Intru in camera mea , inchizand usa in urma mea , caci de jos se auzeau urletele si injuraturile lui Luke , ceea ce ma facu sa fiu satisfacuta . Doar nu credea ca o sa ma culc cu el , nu ? dar nu apuc sa ma bucur mult de ”victorie” , caci vocea lui Luke se aude din spatele usii mele : -Poate de data asta nu s-a intamplat nimic , dar vei plati cu varf si indesat pentru asta ! Luke P.O.V. Nu pot sa cred ca a facut una ca asta ! M-a excitat la maxim , apoi pleaca de parca nimic nu s-a intamplat ! O vreau al dracului de mult ! Desi i-am tras-o odata , nu ma pot plictisi de ea , de trupul ei firav ... Ceea ce e ciudat , nu mi-am mai dorit o fata si a 2-a oara . Dar oricum , ii va parea rau pentru acest teatru jucat al naibii de bine . Ma imbrac cu repeziciune , cu o dorinta nebuna in mine , apoi o sun pe tipa aia ... cum dracu o cheama ? in fine ... o sun si-i spun sa se pregateasca , caci va fi o noapte grea... pentru ea . Zoe P.O.V. Nu pot sa cred ca am avut destul curaj sa fac una ca asta ... Desi nu am facut ceva normal , ca mai era putin si mi-o trageam pentru a 2-a oara cu fratele meu , dar ma simteam mandra de curajul meu , asa ca m-am culcat cu gandul impacat , stiind ca in sfarsit am castigat si eu o lupta ... 1-0 pentru mine . -Dimineata- Ma ridic din pat , trezita fiind de catre alarma si intru in dus , ca de obicei . Cobor in bucatarie , trista , caci stiu ca mama inca nu a venit acasa si-mi pun cereale cu lapte intr-un bol . Eram imbracata cu o pereche de colanti negri si un tricou dragut , rosu destul de lung , peste care am luat un hanorac , destul de grosut , caci sfarsitul toamnei isi spune cuvantul . Mancam linistita , pana cand o voce ragusita imi strica buna-dispozitie . -Frumos joc ! Stai sa-l vezi pe al meu ... Era Luke , la bustul gol , avand doar un prosop pe solduri si parul ud , ceea ce-mi indica faptul ca tocmai iesise din dus . Arata al dracului de sexy ! Nu... nu am spus-o ... Ce dracu e in capul meu ?! Gandesc eu , dar sunt scoasa din ”transa” de catre rasul lui cristalin : -Mie-mi place actiunea nu holbatul ... Era sarcastic , dandu-si seama ca ma holbam... Ce idioata ! -Scuteste-ma ! scuip eu , punand castronul in chiuveta . -Se pare ca si in seara asta suntem singuri ... spune , atingandu-mi intr-un mod atat de fin soldul . Va fi o seara memorabila ... continua , coborand cu mana pana pe fesa mea drepata . Tresar revoltata , apoi ii spun : -Imi pare rau , dar eu voi dormi la ... Bia ! Eram mandra de ceea ce-i spusesem , asa ca am inceput sa zambesc superior . -Nu stiu ce sa spun in legatura cu asta ... Nu cred ca lui ”mami si tati” le va conveni sa dormi la altcineva acasa , necunoscand-o ei personal pe acea persoana , spune el sarcastic in momentul cand a spus mami si tati ... Acum el ma privi intr-un mod superior , ceea ce ma enervase . Nu-l mai bag in seama si plec spre scoala , unde dau de Bia cea visatoare . -Ce ai ? De ce privesti in gol ? intreb eu , asezandu-ma in banca cu ea . -Ma gandeam ... spune ea cu o voce melancolica . -Ok , ce ti se intampla ? De ce esti asa trista ? -L-am vazut pe Calum ca se saruta cu o tipa din anul 4 , in clasa cu el si Luke , spune ea . -Si ? intreb eu confuza . -Il plac pe Calum inca din clasa a 9-a ! Si suntem in a 11-a , deci cred ca -l plac de ceva timp... M-am simtit ciudat sa-l vad cu aia ... -Stai , stai , stai ! Tu-l placi pe acel tip arogant ? intreb eu surprinsa . Dar stai , de ce critic eu ? Eu-mi plac fratele vitreg , deci cred ca nu-s in masura sa judec pe nimeni , imi dau eu seama , dar fara sa spun cu voce tare , stiind ca as crea niste zvonuri nu foarte placute despre mine . Adica cine-si place fratele vitreg intr-un mod mai special ? NIMENI ! -Stiu ca e un idiot , fustangiu , dobitoc etc. etc. , dar nu am ce face ... zice trista . -Te inteleg ... spun eu si-o cuprind intr-o imbratisare . -Pot sa dorm in seara asta la tine ? intreb eu , sperand ca nu o sa refuze , chiar nu vreau sa raman singura cu Luke , dupa ceea ce-i facusem ... Ma simteam stanjenita . -Sigur ! Ne-ar prinde bine ! spune ea , pe fata aparandu-i un zambet dulce . Orele au trecut repede , fara incidente nedorite , asa ca am intrat in casa si ma indreptam spre camera mea , pentru a-mi lua niste lucruri si a porni spre casa Biancai . -Ce crezi ca faci ?! se aude vocea lui Luke , de pe scari . Unde vrei sa pleci ? -Ti-am spus ca o sa dorm la Bia , deci pa ! spun eu , dar vocea sa imi sterge zambetul format pe fata : -Cred ca trebuie sa vorbesti cu cineva ! zice , apoi imi da telefonul . Il duc la ureche confuza , dar apoi toate sperantele imi sunt spulberate de vocea mamei : -imi pare rau , scumpo , dar nu dormi la prietena ta . Din cate am inteles de la Luke , deabia v-ati cunoscut , deci nu te pot lasa sa dormi la cineva pe care eu nu l-am intalnit inca . Scuze , scumpo ! Trebuie sa inchid , te iubesc , pa ! spune ea , repede , apoi inchizand . E imposibil ! gandesc eu , apoi ma inntorc cu fata la Luke , ce ma privea cu niste ochi patrunzatori si -mi spune , intr-un mod pasional : -Se pare ca seara va fi una memorabila ... .................................................................................................................................................................................................................................. Hei , hei , hei ! Ce mai faceti ? Vreau sa va multumesc pentru voturi , comentarii si listari ... deci : Multumesc !!! Sper ca puteti sa trageti cu ochiul si peste celelalte povesti ale mele ... Multumesc ! P.S. : Scuze pentru posibilele greseli...