Nem értettem, semmi más nem állt a levélben. Dave vagy Nick áll e mögött. De miért nem jöttek személyesen?A levelet ágyra vissza dobom és készülődöm, felfrissítem magam a fürdőben.
Úgy negyed óra múlva lent is vagyok a találkozó helyen.
-Dave itt vagyok miért nem tudtál személyesen szólni?-mondom halkan.
-Szépségem én nem Dave vagy.-a hang felé fordulok.
-Hogy mi ?-kérdem zavarodott tekintettél. Alig látam az arcát, kapucni volt rajta. Magasabb nálam jóval, de ő nem Dave és nem is Nick.
-Enzo.-leveszi a kapucnit, nagy vigyort ejtve, nyújta a kezét, de én inkább hátrálok.
-Mit akkarsz?-ő nem is Nick embere még sose látam.
Hosszú barna haja fel van fogva, a szemei pedig nagyon ismerősek , mintha látam volna valahol.
-Téged !-lassan közeledik felém, értetlenül nézek rá .
-Én -Én nekem vissza kell mennem, keresnek már biztosan.-ki akarom kerülni, de erő teljesen megszorítja csuklóm.
-Eressz el !- Kiálltok rá és egy nagy lendületett véve, be mosok neki egyet. Hátra tántorog, de csuklóm még mindig fogja .
-Szép volt, de nem elég!-mosolyog. Pillanatok alatt magához ránt és arcomhoz tart valamit, amitől azonnal ki is fekszek.

Nem Tudom, Ne Kérdezz.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora