Jedną z ulubionych rozrywek krajów nordyckich jest wyzywanie się.
Potrafią godzinami wyzywać się od górskich małp czy świń. Zawsze starają się wymyślić jak najlepsze wyzwiska.
Jednak po samej kłótni nie mają o to do siebie żadnego urazy i nawet wisi im co inni o nich powiedzieli.
Kiedy jednak ktoś spoza ich kręgu obrazi któregoś z nich, cała reszta staje w jego obronie.
Ci którzy już raz tego doświadczyli już nigdy nie popełniają tego samego błędu.
***
Obywatele krajów nordyckich często śmieją się z obywateli innych krajów tego regionu. Znane są przypadki, kiedy to spotykają się poszczególni obywatele krajów nordyckich i obrażają się nawzajem. Nikt nie ma nigdy o to do nikogo urazy. Sytuacja zmienia się jednak kiedy ktoś spoza ich regionu obrazi któregoś z nich. Np. Jeśli Niemiec obrazi Duńczyków to Norwedzy, Szwedzi, Islandczycy i Finowie zaraz staną w ich obronie, pomimo tego, że 5 minut wcześniej wyzywali Duńczyków w ten sam sposób.
Górskie Małpy i Świnie -> tymi zaszczytnymi mianami Duńczycy często określają obraźliwie kolejno Norwegów i Szwedów. Częściej jednak Szwedów określają Świniami niż Norwegów Górskimi Małpami. Jest mnóstwo duńskich (jak i norweskich) kawałów o tym, że Szwedzi to Świnie (np. ,,na ławce siedzi dwóch mężczyzn. Jeden jest świnią, a drugi też jest Szwedem")
CZYTASZ
Hygge, bunad, skyr, salmiakki, fika NORDIC 5
RandomCzyli headcanony z Nordic 5 wymyślane przeze mnie :P