81. Вампирска помощ

119 5 6
                                    

Часът по испански мина бързо, тъй като съзнанието ми беше на съвсем друго място. Тази година беше започнала преди само 10 дена, а вече толкова много се бе променило. За начало, братовчедка ми бе вампир, но странно, този факт не я притесняваше, колкото мен. Мразех този нов живот толкова много, че като бях в Ню Йорк преди седмица, исках да умра, този път завинаги. За щастие имам приятели, които ме пазят, дори когато нямам нужда, но не мога да им се сърдя за това... нали?

Звънеца би и аз бях една от последните да излезе от класната стая, все още много замислена. Лукас и Итън ме изчакаха и заедно отидохме до шкафчетата си, за да си оставим учебниците. Тони се присъедини към нас и четиримата заедно се отправихме към библиотеката, но по пътя натам се срещнахме с Лили и компания...

– Хей! - поздрави ни тя усмихнато - На къде сте тръгнали? Партито на Крис е след няколко часа! Трябва да се подготвите!

– Парти? - пита Лукас объркан и аз го погледнах с въздишка.

– Няма да можем да отидем. Имаме много домашно. - излъгах и Тони кимна.

– Това не е вярно. - каза Джаксън - Повечето ти часове са мен.

– Но всички часове са и с мен и мога да потвърдя, че имаме много за учене. - каза Лукас заставайки малко по напред от мен и аз врътнах очи. Не бях в настроение за скандали и спорове. Исках само да обсъдя ситуацията относно първите вампири с моите приятели и след това да се прибера и да спя, затова тихо заобиколих Лукас и Джаксън и си продължих по пътя с Итън и Тони до мен. Не след дълго Лукас  ни настигна и четиримата влязохме в тайната стая на библиотеката.

– Добре. - каза Тони, сядайки на масата - Какво знаем до тук?

– Има седем първи вампира, които могат да ни убият във всеки момент, ако Аугустъс реши да им позволи. - каза Лукас подпирайки се на масата и аз го погледнах.

– Пет. - казах и той вдигна вежда.

– Какво? 

– Пет първи вампира. - поясних - Аугустъс, Верина, Ремъс и двама, чиито имена не знаем. - изброих и видях колко объркано ме гледаха всички - Анабела е вещица, за която не е известно дали е жива, а Сед... Сед е бил убит преди вампири да съществуват.

– От къде...? - пита Тони и аз я погледнах.

– Аугустъс ми го каза. - отговорих - Както също ми каза, че няма да нарани никой стига семейството му да е добре. - Тони погледна нервно към Лукас, който притвори очи и въздъхна - Какво? - питах и Тони премести погледа си към мен.

Неочакван обратDonde viven las historias. Descúbrelo ahora