Piknik

16.7K 1.1K 347
                                    

11.11.2020

***

Medya koymaya alıştım iyice :D Piknik zamanı bu şarkıyı açın. Nedense çok duygulandırıyor beni bu şarkı. Hissederek yazdım.

Keyifli okumalar yorum ve vote bırakmayı unutmayın :) ❤️


Güzel bir Pazar sabahı keyifle uyandım. Üstümü değiştirip kahvaltıya indim. Abim hafta sonu olsa da erkenden uyanmış telefonla konuşarak kahvaltısını ediyordu. Deniz ise sıkıntıyla oflayarak önündeki salatalıkla oynuyordu.

''Günaydın.'' diyerek masaya oturdum. Deniz bana gülerek baktı.

''Doruk bugün ne yapacaksın?'' Şaşkınlıkla baktım suratına.

''Neden sordun?''

''Evde tabu oynayalım diyorum.''

''İki kişi mi?'' Oflayarak tabağın döndü.

''Doğru. İki kişi olmaz.'' Sonra gözleri parlayarak abime döndü.

''Abi sen de oynarsın değil mi? Hatta Cihangir de gelir, beraber oynarız. He ne dersin?'' Aslında iyi bir fikir olabilirdi ama benim Cihangir ile başka planlarım vardı.

''Olmaz Deniz işim var canım.'' dedi abim.

''Abi hafta sonu yapma bari.'' dedi dudak büzerek. Abim derin bir nefes alıp biraz düşündü.

''Bakarız.'' dedi. En azında bir umut var diyerek keyifle kahvaltısına döndü.

Bu tabu eğlenceli olabilirdi. Bugünkü planımdan sonra yapabilirdim belki...

Kahvaltı yaptıktan sonra mutfağa gidip Ayşe teyzeden istediğim atıştırmalıkları piknik sepetine doldurdum. Öğle yemeği için Cihangir'i alıp göle gitmek ve piknik yapmak istiyordum. Sonradan bir sürpriz çıkmaması için mesaj attım.

Doruksu: Yiğidim öğleden sonrayı boş bırak seninle maceraya atlıyoruz kfnkdnvjsdnjv

Ciho: Ne macerası Doruk?

Doruksu: Piknik yapacağız. Hazır hafta sonuyken. He ne dersin?

Ciho: İşim var Doruk başka zamana.

Doruksu: Off mızıkçılık yapma Cihangir. Lütfen yapalım:( Nolur nolur noluuurrrrr...

Ciho: Tamam baş belası tamam.

Doruksu: :)))) Seni seviyoreeee :*

Sırıtıp telefonumu cebime koydum. Ayşe teyze bana bakıp:

''İçecekte koyayım mı oğlum? Bak yeni hoşaf yaptım bahçedeki meyvelerden.'' dedi.

''Olur Ayşe teyze onu da koy'' dedim. Gülerek dolaba gitti ve hoşafı aldı. İçinde çeşit çeşit meyve vardı. Sepeti bana verdi. Çaktırmadan abimin zulasından içki aldım. Hoşafla karıştırır içerdik. Sırıtıp sepeti güvenli bir yere sakladım. Kimsenin görmesini istemezdim.


*****


Medyada ki müziği açabilirsiniz :)

Cihangir'in kapısını çaldım. Kapıyı açıp bana bir bakış attıktan sonra yan taraftan anahtarı aldı.

''Hadi gidelim bakalım şu maceraya.'' Gülerek koluna girdim. Ormandan yürüdük. Düşünceli görünüyordu. Arada ona omuz atıyordum. Bana bakıp gülümsüyor sonra bakışlarını geri çekip önüne dönerek düşünceli bir şekilde yürümeye devam ediyordu.

KORUMA | bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin