vote ✨
2016. Cesaretli genç
Genç kız peşindeki, onu takip eden sarhoş adamdan, kurtulmakta içinse gücüyle koşuyordu. Neredeyse 3 sokak koşmuştu ama lanet olası adam peşini bırakmıyordu.
~ Gel buraya küçük kız, merak etme seni ısırmam.
Adam kendi söylediği şeye kahkaha atarken, kız kusmamak için direndi neredeyse. Korku ve panikle saptığı sokağın, yanlış olduğunu anlayınca geri dönmek istedi ama artık çok geçti.
Nereden baksan kırk yaşlarında belli olduğu adam, karşısında duruyordu. Sokak lambasının yüzüne vuran ışığıyla iğrenç gülümsemesi gözüküyordu.
Kız yutkundu korkuyla. Bir kez daha kaderine ve onu zorla jimnastike gönderen annesine lanet etti içinden.
~ Merhaba küçük kız. Beni biraz uğraştırdın ama bunun cezasını ödeyeceksin .
Kendisine doğru adımlayan adamla, kız daha da sığındı duvara. Yanağında hissettiği soğuklukla anlamıştı ağladığını. Bedeni deli gibi titriyordu. Daha 16 yaşına yeni girmişti. Kim bilir karşısındaki sarhoş adam ona ne yapacaktı.
○ Lütfen...
Dedi hıçkırıkları arasından.
○ Lütfen bırakın gideyim.
Adam eğlenir gibi ona daha çok yaklaştı, alkol kokan, kirli nefesi kızın yüzün çarpıyordu.
~ Şşt küçük kız , sadece biraz eğleneceğiz.
Elini kıza doğru uzattığına, kız eline vurarak çığlık atmıştı.
○ Dokunma bana!.. İmdat yardım edin!
Adam sarhoşluğun verdiği keyifle kahkaha atıp, genç kızın bileğini kavradı sertçe.
~ Bağır! Bağır küçüğüm.
Kız kolunu ondan kurtarmak için çırpınmaya başlamıştı, tırnaklarını adamın eline geçirdiğinde, ama bağırarak kızı sertçe yere itti.
~ Seni küçük fahişe!
Hızla kızın üstüne çıkıp , kızın ona engel olan, ellerini bileklerinden sıkıca kavradı.
~ Sen çok yaramaz bir kızsın, seni ne akıllandırır biliyor musun? Düzülmek.
○ Hayır yapma! Yalvarırım dokunma bana!
Adam kızı umursamadan işine devam ederken sokakta üçünü kişinin sesi yankılandı.
* Bırak hemen onu.
Adamla kız aynı anda genç adama bakmışlardı. Sarhoş kaşlarını çatarak gence baktı.
~ Her kimsen umurumda değil, def ol burdan işime karışma.
Kız korkuyla, yaşlı gözlerle çocuğa bakıyordu. Tanrı dualarını kabul edip ona kurtarıcı göndermişti.
* Sana onu bırak dedim.
Çocuk ikinci kez ciddi ses tonuyla konuştu. Adam sinirle ayağa kalktığında, kız hemen toparlanıp ayağa kalktı.
~ Sen kim oluyorsun da bana karışıyorsun ha?!
Adam sinirle çoçuğun üzerine yürüdüğünde. Karşındakinin bundan pek etkilendiği söylenemezdi.
~ Def ol burdan.
Çocuğun ona tepki vermediğini görünce dahada sinirlendi adam. Ona vurmak için elini kaldırdığında , genç ondan önce davranıp , havadaki yumruğunu avuçladı.
* Yanlış haraketti ihtiyat.
Çöp kovasının üstündeki içki şişesini alıp adamın kafasında kırdığında, adam saniyeler içinde yere serilmişti.
Buna karşılık çocuk sırıtırken , kız çığlık atıp, eliyle ağzını kapmıştı.Oğlan hızla şokta olan kıza yaklaşıp, elini kavrayarak koşmaya başlamıştı.
* Acele et.
Oğlanın komutuna uyan kız, eli arasındaki eli sıkıca kavrayarak, ona ayak uydurmaya çalıştı. Parka geldiklerinde ikisi de ellerini dizlerine koyarak, bir süre nefeslerini kontrol altına almaya çalışmışlardı.
* İyi misin?, sana bir şey yaptı mı?
Oğlanın sorusuna karşılık kız hızla kafasını iki yana sallamıştı.
○ Hayır ama sen olmasan, düşünmek bile istemiyorum. Teşekkür ederim.
Oğlun kıza bakarak, kafasını iki yana salladı.
* Teşekküre gerek yok. Kim olsa aynısını yapardı.
Elini kıza uzatarak, tebessüm etti hafiften.
* Taehyung.
Kız önüne uzatılan ele bir de çocuğa baktı. Ardından kendine uzanmış güzel eli , soğuk elleriyle kavladı.
○ Lillian.
Taehyung 2016 KBS Song Festival
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Poison ivy ³ - Love ᴷᵀᴴ
Fanfiction▪︎ Romeo: Senin dudaklarınla, dudaklarım günahtan arındı. - Juliet: Öyleyse şimdi günah dudaklarımda kaldı. ▪︎ Kim Taehyung ▪︎ Seri - 3