İyi okumalar 🌸
Önceki bölümü atlamayın lütfen...
"Annene biriyle görüştüğünü söyle." dedi Eymen Batuhan'a birden. Hâlâ ofiste, bu işten kurtulmanın yollarını arıyorlardı.
"Annemi tanımıyormuş gibi konuşuyorsun Eymen. O benim yüzüme bakar bakmaz anlıyor herşeyi." dedi Batuhan çaresizce. Bazen annesinin onu bu kadar tanıması canını sıkıyordu.
"Ne yani evlenecek misin?" dedi Eymen. Sesi istemsizce kırık çıkmıştı. Kendini toparlamaya çalışarak devam etti sonra. "Gerçi sende haklısın." deyip ofisin penceresine doğru gitti. Gözleri dolu dolu olmuştu. Eğer Batuhan evlenirse onu sonsuza dek kaybedebilirdi ve bunu hiç istemiyordu.
"Neden bahsediyorsun sen?" dedi arkası dönük duran Eymen'e.
"Bizim sözümüz birini bulamazsak geçerliydi. Birini bulursak hükmü kalmıyor." dedi. Batuhan'a bakmadan. Batuhan, Eymen'in dediklerinden sonra hemen ayaklandı.
"Yani sen diyorsun ki git evlen." dedi Batuhan. Eymen, Batuhan'a doğru döndü ama konuşmadı. Batuhan'ın gözlerindeki hayal kırıklığını gördü. Bir şey diyemedi. "Ben odama geçiyorum." dedi Batuhan daha fazla konuşmadan. Batuhan odasına gidince Eymen kendini odadaki koltuğa bıraktı. Dizlerinin bağı çözülmüş gibi hissediyordu. Batuhan'ın başkasıyla evlenme ihtimali onu çileden çıkarıyordu. Evet kural dediği gibi işliyordu ama içindeki öfkeye, kıskançlığa engel olamıyordu. Ne yapacağını bilemiyordu. Dirseklerini dizine dayayıp şakaklarını ovdu. Birkaç dakika sonra aklına gelen fikirle ayaklandı ve heyecanla önce ofisten, sonra şirketten çıktı ve aklına gelen şeyi uygulamak üzere yola koyuldu.
Bu sırada Batuhan ise hâlâ neler yapabileceğini düşünüyordu. Eymen'in dediği doğruydu ama bu doğruyu istemiyordu. Biriyle evlenmek istemiyordu. Eğer evlenecekse bu kişi biricik arkadaşı Eymen olmalıydı. Birlikte çok eğleniyorlardı. Ne şekilde olursa olsun, Eymen'in hayatında kalmasını istiyordu. Ama az önce dedikleri kalbini kırmıştı. Eymen'in onu istemediğini düşünüyordu. Sözünden vaz mı geçmişti Eymen? Batuhan daha fazla düşünmemek ve kafayı sıyırmamak için işlerine gömülmeyi tercih etti.
Kaos sevmiyorum diyerek kaos çıkarmadan duran bir ben. Ama olsun hala kaos sevmiyorum.
Gönül istiyor ki uzun uzun bölüm yazayım ama arada böyle olacak artık lütfen kusura bakmayın canlarım.
Yorumlarınızı bekliyorum bebekler 😍
Sizleri kocaman seviyorum 🥰💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÖZ (BxB)
Romantik"30 yaşına kadar kimseyle evlenmezsek birbirimizle evlenelim." dedi sarışın genç, siyah saçlı gence. Siyah saçlı genç duyduğu şeye çok şaşırsa da uzun sayılmayacak kadar bir süre düşündü. Etrafındaki herkesin boşanmasından gözü korkmuş, o da aynı du...