10

609 21 0
                                    

10.rész

Törökülésben leültem vele szemben, és egy párnát tettem az ölembe. Kifújtam a levegőt, aztán vettem egy mély lélegzetet, és a narancssárga fekete ember figurás huzatot bámultam.

- Szeretném, ha a következőket most szó szerint megjegyeznéd, és soha az életben nem felejtenéd el. – és a szemébe néztem.

- Oké.

- Számomra, a tegnap éjjel két ember magánügye. Akármi történik is az életben és a jövőben köztünk, akármi -hangsúlyoztam ki –, én ezt nem fogom ellened felhasználni. SOHA! Nem azért nem jó fej vagyok. Nem. Hanem mert nekem jelentett valamit. Az, hogy TE felhasználod e bármikor bármire, az a te döntésed lesz, egyedül a tiéd. És én elfogadom. – minden idegszálával engem figyelt és szigorúan nézett rám.

- Egy őrült éjszaka után felkelted az ágyadban alvó ismeretlen pasit. Elmondod neki, hogy soha nem használod fel ellene azt, ami történt. Ezek alapján, tehát akkor pontosan tudod ki az ismeretlen, és hogy a nálad lévő terhelő adatok, képek, felvételek mit okozhatnak.

- Nincs semmi terhelő. Nem készítettem felvételek, videókat rólunk, és senkit nem is kértem meg erre sem korábban, sem az este folyamán. És kurva sem vagyok.

- De tudod ki vagyok.

- Igen. Toto Wolff, a Mercedes-AMG Petronas Motorsport Forma 1-es csapatának ügyvezető igazgatója és csapatvezetője vagy, és Mercedes-Benz összes motorsport-tevékenységének koordinálását is átvetted. Jelenleg 30% részesedéssel rendelkezel Mercedes-Benzből, és 5%-ban a Williams és kb. 5%-ban vagy társtulajdonosa az Aston Martin F1-es csapatának is. Van több egyéb start up befektetésed, és egy halom luxuskocsid. Az életed nagy részét a futamok, a svájci Ermatingen és az oxfordshirei birtokod között éled. Van egy volt feleséged Stephanie, akitől született egy fiad Benedict, és egy lányod Rosa. A második feleséged Susie, korábbi ex- Williams tesztpilóta, a közös fiatok Jack. – soroltam az adatokat, mire lehunyta a szemét, és az ujjaival a homlokát, szemét és orrnyergét dörzsölte – Gondolom ennyi pont elég. – mondtam egyszerűen.

- Több mint elég! – csattant fel, és ahogy rám nézett attól a hideg kirázott. Iszonyatosan mérges volt.

- Amikor lementem inni a bárba, fogalmam sem volt róla, hogy ott leszel. Nem így terveztem az estém. – emeltem fel a kezem.

- A tervezés azután kezdődött, hogy kiszúrtál! – emelte fel a hangját, felkelt az ágyból, és körbenézett.

- Itt a cuccod. – böktem az ágy végében álló puffra.

Idegesen turkált a kupacban, majd vette fel a boxerét.

- Nem érdekel én ki vagyok?

- Egy újságíró csaj, aki tizenötperc hírnévre vágyik! És az én idióta viselkedésem miatt, épp most kapta meg! – vágta oda, és a farmerjával harcolt. Próbálta visszafordítani az anyagot, hogy fel tudja venni, miközben velem szemben állt.

- Nem vagyok újságíró. A miniszerelnöknek dolgozom. – megmerevedett a mozdulatban és azonnal rám nézett.

- Kérlek ülj le Toto. Kérlek. -ültem az ágy szélére - Ezt MOST meg kell megbeszélnünk, aztán elküldhetsz a fenébe.

- Ki a fene vagy te?

- Ena Sinclair, a magyar miniszterelnök...

- Mad dog-ja. – ejtette ki undorral a szavakat, az arca feszült volt, és a szemével ölni tudott volna.

The one-night affair. Love or business? (Toto Wolff fanfiction)Where stories live. Discover now