You Know, You Can Be Gay (M) [One Shot]

9.5K 488 128
                                    

"Ahh, aptal bücür çıkma teklifimi reddetti! Onu bütün okulun önünde becereceğim, sürtük gibi inleyecek!" Chanyeol saçlarını çekiştirirken isyan etti. Cidden, o aptal kendini ne sanıyordu ki Chanyeol'un çıkma teklifini iğrenerek geri çevirmişti.

'Ben gay değilim sapık! Yiyişeceğin başka erkekler bul. İğrençsin' Chanyeol gerçekten de böyle bir duruma düştüğüne inanamıyordu. Asla ama asla Chanyeol reddedilmezdi. O Park Chanyeol'du. Hangi gerizekalı onu bu şekilde geri çevirirdi ki? İşte Byun Baekhyun gerizekalısı. 

"Sakin ol dostum" Kai elini uzun olanın omzuna koydu ve sırıtmasını gizlemeye çalıştı. 

"Sadece erkeklerden hoşlanmıyormuş" Kai omzunu silkerek söyledi.

"O ipne tipli mi erkeklerden hoşlanmıyor. Görmedin mi kız gibi!" Chanyeol dalga geçercesine söyledi.

"Madem bu kadar itici biri neden Park Chanyeol ona çıkma teklif etti?" Kai ukala bir tavırla sorduğunda Chanyeol'un kötü bakışları onu susturmuştu. 

"Sadece onu altıma almak istedim" Chanyeol konuyu dağıtmak amacıyla kısa kesti.

"Hadi ama dostum biriyle yatmak istediğinde ona çıkma teklif edecek türden birisi değilsin" Chanyeol Kai'nin onu iyi tanıdığının farkındaydı. 

"Lanet olsun! Evet ondan hoşlandım oldu mu?" Chanyeol itiraf etti ve elleriyle yüzünü kapattı.

"Ama şu dakikadan sonra o bücür altımda inleyen sürtüklerden biri olacak sadece. İstemiyor mu? Umrumda değil. Erkekler iğrençmiş, aptal bücür" Kai Chanyeol'un gerçekten sinirlendiğini görebiliyordu. 

"Bence sakin olmalısın" Kai endişeyle söyledi fakat eğer Chanyeol'u tanıyorsa, dediğini yapmadan bu işin peşini bırakmazdı. Şimdiden Baekhyun'a şans diledi. 

Chanyeol çatılmış kaşları eşliğinde koridorda yürüyordu. Gözleri bütün koridoru tararken sonunda Baekhyun'u gördüğünde zaferle gülümsedi. Baekhyun'un etrafındaki çocuklara göz gezdirdi ve gözü Kyungsoo'ya takıldığında durdu. Hızlı adımlarla onlara yaklaştı ve beklemeden Kyungsoo'nun dudaklarına yapıştı. 

"İğrenç gayler" Baekhyun'un söylenmesini duyabiliyordu. Kaşlarını daha da çattı ve Kyungsoo'yu itekledi.

"Ne dedin sen?" Chanyeol bağırırcasına söyledi. 

"Ne sadece iğrençsin" Baekhyun üste çıkarak söyledi.

"Benimle gel! Sana bir erkekten nasıl zevk alacağını göstereceğim" Baekhyun'u bileğinden yakaladı ve onun sızlanmalarını ve karşı gelmelerini önemsemeden onu çekiştirmeye devam etti. Okuldan çıktıklarında Baekhyun'u sertçe arabanın içine itti ve kendisi binene kadar kapıları kilitledi. Baekhyun içeriden bağırırken Chanyeol sadece sırıtıyordu. 

Hızlı hareketlerle sürücü koltuğuna yerleştirdi ve arabayı çalıştırdı.

"Aptal mısın?! Ne yaptığını sanıyorsun?" Baekhyun bağırdı. Chanyeol onun yüzüne bakarak bile kızdığını ve hafiften de utandığını anlayabiliyordu. Sevimli...

Baekhyun bir kaç kez Chanyeol'un kolunu çekiştirse de bu kendilerini tehlikeye attığı için bunu kesti. Bir süre de ağız dalaşına girdikten sonra sonunda pes etmişti. Kafasını pencereye dayadı ve gittikleri süre boyunca sessizce dışarıyı izledi. Chanyeol onun en azından bu noktada itaatkar olmasından memnun kalmıştı. 

Evin önüne geldiklerinde Chanyeol tekrar onu çekiştirdi ve kapıya geldiklerinde Baekhyun'u önüne çekti. Onu kapıya yasladı ve bedenini de hemen önüne getirdi. Böylece o kapıyı açarken Baekhyun'un kaçma gibi bir ihtimali kalmıyordu. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 24, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

You Know, You Can Be Gay [ OneShot ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin