Your heart burns for love,My soul burns for blood

66 6 30
                                    




Herkese merhaba!


Bakalım neler olacak ?



Her neyse iyi okumalar!



Uzun süren sessizliğin ardından masanın etrafında duran herkesin dikkati gıcırdıyarak açılan kapıya çevrilmişti.Gelen kişi tek bir söz ve bir mimikte dahi bulunmadan tüm ihtişamıyla onun için ayrılan masanın başköşesine geçipte oturmuştu.

Ardından onlara şöyle bir bakış atmıştı fakat ne yazık ki kimse cesaret edemediğinden ona bakamıyordu.Hatta onunla aynı ortamda olduğundan dolayı gerilenlerin çoğu sadece birbirine kaçamak bakışlar atıyordu.

Biraz daha sessizlik ve bakışmaların ardından uzun siyah saçlı olan saçlarını nazikçe elleriyle düzeltmiş ve mor gözlerini herkesin üzerinde tek tek gezdirmişti.

Ardından kabarık olan eteklerini toplayıp olduğu taht'a benzer yılan işlemeli sandalyeye daha çok yaslanmıştı.Sonrasında sıkılmış gibi bir nefes bırakmış ve "Muhtemelen neden burada olduğunuzu düşünüyorsunuz beyler ve neden sizi çağırdığımı?"

Sonra bakışlarını ellerinden ayırmış ve tekrar masanın etrafında sadece yere bakan 4 adama çevirmişti.

"Hm,doğru tahmin mi?" Demiş hemen ardından ise sahte bir merakla kavisli kaşlarını kaldırmıştı.Yine bir sessizliğin ardından aralarından en yaşlı olanı birazcık öne çıkmış ve başını eğmeye devam ederken,biraz tedirginlikle "Evet efendim,ülkelerimizden çağrıldığımıza göre önemli olmalı." Demişti.

Böylelikle kadın ayağa kalkmış ve masanın etrafında parmaklarını gezdirirken; "Ah Krakhozia kralı biricik Marcellus,cesaretini seviyorum." Demiş ve bir adımda adamın yanına gelerek elini omzuna atarken devam etmişti;

"Şu sıralar herşey çok sıkıcı değil mi?" Demişti.

Bunu söyledikten sonra herkes başını mecburen olumlu anlamda sallamıştı.Elbette Jennietta  korkudan böyle yaptıklarını biliyor ve onlarla bir oyuncak gibi oynuyordu.

"Bir balo düzenliyorum ve sizde dört ülkenin başında olduğunuzdan birde müttefik olduğumuzdan davetlisiniz beyler!" Demişti sahte bir heyecan ve samimiyet ile.

Ardından elini yaşlı adamın omzundan çekmiş ve kapıya doğru ağır ağır ilerlerken; "Ailenizle birlikte ben ve halkım sizi orada görmek istiyoruz." Demişti,fakat bir ricada bulunmuyordu.Bu daha çok bir emirdi.Zorunluluğu ve seçme şansı olmayan bir emir.

Buna karşılık orta yaşlı olan saygıda bulunmak için eğilmiş ve "Nazik davetiniz için minnettarız,orada olacağız." Demişti.Böylelikle soluk benizli olanın yüzünü tatminkar bir gülümseme almıştı.

Arkasını tekrardan dönüp yürümeye devam ederken bir anda aklına gelen şeyle duraksamış ve "Marcellus,herkesten sakladığın kızınla tanışma fırsatımız olmadı,o kadar güzel demek ki saklıyorsun,Eğer o kadar güzelse güzelliğini balomda sergilemesini istiyorum." Demişti.

Buna karşılık hafif toplu ve uzun beyaz saçlı adamın gözleri şokla açılmış ve yanına gelirken;

"E-Efendim o pek böyle ortamları sevmez o yüzden davetinizi kibarca reddedeceğini sanıyorum." Demişti isyan eder ve engellemeye çalışır gibi.

Ardından kadın bembeyaz elini kapıdan uzaklaştırmış ve ani bir kıvraklıkla yine adamın karşısında bulunurken,kaşlarını sinirle çatmış ve gözleri mordan kırmızıya dönerken;

"Sevgili Marcellus dostluğumuz hatrına reddedemeyeceğini düşünüyorum." Demişti gayet sert bir tonda.

Sonra adam elleriyle gerginlikle oynarken ve olduğu yerde titrerken;

"T-teklifinizi ileteceğim bu onurlu isteği geri çevirmek istemez." Demişti zoraki bir tonda.

Böylece kırmızı gözleri tekrar aynı rengine dönerken Jennietta sadece olacağını bildiğinden "Güzel." Demişti.

Sonrasında kapıyı büyüsüyle açmış ve çıkarken; "Bu cumartesi gecesi,bekliyor olacağım." Demiş ve çıkıp gitmişti.

Uzun altın varaklı ve bolca işlemli koridorda siyah kadife çizmelerinin topukları tok sesler çıkartırken;

"Heyecanla bekliyorum bakalım küçük kızımız sanıldığı kadar kaltak mı göreceğiz?" Demişti.

Sonrasında uzun mermer direklerin bulunduğu kapıdan çıkmış ve bahçeye yönelmişti.Gayet yavaş adımlarla taş yoldan ilerlerken aklında elbette eğlenceden başka şeylerde vardı.Bunlardan en önemlisi "Krakhozia prensesi'nin" neden kendini ortaya çıkarmadığı ve sır gibi saklandığıydı.




Bölüm sonu.

Sizi seviyorum.





Sizi seviyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
entre vous et moiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin