SLENDERMAN İLK ÖLÜM

207 3 0
                                    

Saat 06:01 de oduncular ormana girerdi. Genelde ormana ilk Steve Kirkson girerdi. Aliskanligini bozmadi ve ormana yine ilk giren oduncu oldu. Hava daha aydinlanmamisti ve ormanda tekti. Gercekten tek. ne tehlikeli bir kurdun ulumasi ne azametli bir kuzgunun otusu nede bir baykus ugultusu.
Elindeki elektirikli testereyi 3 kez cekti. Acilmasinin sedi gelince havaya kaldirdi ve bir agaca saplamaya calisti. Ama ne yazik ki o kadar kolay olmuyordu. 
Kaya gibi sert duran agac olagan olanin disinda bir sertlige sahipti. Oduncu testeresini tam guc calistirdi ama bir ise yaramadi. Bu agacin nesi vardi? Dun yumusak kolay kirilan agaclar neden demir gibi sertlesti.
Dislerini gicirdirken Steve arkasinda bir varlik hissetti sanki. Koskoca ormanin ahengini bizan bir varlik.
"Eğer bu agaci istiyorsan Mark bekleyeceksin zaten demir kadar sert " dedi arkasina bakmadan Steve. 
Ama arkadasindan cevap gelmedi ve havada yarattigi ahenk boslugunda bir degisim olmadi. Bu sessizligi bozan sesi gelmeyince arkadasinin, Steve "bak dun gece olanlar ile ilgili ise bunlar gece mesaisinde olan sakalar olabilir ahh bu agac agac degil adeta bir demir yigini!" Diye soylendi ve agaci incelemek icin testeresini kapatti.
Sessizlik bozulmadi. Koskoca orman Steve gozunde daralmaya basladi kalp atislari duyulacak kadar sesliydi. Icinde heyecan ve korku karisimi bir duygu canlandi. Ici giderek dararir hale geldi. Karanlik artti ve artik bu durum dayanilmaz bir hal aldi.
"Yeter artik Mark sana uzgun oldugumu soylemistim!" Dedi ve arkasini dondu.
O ahenk gizemli bir sekilde bozuldu arkasina donerken. Ve korku o boslugu gorunce artti. 3 dakikadir var olmayan biriyle konusuyordu. 
Arkasindaki agacta bir degisiklik hissetti. Hizla arkasini donunce o heybetli agacin ustunde bir kagit gordu. Sari renk not kagidinin ustunde kan kirmizisi ile yazani tekrarladi "arkana bakma!" Bu Steve supheye dusurdu. Arkasinda o korkunc ahenki daha guclu olarak yine hissetti.
Donunce arkasina o heybetli korkunc varligi gordu. O o yuzsuz korkunc varligi gorunce ciglik atti ama sadece 0.7 saniyeligine koskoca ormanda yayildi bu ses.
Sadece sadece 0.7 saniyeydi cunku tam beyinine saplanan 1.6 metrelik kol yasamina hemen son verdi.

Ormandaki o korkunc ahenk o an sona erdi.

Korku HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin