event

1.6K 76 35
                                    


Vakuk ezrei égetik ki a szemem, de én csak mosolygok, elvégre én vagyok a "vendég".

- Milyen dalt ad ma elő?
- Mikor jön ki az új dal?
- Mikor indul a turné?
- Tényleg együtt vannak Harry Styles-szal?
- Igaz, hogy terhes?

Mosolyogva sétálok tovább, elmenekülve az értelmetlen kérdések elől. Még hogy terhes! Nézzenek már rám! Napi kétszer egy órát edzek, ennyire nem látszik?

Ma egy újabb díjátadó került megrendezésre, ami nyilván hivatalos voltam, mint énekes. Három kategóriába vagyok jelölve, de nem hinném, hogy bármit is hazavinnék ma. Túl sok a nálam esélyesebb jelölt. Mielőtt valaki meggyanúsítana, nem vagyok önbizalom hiányos, vagy nem sajnáltatom magam. Szimplán csak nem találom racionálisnak, hogy a sok húzó név mellett lenne lehetőségem a nyerésre.

- Szia Zuri! - köszöntött egyből egy nagyából velem egy magas, szőke hajú interjús férfi, ahogy beléptem a sajtó részlegére. - Ma is csodásan festesz!

- Köszönöm szépen! - válaszoltam udvariasan.

- Kinek a ruháját viseled ma? - nézett végig rajtam, amit a kamera is szorgosan követett.

- Gucci. - mondtam tömören, mire elég feltűnően lenézett a lábbelimre. Ja, hogy az! - mondtam kínosan. - Nem szeretem a magassarkút, így ma a Nike új edzőcipőjét viselem.

- Hát nem valami szokványos viselet, az biztos! - nevetett fel a csávó is.

Fekete, combom felét takaró, csipke ruhát viseltem, ami mindenhol második bőrként tapadt rám. A lábamon valóban egy sportcipő volt, ami hát neonzöld. De, mentségemre szóljon, hogy az egyik legkényelmesebb cipő, amit valaha felhúztam a lábamra.

- Kísérő nélkül érkeztél vagy esetleg itt találkozol majd valakivel? - érdeklődött Hazza felől burkolva.

- Köszönöm a kérdést, Harry jól van, itt van, de még mindig nem vagyunk együtt, és nem is leszünk, mert más igényeink vannak! - próbáltam lerázni a kérdést magamról. - Attól, hogy sokszor lehet együtt látni minket, attól még mindig csak legjobb barátok vagyunk!

- És mi ezt persze tiszteletbe tartjuk, de mindenki tudja, hogyan alakulnak ki barátságokból szerelmek... - mondta somolyogva a kamerának, amire inkább nem is reagáltam, csak tovább sétáltam a következő állomásra.

Szerencsére egyik kedves barátnőmet láttam meg, így egyből mosolyogva üdvözöltem és úgy láttunk neki a kérdéseknek. Agatha majdnem minden eseményen ott van, ahol én is és minden egyes adandó alkalommal megpróbálunk beszélgetni egy keveset, vagy kamerák előtt vagy csak privátban.

- Ezúttal is itt van mellettem a gyönyörű Zuri! - kiáltotta, mire felnevettem. - Ma is ragyogsz, szívem! Mégse kérdezem, hogy mi ez a cipő, inkább térjünk rá a kérdésekre! Azt rebesgetik, hogy új dal van készülőben, erről mi tudsz mondani? - fordította felém a mikrofonját.

- Hát nem valami sokat. Lesz új album és zene, de még teljesen titkos, csak néhány ember hallotta vagy látta a dalokat. - mondtam mosolyogva.

Agatha rájött a fangörcs és áradozni kezdett a kamerának az eddigi díjjaimról, dalaimról és rekordjaimról, szóval adtam egy puszit az arcára és ismételten tovább sétáltam.

- Nocsak, nocsak! Kit látnak gyönyörű szemeim! - hallottam meg magam mögött Anthony Mackie jellegzetes hangját, mire rögtön felé indultam, és a nyakába ugrottam. - Eddig is tudtam, hogy milyen vonzó vagyok, de most! - ölelt vissza röhögve.

- Azta, rég láttalak! - mondtam neki, mikor elengedtem.

- Hát elég régen volt, látom azóta te is előnybe részesíted a láb napokat! - ütött rá a combomra gyengén.

too many songs about you - Sebastian Stan [Completed]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang