Ediz Çağıran

4.3K 283 75
                                    

Sırada hepimizin aşkı olan Yabancı hikayesinin Ediz'i...

♥♡

Ediz Çağıran'ı nasıl anlatabilirim bilmiyorum aslında. Fazlasıyla karışık bir kafası ve psikolojisi var o karakterin ama deneyeceğim, düşüncelerimi felan paylaşabilirim.

Ediz, intikam duygusuyla beslenen biri. Babasını öldüren Atalay'a - yani Doğa'nın abisine- zarar vermek için Atalay'ın değer verdiği birini yani kardeşini kullanıyor.

Ediz her ne kadar sert, kötü biri gibi görünse de o da bazı yönlerden savunmasız bir çocuk gibi aslında.

Sevdiklerinin, değer verdiklerinin acı çekmesine dayanamıyor ve yardım etmek istiyor ama bunu yaparken de bir an olsun sert imajından vazgeçmiyor.

Cesur, fazlasıyla cesur, korkusuz biri. Hayatta ölümde dahil hiçbir şeyden korkusu yok. Sevdiklerini kaybetmek dışında..

O çimen yeşili gözlerinin arkasında ilgi bekleyen bir kişinin gözleri yatıyor.

Kararlı, hedefinden şaşmayan biri. Biraz da benbildimci.. Yani kendi bildiği başkalarının bildiklerinden daha doğru her zaman. Bir de bir işe başlayınca kafasını bir şeye takınca onu halledene kadar yılmayan katil.

Her ne kadar ellerinde kan kokusu, katillik izleri olsa da masumları öldüremeyecek birisi.

Kıskançlıkta dünya markası.

Sapıklık dersen o da var :P

Isterse romantik olabilecek ama odunluğu tercih eden kalas. Sonuçta çimen gözlü değil mi? Çimen nerede olur ormanda. Ormanda başka ne olur? Ağaç. Ağacın ham maddesi nedir? Odun.

Üst paragrafı okumamış gibi yapabilirsiniz, saçmaladım..

Korumacılık ve sahiplenmede onun üstüne yok.

Kimi zaman çok acımasız olup eli bile titremeden tetiği çekip ateş edebilen kişilik.

Genç kızların, bizlerin, bizi kaçırmasını beklediğimiz hayali katilimiz.

Ama o gerçek değil, gerçek olamayacak kadar mükemmel.

Dünya, Ediz Çağıran'a hazır değil.

O bir katil,

O bir kimsesiz.

O EDİZ ÇAĞIRAN..

Wattpad PsikomanyaklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin