1

22 8 1
                                    

Beni en çok etkileyen bölüm girişiydi adeta karadelik gibi çekip beni içine hapsetti. Yine yazarcığımın gözünden mükemmel bir giriş olduğunu düşünüyorum. Ya siz?

https://www.instagram.com/invites/contact/?i=moc61z6ws7nc&utm_content=korvetf
Sayfamdan tüm haberleri takip edebilirsiniz.

Siz içeriye girenler, dışarıda bırakın her umudu!

Karanlık, kötülükle harmanlamıştı o gece ve oluk oluk sızdığı toprağın her bir metrekaresinde yayılmayı başarmıştı insanoğlunun arasına. Şeytan avuçlarında beslediği oğlunu salmış ve hakimi yapmıştı yeraltı dünyasının. Hades eğilmişti onun önünde. Tüm yeraltı köle olmuştu gelen bu misafire ve o gölge demişti kendine.

Fırınlar yakıldı. Küllendirildi ve yandığından daha sıcak hale getirildi. Canları almak için hazırlanmış gibi harlanırken içine alacaklarını bekliyordu ateş acıkmışçasına. Küller harmanlandı. Toprak şekillendirildi. Her biri tek tek fotoğrafları basılmış gerçekliğin silüetine büründürüldü.

Ateş harladı.

Kavlanmış duvarların içinde fırın haykırdı. Aç kalmış ağzı açıldı ve hazırlanmış her bir silüet fırına sürüldü.

Saniyeler aktı. Kum saatine hapsolmuş kumlar uçurumdan aşağıya atladı ve zamana intiharını gerçekleştirdi. Ateş bir kez daha harladı. Taşlar pişti. Fırından alındı. Fırça darbeleri her bir silüeti ete büründürdü. Gerçeklik minyatürleşti. Yıkımlarını beklemek adına da satrancın tüm taşlarının yerine alındı ve geri dönüşü olmayan yol, ardında bıraktığı yolları eritircesine ileriye sürüldü.

Dante yeniden haykırdı. "Siz içeriye girenler, dışarıda bırakın her umudu!"

Bir piyon öne çıktı. Ve oyun başladı.

Ölüm kokan, kendine yer bulmayı reddetmiş lanetli bedenlerin oyunu.

Gölgelerin oyunu...

Bir fan sayfasıdır. Yazar Tuğçe Aykır kitabı GÖLGE OYUNLARI için açılmıştır.

Gölge Oyunlari- Savaş ÇelikoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin