20.
Könnyek közt néztem rá, de nem enyhült meg, pedig én most még rosszabbul voltam, mint mikor előző nap otthagyott a lakásban.
- Soha többé nem csinálhatod ezt. – erre lesütöttem a szemem – Bármi megtörténhetett volna veled. Bármi! Felfogod?!
- Többé nem iszom ennyit.
- Ez a válaszod?
- Hagyd békén, és menj el. – ragadta vállon Mass – Nincs most erre szüksége.
- Te ebbe ne szólj bele! – rántotta el magát az osztrák – Inkább húzz el!
- Húzzak el? -ragadta meg Mass Toto ingét – Hagyd békén, mielőtt tönkre teszed! – sziszegte az arcába – Eleget bántottad már!
- Én bántottam? Te csak az esti numerája vagy, tűnj el! – lökte meg Mass-t erősen.
- Az inkább te voltál, te osztrák kutya! Takarodj! – ragadta meg Totot, és olyan erővel dobta ki a szobából, hogy az osztrák neki esett az étkező asztalnak, majd néhány széket elsodorva a földön kötött ki. Mindig megdöbbentett, hogy mennyire erős volt, lobbanékony, ha a barátait kellett védenie.
- Mass! Kérlek hagyd. - ültem az ágy szélére.
- Mi legyen? – nézett rám az olasz kérdőn a küszöbön állva, Toto még a földről próbált felkelni.
- Itt tudsz maradni egy kicsit? – húztam magamhoz a párnám sírva.
- Bármikor caro. – azonnal mellém ült az ágyra, én pedig átöleltem, zokogtam a vállába fúrva az arcom.
- Próbálj megnyugodni rendben? Holnapra minden jobb lesz.
- Nem lesz.
- Mio caro higgy nekem, egy kicsit biztosan. Na. – simogatta a hátam.
- Olyan nagyon fáradt vagyok, és annyira fáj...
- Tudom... Jobb lesz... Holnapra egy kicsit jobb lesz... Aludj egy kicsit... az segít...
- Soha nem akarok felébredni. – motyogtam kimerültem, már alig bírtam nyitva tartani a szemem.
- Ena. – adott a fejemre egy puszit – Nem vagy egyedül...
- De...
- Nem...
- De... Én, mindig egyedül vagyok... - és hagytam, hogy eldőljön velem.
- Nem...Nem vagy. – magához húzott, és rám terítette a takarót – Aludj kedves...
- Mass...
- Felejtsd el démonokat... És aludj. – adott egy puszit a homlokomra - Nem vagy egyedül kedves... - ez volt az utolsó amire emlékeztem abból, amit nekem mondott, és elaludtam.
Kávé illatra ébredtem, kinyitottam a szemem és egy halványzöld bögre volt az arcom előtt.
Kábán és lassan felültem, felnyögtem, mindenem fájt.
- Köszi...– vettem el a csészét, Toto ült az ágyam szélén, egy ronda szürke pólóban és kék farmerben. Az arca fáradt volt és nyúzott, a szeme alatt fekete karikák és nagy táskák éktelenkedtek. Ketten voltunk a szobában. – Mass?
- Még az éjjel elment...
- Jó. Így is lesz mit kimagyaráznia otthon. Hú de szarul vagyok. – ittam a kávéba – Hány óra van?
STAI LEGGENDO
The one-night affair. Love or business? (Toto Wolff fanfiction)
FanfictionA Formula- 1 nem csupán a gyors autókról, pilótákról, és grid girl-ről szól.A háttérben kőkemény politikai és üzleti játszmák folynak, melyeknek egyik fő mozgatója a Mercedes-AMG Petronas Motorsport ügyvezető igazgatója Toto Wolff. A sármos ex-verse...