15.rész
Az újabb őrült éjszaka a fürdőben kezdődött és folytatódott, aztán párszor megismétlődött az hálóban is. Hajnalban kimerülten nyúltam el az ágyban. Már alig tudtam nyitva tartani a szemem, Toto feje pedig az egyik párnám sarkán pihent. Megint pillanatok alatt mélyen elaludt. Az arca fáradt volt, de békés.
- Úgy látszik a fájdalomcsillapításom hatott. – gondoltam szarkasztikusan és egy kissé halvány gúnyos mosolyt engedélyeztem magamnak.
A fürdőben lezuhanyoztam, és a puha fürdőköpenyembe bugyolálva magamra húztam a takarót. Csak egy jó hosszú alvásra vágytam semmi másra, de percekkel később arra riadtam fel, hogy átölelt. Kicsit megfordultam, de csak álmában húzott magához.
A híres, sikeres, és zseniális csapatvezető magánélete teljes katasztrófa volt. Tudtam, hogy aki heti hét nap dolgozik, versenyekre utazgat, promóciós rendezvényekre és szponzori vacsorákra jár, annak semmire és senkire nincs ideje, nem, hogy egy családra. És persze a felesége sokszor van a világ túl felén a saját csapatával, alig találkoztak. Talán az idő és a távolság őrölte fel őket, ahogy gyakran teszi más pároknál is.
Nem tudtam mi, vagy mik történtek pontosan abban a házasságban, amiért ideáig jutottak, de nem kellett diploma lélektanból, hogy lássam, Toto átkozottul magányos, boldogtalan, és egyedül érzi magát. Ráadásul, ha ennyire vágyik a kielégülésre, akkor azt is csak minimálisan vagy egyáltalán nem kapja meg otthon, és ezért máshol megtalált pótlékokkal vigasztalódik. Emberből volt, akinek igényei vannak, és mint férfi nem a hűség szobra, tisztelet annak a pár kivételnek. Őszintén sajnáltam. Őrlődött, tisztában volt a tettei súlyával, és következményével, azzal, hogy rosszat tesz, de mégis megtette újra és újra, mert annyira szüksége volt arra, amit csak másoktól kapott meg és nem a feleségétől. És mégsem engedte el őt, mert valahol még mindig szerette, vagy csak egyszerűen ragaszkodott hozzá, vagy talán nem akart megint vasárnapi apuka lenni. De azt is el tudtam képzelni, hogy nem akarta vagy tudta elfogadni a kudarcot, a tényt, miszerint megint nem sikerült a magánélete. A bukást elismerni, feldolgozni, és túllépni rajta sosem egyszerű.
Helyes pasi, nagy játékos az üzleti életben, és fantasztikus az ágyban. Nem az a fajta fickó, aki kékre-zöldre ver, nem, ő az a fajta, aki inkább szavakkal támad, vagy elmegy kiszellőztetni a fejét. A maga módján jó ember, kedves, segítőkész, képes megértő és gyengéd is lenni. Ugyanakkor tele magánéleti problémákkal, zűrökkel, és egy kibaszott időigényes munkahellyel.
Elmosolyodtam, ugyanaz, mint én, csak pepitában. Didinek igaza volt, nagyon tetszett nekem, mi ketten egyfélék voltunk, ugyanabból a fából faragtak minket. Mégis azt akartam, hogy amikor felébredek ne legyen mellettem. Pontosan tudtam, nem vagyok és nem leszek az a nő, aki más gyerekeit neveli, és süteményeket süt születésnapokra szélesen mosolyogva. Egyértelműen nem voltam Susie, aki mintegy erős ragasztó, igyekezett összetartani ezt a bonyolult családot. Sosem lettem volna sem jó anya, sem megfelelő szülő, nemhogy más gyerekei, de még a saját gyerekem számára sem. Basszus, gyereket sem akartam, pláne nem a vele járó problémákat. Totonak ráadásul három „törpéje" is volt. A szeretői státusszal még nem is lett volna gondom, de tudtam, ha harcba szállok érte, akkor vele együtt jön a teljes pakk a problémákkal együtt. A nonstop munkahelye, és a családja is. Ismertem magam annyira, hogy tudjam, nekem ez túl sok lenne, méghozzá rövid idő után, és kiszállnék. De akkor meg miért verjem szét én, ezt a még éppen elvegetáló családot? Miért legyek én, aki miatt elválik? Totonak olyan nő kellett, aki képes átvenni Susie helyét is, aki tudja kezelni, és irányítani, rendszerezni ezt a káoszt, mint egy valahogyan működő családot. Én egyértelműen nem voltam ez a személy. Talán tudat alatt Toto is érzékelte, ha a feleségével végleg vége, akkor azzal a családját is teljesen elveszítheti, és még egy ilyen -felsóhajtottam – melegszívű, és kedves nőt, aki felvállalja ezt az egészet cirkuszt Toto körül nagyon nehéz lesz találnia. Az ilyen lányok ritkák.
YOU ARE READING
The one-night affair. Love or business? (Toto Wolff fanfiction)
FanfictionA Formula- 1 nem csupán a gyors autókról, pilótákról, és grid girl-ről szól.A háttérben kőkemény politikai és üzleti játszmák folynak, melyeknek egyik fő mozgatója a Mercedes-AMG Petronas Motorsport ügyvezető igazgatója Toto Wolff. A sármos ex-verse...