16+/+18
(Nem tudom eldönteni melyik kategóriába tartozik😅 szerk.)
Jungkook szemszöge;
Amint benyitott összegörnyedt és halkan felnyögött.
Egy hirtelen mozulattal belépett és magával rántott engem.
Rám nézett és rózsaszínen égett a szeme ami úgy csillogott a vágytól mint a legszebb gyémánt a világon.
Elkezdett közeledni felém és a nyakamat csókolta, szívta s nyalogatta.
Egyből tudtam hogy láza van és hogy addig nem áll le még ki nem elégül.
Kulcsra zártam az ajtót és megfordultam.
Eddig bírtam.
Szemem tűz pirossá változott amiben a vágy tüze égett.
Egy pillanat alatt mellette termettem és kezdtem el szenvedélyesen falni az ajkait.
Ő sem volt rest mert hevesen viszonozta.
Elkezdtem levenni róla a felsőjét és végig nyaltam a nyakán.
Egy hirtelen mozdulattam bele haraptam de nem erősen.
A szépség édes és finom ajkai közül egy nyögés szaladt ki.
Nyálas puszikat hagytam ott majd elkezdtem szívni a vékony bőrt, hogy mindenki tudja ő csak az enyém.
Addig TaeTae sóhajtozott amíg ezeket csináltam.
Aztán lentebb mentem és a mellbimbóját kezdtem ostromolni ajkaimmal míg a másikat kezemmel.
Aztán elfektettem az öltözőben lévő hosszú ülőkamatosságon.
Ösztönből tette terpeszbe lábait amin elmosolyodtam.
Alhasához közelítettem majd végig nyaltam ott és nyálas puszikkal kezdtem ellepni.-Cshináljh márh valahmith...-nyöszörgött felnyomva csípőjét.
-Kérésed számomra parancs, szépségem.-húzódtak pimasz vigyorra ajkaim.
Lehúztam a nadrágját boxerjával együtt mire megláttam álló tagját.
Megfogtam és fel-le kezdtem rajta húzigálni a kezem.-Ahhh...-dobta hátra a fejét szexin.
Erre a farkam megrándult annyira izgató volt.
Bekaptam tagját és tövig engedtem a torkomra.
-Ahh.. ez nagyhon jóh.-nyögött az eddigieknél is nagyobbat.
Gyorsan kezdtem el szopni míg el nem élvezett.
De neki nem volt ennyi elég.
Lekapta rólam a felsőmet és ő is elkezdett engem kényeztetni.
Elködösült tekintettel pillantottam rá amikor a nadrágom korcát megfogva kínzó lassúsággal húzta le.
Levette a boxeromat is így ádám kosztümben voltunk mind a ketten.
Megfogta tagomat mire az rándult egyett puha kezei és érintése miatt.
Elkezdte őrült tempóman húzogatni a kezét és addig csinálta amíg már majdnem az élvezet kapujában voltam.
Elégedetlenül morogtam amikor abba hagyta de nem kellett sokáig várni a folytatásra.
Hirtelen kapta be férfiasságom és engedett le a torkáig.
A levegő is bent rekedt a torkomba.
Egy mélyet morogtam majd hátra vetettem a fejem és össze zártam pilláimat.
Vissza néztem rá de ő erre a pillanatra várt.
Mélyen a szemeimbe nézett és őrületes tempóban kezdett el szopni.
Mély orgánumomon csak nyögni tudtam.
Pár perc múlva az egész testem megremegett és így léptem át az élvezet kapuit.
Kiakartam a szájából húzódni hogy ne az ajkaiba élvezzek, de nem engedte.
Aztán amikor ajkai közé élveztem akkor engedett el.
Pimaszan nézve nyelte le ondómat majd szexisen körül nyalta ajkait.
Morogtam egyet majd újra elfektettem.
Bejáratához hajoltam majd ujjaimmal nyomogatni kezdtem.
Előjött elő váladéka amit letöröltem és megkóstoltam.-Őrületesen finom vagy itt is.-mondtam a szemeibe nézve.
Elpirulni sem volt ideje mert már az első ujjam lassan ki-be húzigáltam benne.
-Ahhh...-csukta le íriszeit és domborította ki mellkhasát.
Amint elégnek éreztem a másodikat is csatlakoztattam.
Ollózni kezdtem kezemmel benne mire csak hátra vetett fejjel nyögött folyamatosan.
A harmadik ujjamat is csatlakoztattam és írdatlan sebességben kezdtem ujjaimat húzigálni benne.
Már szinte sikított az élvezettől amikor eltaláltam gyönyör központját.
أنت تقرأ
A Szerelem Csapdájában~Taekook
عشوائي-Köszönöm.-néztem el zavartan. -Mit?-kuncogott rajtam. -Hogy akkor nem használtad ki a lehetőséget, és hogy még mindig itt vagy.. mellettem.-néztem vissza rá kipirultan. -Ha vissza tudnák menni az időbe.. akkor sem változtatnám meg egyik tettemet se...