-Ce ai zis,Emily? Intreaba Theo in ca socat de ce a zis Emily.
- Da este adevarat. Eu te iubesc inca de la gradinita dar tu aveai ochi doar pentru asta. Erati foarte apropiati si la varta de 13 ani cand am aflat de la parinti ca trebuie sa ne multam in N.Y am fost devastata. Eram foarte sigura ca daca plec nu voi mai putea fii langa tine,sa ma imbratisezi de cate ori cineva se lua de mine a gradinita sau la scoala. Tu esti lumea mea,Theo tu esti motivul pentru care traiesc. Cum o vezi tu pe Crystal exact asa te vad eu pe tine. Simt mici fluturasi in stomac si isi dau razboiul pentru a se lupta. Te iubesc si nu pot trai fara tine.
-I-imi pare r-rau,Em' dar eu nu te vad mai mult decat o amica. Scuze.Imediat ce a auzit aceste cuvinte de la Theo, Emily s-a intors pe calcaie si afugit spre o lume pe care nunai ea o stia.
Emily P.O.V
Cand am auzit acele cuvinte iesite din gura lui Theo am simtit ca cerul se prabuseste fox in capul neu. Am inceout sa alerg si sa fug in spate auzind numai strigate de la Crystal si Theo.Fugean catre o lune intunecata. Mainr aveam sa nu mai fiu aici. Eram alaturi de bunicii mei si departe de parintii mei si Theo 'al meu' care de fapt nu a fost niciodata al meu. Da ca el nu ma iubeste eu nu mai am niciun motiv sa traiesc.
CITEȘTI
Catherine Ross II ( Crystal Payne si Theo Horan)
FanfictionA II-A carte: Catherine Ross(One Direction). In aceasta carte este vorba despre Crystal Payne si Theo Horan si frumoasa lor poveste de dragoste.