Deel 5

1.5K 34 5
                                    

Reede zet de kraan aan. Hij mengt het koude water een beetje met warm. 'Kom maar', zegt hij tegen me. 'Geef je hand eens'. Ik steek m'n arm uit. Hij houd het voorzichtig onder de kraan. 'Is dat beter?' Zegt hij tegen me. 'Ja, het helpt wel wat, dankjewel'. Hij droogt het heel voorzichtig af. Hij houd mijn arm vast alsof het elk moment kan breken.

'Kunnen we nu verder gaan werken?', vraag ik aan hem.

We staan nog voor de spiegel, die voor de wasbak staat. Ik doe een los plukje haar achter mijn oor. 'Waarom draag je dit naar school?' Vraagt Reede terwijl hij achter me komt staan. Hij legt zijn handen op mijn zij. Er gaat een shok door heel m'n lichaam die daarna direct naar onder slaat. Shit waarom maakt zijn aanraking me zo gevoelig? 'Wat bedoel je?', vraag ik bijna fluisterend.

'Elke kerel in dit gebouw draait z'n nek voor je om Jess' fluistert hij in mijn oor.

'Dat is echt niet waar' Ik heb echt nog nooit iemand naar me zien kijken. Alleen Dylan.

Ik wil echt niet aan Dylan denk nu. Waarom komt hij altijd weer in m'n hoofd.

Hij knijpt zachtjes in mijn middel. Hij laat zijn armen naar beneden glijden, naar m'n heupen. Wat doet deze jongen met me?

'Stiekem had ik je wel over de gang willen dragen' zegt Reede in mijn oor. 'Dan had iedereen kunnen zien dat je geil was geworden door mij'. Hij laat zijn handen omhoog komen tot net onder mijn borsten. Ik huiver door zijn aanraking. Ben ik hier wel klaar voor? 'Er heeft nooit iemand naar mij gekeken hoor' spreek ik hem tegen. Om mezelf te beschermen reageer ik niet op het laatste wat hij zei, in tegenstelling tot mijn lichaam. Ik heb zo'n zin dat het daar beneden bijna pijn doet.

Hij pakt mijn haar vast en schuift het voorzichtig over mijn rechter schouder.

'Wat lul jij nou, ik zag iedereen staren in die kantine. Plus, al m'n vrienden zaten ook al op je te geilen. Inclusief ikzelf natuurlijk. Dus je kan je voorstellen hoe blij ik was toen je dat lokaal binnen kwam'.

'Je gedraagt je anders behoorlijk als een klootzak' zeg ik. 'hmmh, zo ben ik nu eenmaal schat'. Hij zoent me voor de spiegel in mijn nek. Mijn hele lichaam begint te tintelen als ik zijn tong over mijn huid voel bewegen. Ik kreun er zachtjes van. 'Reede..' kreun ik.

'Reede we moeten echt aan dat project verder gaan.', probeer ik te zeggen. 'Maar dit is veel leuker' zegt hij als hij 1 hand langzaam naar beneden beweegt. 'Kijk dan in de spiegel hoe geil je eruit ziet Jess. Maak me daarna maar wijs dat je liever aan dit project gaat werken'. Z'n hand stroopt m'n jurk een beetje naar boven.

Het voelt zo fijn maar er gaat van alles door mijn hoofd. Ik ken deze jongen helemaal niet. Is dit wel een goed idee. 'Niet zo nadenken Jess' zegt hij alsof hij m'n gedachte kan lezen.

Precies op dat moment gaat m'n telefoon. Ik voel hem trillen in m'n tasje.Reede laat me los en maakt in 1 soepele beweging m'n tasje open. 'Hoe druk ik dat ding weg' zegt hij, inmiddels ook hijgend. 'Knop aan de zijkant' weet ik uit te brengen. Ik wil dat hij z'n handen weer terug legt. Ik weet niet waarom maar ik verlang naar zijn aanraking. Hij legt mijn telefoon op de wasbak. Dan draait hij zich naar me om en voordat ik het door heb drukt hij zijn lippen op de mijne. Zijn tong probeert mijn mond te dwingen om open te gaan. Nadat ik hem heel even probeer tegen te houden geef ik hem toegang. Zijn kus is warm en vol passie. Hij glijd met zijn hand omhoog en begint mijn borst te kneden. 'Je tieten voelen nog beter dan dat ik me voorgesteld had' zegt hij. 'Reede..' kreun ik weer.

Weer gaat mijn telefoon af. 'Aargh shit' zegt hij. 'hmhhh druk weg' zeg ik tegen zijn lippen. Terwijl hij me vast blijft houden gaat hij met z'n arm naar achter om de beltoon weg te drukken van mijn telefoon. Dan zoent hij we weer. Nu is het mijn beurt. Ik begin hem aan te raken. Ik probeer zijn leren jas van z'n schouder af te krijgen. Hij lacht. 'moet het uit?' vraagt hij. 'Ja' zeg ik als ik hem recht in zijn ogen aankijk. Snel trekt hij het jasje uit. Hij draagt gewoon een zwart t-shirt eronder. Normaal had ik dat saai gevonden maar met hem staat het geweldig. Ik zie dat hij meerdere tatoeages heeft. Hij eist mijn mond weer op en ik geef me eraan over. Ik probeer met mijn armen onder zijn shirt te komen. Ik voel zijn buikspieren. Ondertussen is m'n ondergoed echt helemaal nat denk ik. Zijn hand gaat weer wat meer naar beneden, richting mijn jurkje. Hij doet zijn hand tussen mijn benen terwijl hij me blijft zoenen. 'Aahh, Jess je bent echt fucking nat voor me. Alsof je al klaar voor me bent' zegt hij voordat hij weer in m'n nek zoent.

Nu gaat m'n telefoon voor de derde keer af. Fuck, ik had dat ding op stil moeten zetten.

Reede laat me even los en draait zich om, om het weer uit te zetten. Ik jammer omdat hij me weer los laat.

'Ik weet niet wie Dylan is maar hij geeft niet snel op' lacht hij.

Dylan.

Waarom belt hij. Ik heb hem bijna een jaar niet gesproken.

'Gaat het? Je wordt helemaal bleek Jess' zegt Reede.

'uhm, ik'.. ik stotter. Fijn. 'Sorry, ik..ik kan niet...ik moet even..Ik zie je zo wel in het lokaal.

Zo snel als ik kan pak ik mijn telefoon van de wasbak en ren in naar het damestoilet.

Kut. Waarom belt hij. En waarom nu...


Bedankt voor het lezen van mijn hoofdstuk. Laat me weten wat jullie willen dat er het volgende hoofdstuk gebeurt ;) Ook feedback is van harte welkom!

XxX

YukiDreamz

Vooroordeel - Deel 1 Passie op het HBO SerieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu