DENIZDEYIM

105 8 1
                                    

"Canım  çok  sıkılıyor  acaba ne yapsam diye düşünürken  aklima denize  açılmak  geldi  ve hemen kayiga bindim hic durmadan gittim.Ve çok  uzaklasmisdim.Geri dönecekken bir fırtına   çıktı.Ne yapacağımı  bilemedim.Uzaktan bir hortum geliyordu.Hizli hızlı  kuregi cekmeye basladım.Ve nasıl  olduysa kurtulmayi basardim.Uzakta bir ada vardı.Hızlıca adaya gittim."

"Ada cok seszizdi.Meersem beni goren hayvanlar korkudan kaci vermişler.Bir kacgune hayvanlarla alismaya basladim,onlarda bana.Artik sanki ormanin kralı  olmus gibi oldum.file durmadan oje surruyordum  cünkü fil ondan cok hoslaniyordu.maymun ise fotaraf cekilmekten,kaplan beraber kuklesmekten gibi.Eskiden hiç mutlu deyilken şimdi cok mutluyum.Bu ada bana çok  iyi geldi.Birden uzaktan bir gemi yaklasti."

"Gemiden gelen Eva adında güzel bir kızdı.Gemisi bozulmus buraya gelmek zorunda kalmıs.Beraber tanistik ve dostlarimida (hayvanlarida)tanistirdim.butun dostlarim (hayvanlar)'da Evayı swvmislerdi ayni benim onu sevdigim gibi.Gemisini tamir adince geri gitcekmis seşke gitmese.beraber bu adada yasasak bence cok guzel olur.Ona sordum o aslinda olur ama ben ailemi cok ozlerim dedi .Aklima kendi ailem geldi .Beersem onlari cok ozlemisim."

ADAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin