• ερ 7

1.1K 91 162
                                    

vote

Sakın vote yapmayın ha, yoksa parmağınız kırılıp düşer yanınıza.

Günümüz - Kimim ben?

" Taehyung. Kim Taehyung hangi odada?! "

Kız girdiği hastanede, resepsiyondaki kadına sordu endişeyle. Kadın sakinc bilgisayardaki hasta kayıtlarına baktı.

- Dördüncü kat, 1062 ci oda .

Kız beklemeden hızla ilerledi merdivenlere doğru, nazlı asansörü bekleyecek vakti yoktu. Kalbi deli gibi atıyordu. Korkusu öyle büyüktü ki, karabasan gibi boğazını sıkıp nefes almasını engelliyordu. Odanın olduğu koridora geldiğinde sandalyede oturan kişilere baktı.

Jungkook, Jimin, Mikaela hatta Ruth bile buradaydı.

Jungkook hissettiği hareketlilikle kafasını kaldırıp baktı kapıya doğru.
Lillian mı?

O bile gelmişti ama Carine denen kızdan ses yoktu. Lillian onlara doğru yaklaşırken, diğerleri de varlığını farketmiş gibi ona döndü.

Lillian'ın gözleri, burnu kızarmıştı, elleri titriyordu. Her halinden belliydi ağladığı ama yakınlığı olmayan bir adam için böyle tepki göstermesi garipti, hemde onun için .

Lillian iyimisin?

Taehyung nasıl?

Ruth'un sorusu havada kalmıştı, Lillian şu an sadece kocasını düşünüyordu. Gerisi umurunda değildi.

Uyandı, doktor kontrollerini yapıyor, sonra da biz gireceğiz içeri.

Kısaca cevapladı Jungkook.

Nasıl oldu bu?. Nerde yapmış kazayı?

Jimin ayağa kalkarak kızın önünde durdu.

× Yolunu giderken, yan taraftan başka bir araç çıkmış, arabalar çarpışmış. Emniyet kemeri ve yastık sayesinde fazla bir hasar yok. Sadece kafasını cama sert çarptığı için bilinci kapanmış.

Yüzünü elleriyle sıvazladı Lillian, bakışları köşede duran Mikaela'ın elimdeki poşete gitti.

O ne?

Mikaela elindeki poşeti havaya kaldırdı.

" Taehyung'un üstünde olan eşyaları. "

Lillian hemen poşeti alıp içindekilere baktı.

Cüzdan, saat, gümüş kolye, alyansı.

Dudağını ısırdı sertçe, gözünden bir damla yaş aktı yanağına doğru. Ona olan sevgisi yüzünden mi gelmişti bunlar başına?. Yoksa korktuğu gibi Tanrı onların aşklarını kıskanmış mıydı?.

- hastanın yakınları?

Doktorun sesiyle hızla kafasını kaldırıp baktı beyaz önlüklü adama..

Poison ivy ³  - Love ᴷᵀᴴHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin