Selams
Artık bu kitaba yeni bölüm yazamıyorum çünkü hem tümörle ilgili birçok şey araştırmam ya da bu sahneleri atlamam gerekiyor hem de artık ne konuşmaları gerektiğini ben de anlayamıyorum.
Ayrıca minik bir duyuru yeni kitap yazıyorum ve ona yeni bölüm daha sık geliyor çünkü yazmak daha kolay. Eheh neyse elimden geldiğince yazmaya çalışıcam artık.
İyi okumalar
Kaan'ın gözünden şu an
Deniz yanımda oturmaya ve konuşmaya devam ediyordu ama artık konuşacak konu kalmadı.
Odada yalnızdık çünkü Neva, Zeynep, Ömer ve Nisa kafeteryaya, Mila da galiba bizi yalnız bırakmak için hava almaya gitti.
Uzun bir süredir sessizce birbirimize bakıyorduk bu yüzden bir şeyler söyleyip bu sessizliği bozmak istedim.
Kaan
"...Ee Deniz. Daha daha nasılsın ?"Deniz
"İyidir Kaan. Sen daha daha nasılsın?"Kaan
"İyiyim. Bi öpsen daha iyi olucam ama babam da bizi öper diye korkuyorum"Deniz güldü ve hızlıca beni öptü. Açıkcası biraz daha öpmesini isterdim ama tam geri çekildiği sırada kapı açıldı. Gelen kişiyi görünce Deniz'in ve benim gözlerimiz baya büyüdü. Çünkü gelen Sıla'ydı ve koştuğu saçının bozulmuş olmasından belliydi. Hızlı hızlı konuştu ve kapıyı kapattı.
Sıla
"Kaaan iyi misin? Haberi yeni aldım o yüzden biraz geç geldim. Nasılsın?"Kaan
"İ-iyiyim?"Sıla kapının yakınında duran tabureyi çekip yanımıza oturdu. Elini de benim elimin üstüne koydu.
Sıla
"Gerçekten geçmiş olsun. Endişelenme eminim bunu da atlatıcaksın. İnanıyorum ben"Kaan
"..peki"Bunu dedikten sonra Sıla elini kendi bacağının üstüne koydu.
Deniz
"Geç kaldım dedin ama kardeşime sataşmakla meşgul olduğunu sanıyordum."Sıla anlamayarak bize baktı.
Sıla
"Ne? Ya evet bir kez tartıştık karşınızda biliyorum özür dilerim ama orada başka bir şeye zaten sinirliydim yanlışlıkla ona patladım. Kendimi kontrol edemedim galiba. Ondan da özel olarak özür dilicem zaten. Ama onun dışında bir şey yaşamadık?"Kaan
"Ama Ece dedi ki-"Sıla
"Ne? Ece benim hakkında bir şey mi dedi?"Yine herhangi bir şeyden haberi yokmuş gibi bize baktı. Ya çok iyi rol yapıyo ya da Ece gerçekten yalan söyledi.
Kaan
"Evet?"Sıla
"Ne dedi yine?"'Yine' mi?
Kaan
"Zeynep'in ve benim arkamdan attığın iftiraları söyledi?"Sıla
"Ne? Ya bak yine mi? Yemin ederim bıktım artık. Ece benden ne istiyor anlamı- Dur bir dakika. Siz de Ece'ye mi inandınız?"Kaan
"Evet?"Sıla
"Kaan yok artık. Tamam Zeynep'i pek sevmiyorum kabul. Ama niye senin arkandan iftira atayım? He diyelim senin de arkandan iftira attım niye buraya geliyim?"Biraz mantıklı.
Deniz
"Ece'nin dedikleri doğru değil yani. Bunu mu demek istiyorsun?"Kaan
"Özür dilerim Sıla direkt seni suçladım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Şarkımız
Teen FictionPiyano kursuna giden Kaan ve Kaan'la aynı yaşta olan kurs öğretmeni Deniz'in hikayesi. Gay hikayesidir!