Avionul meu tocmai ce a aterizat.Sunt in New Jerssy.E destul de frumos aici.
-Richiard e successo qualcosa?Di solito non mi chiami!(Richiard s-a intamplat ceva?De obicei nu ma suni!)
-Mia principessa,volevo vedere se sei arrivata sana e salva.(Printesa mea voiam sa vad daca ai ajuns cu bine.)
-Si sono arrivato,il viaggio e stato breve,gli inglesi sono come i buldogi tedeschi!(Da,am ajuns,calatoria a fost scurta,englezii sunt ca buldogii germani!).
-Sono contento che tu stia bene!(Ma bucur ca esti bine!)
-Multumesc de grija sa ii trimiti salutari Mariei!
-Cum sa nu ii transmit,Pa mia Principessa!
-Orvoar Richiard!Imi era atat de dor sa-mi vorbesc limba natala,chiar daca nu am mai vorbit de cateva ore,simt ca-mi lipseste.Nu prea am dat prea multe explicatii sau detalii despre locul din care vin,dar pot spune ca este cu totul si cu totul magic,Italia,tara in care am copilarit si am crescut.
-Sper ca ati fost multumiti de acest zbor,puteti cobora,o zi placuta,se auzi vocea stiwardezei(iertati-ma daca am scris grasit) de un blond spalacit.
Cobor cu grija,nu vreau sa-mi rup vre-un intenstin pe aici.Probabil va intrebati de ce nu am zburat cu avionul privat.Niciodata nu mi-a placut sa ma dau mare cu averea pe care o detin,cred ca nu ar trebui sa facem diferente intre oameni din cauza locul pe care se claseaza in societate.Nu merg cu propriul avion si din cauza ca vreau sa ma stiu in siguranta.Am multi dusmani care m-ar dori moarta,iar acum cu 1000$ ai pute mitui cu usurinta pe orcine,deci nu stii cand propriul avion s-ar putea sa fie ,,dereglat" si sa mori.Iar daca merg cu avionul public,ar fi prea evident,deci nu ma pot omorî in public.
Nici nu stiu ce sa fac,probabil voi inchiria o masina pana imi voi cumpara alta plus ca trebuie sa ajung si la casa pe care am cumparato,of Doamne!Am o gramada de treaba azi!
Probabil voi lua in Uber pana acolo.Stau de 20 de minute si nu gasesc nici un Uber.Aleluia in sfarsit a oprit un Uber,s-a indurat si Sfantu' Petru de mine!
-Hello what distans you think?(Am pus niste cuvinte la vrajeala care vor sa insemne-Unde doriti sa mergeti doamna?
-La Pikins Rezervasion,zic eu sperand ca a inteles ceva,adevarul este ca am un accent groaznic pentru limba engleza.
-Oh vai esti italianca!Spune el dandu-si seama de nationalitatea mea,cand am spus ca am accent groaznic nu am glumit,Chiar ma bucur ca mai este cineva de aceasi rasa umana cu mine,ce ciudat suna!𝗛𝗲𝗹𝗹𝗼 𝗚𝘂𝘆𝘀 𝘀𝗰𝘂𝘇𝗮𝘁𝗶-𝗺𝗮,𝗮𝗰𝗲𝘀𝘁𝗮 𝗮 𝗳𝗼𝘀𝘁 𝗰𝗮𝗽𝗶𝘁𝗼𝗹𝘂𝗹 𝗮𝗹 6-𝗹𝗲𝗮 𝗱𝗶𝗻 𝗹𝘂𝗻𝗮 𝗻𝗼𝗶𝗲𝗺𝗯𝗿𝗶𝗲.𝗦𝗽𝗲𝗿 𝗰𝗮 𝘃𝗮 𝗽𝗹𝗮𝗰𝘂𝘁,𝗹-𝗮𝗺 𝗳𝗮𝗰𝘂𝘁 𝗺𝗮𝗶 𝘀𝗰𝘂𝗿𝘁 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗰𝗮 𝘀𝘂𝗻𝘁 𝗺𝗼𝗮𝗿𝘁𝗮 𝗱𝗲 𝘀𝗼𝗺𝗻.𝗖𝗲𝗮𝘀𝘂𝗹 𝗲𝘀𝘁𝗲 23:59.𝗦𝘁𝗶𝘂 𝗲 𝗱𝗲𝘃𝗿𝗲𝗺𝗲 𝗱𝗮𝗿 𝗺𝗶-𝗲 𝘀𝗼𝗺𝗻 𝗽𝗿𝗼𝗯𝗮𝗯𝗶𝗹 𝘀𝗶 𝘃𝗼𝗶 𝗮𝘁𝗶 𝗽𝗮𝘁𝗶𝘁 𝗮𝘀𝘁𝗮,𝗵𝗮𝗶 𝗰𝗮 𝘃𝗮 𝗹𝗮𝘀,𝗶𝗺𝗶 𝗽𝗹𝗼𝘂𝗮 𝗼𝗰𝗵𝗶𝗶 𝗶𝗻 𝗴𝘂𝗿𝗮.
𝗖𝘂𝘃𝗶𝗻𝘁𝗲:511.
CITEȘTI
Sange de demon.
Romance-Nu ne trebuie descrieri daca citim o carte nu ne trrebuie poze pentru a intelege,nu ne trebuie texte pentru a lega cuvinte.-