Παρελθόν {Σείριος & Λούσιος}
Είναι μεσάνυχτα και περπατάω μόνος μου μέσα στο απαγορευμένο δάσος. Απόψε έχει πανσέληνο και όλοι οι σκοτεινοί έχουν μαζευτεί ώστε να κάνουν διάφορες προσευχές στον Άρχοντα του Σκότους. Απόψε πρέπει να επιλέξουν καινούριο αρχηγό για την ομάδα τους. Όμως εμένα δεν με νοιάζει. Αποφασίζω να πάω να βρω τον Λούσιος όσο κίνδυνος και να υπάρχει. Είμαι λίγα βήματα μακριά τους και βγάζω το ραβδί μου έξω. Πετάω ένα ξόρκι προς το μέρος τους και σταματούν τα πάντα. Ο Λούσιος γυρίζει προς τα πίσω και μόλις με αντικρίζει γελάει διαβολικά.
"Κοιτάξτε ποιος είναι εδώ. Ο χαμένος!" φωνάζει γελώντας ενώ μαζί γελάει και όλοι η ομάδα του
"Η Ναρκίσα περιμένει το παιδί σου! Συγχαρητήρια! Θα γίνεις πατέρας!" τα μάτια του γουρλώνουν και δείχνει σοκαρισμένος με αυτό που είπα
"Φύγε από εδώ Μπλάκ." λέει και κουνάω το κεφάλι μου αρνητικά
"Δεν πάω πουθενά. Έμπλεξες την ξαδέρφη μου άρα θα υποστείς τις συνέπειες." συνεχίζω να λέω
"Δεν παίρνω καμία ευθύνη. Δεν είναι δικό μου." πάει να γυρίσει πλάτη όμως τον σπρώχνω
"Μην το παίζεις ηλίθιος τώρα!" του φωνάζω καθώς αυτός βγάζει το ραβδί του και με ένα ξόρκι με πετάει κάτω στο έδαφος
"Προκαλείς Μπλακ και θα το μετανιώσεις πολύ ακριβά." γελάω ειρωνικά επειδή δεν τον φοβάμαι. Υψώνω το ραβδί μου προς το μέρος του και αρχίζω να ρίχνω διάφορα ξόρκια όμως τα εμποδίζει από το να τον πετύχουν. Δεν τα παρατάω όμως.
"Σταματήστε!" ακούγεται μια γυναικεία φωνή να φωνάζει και γυρίζω προς τα πίσω ώστε να δω ποιος είναι. Βλέπω την Ανδρομέδα μαζί με την Ναρκίσα. Καθώς παρατηρώ και τις δύο νιώθω ένα δυνατό ξόρκι από το ραβδί του Λούσιος να με χτυπάει στην πλάτη και πέφτω κάτω αναίσθητος.
"Σείριος!" φωνάζει η Ανδρομέδα ενώ τρέχει προς το μέρος μου. Ο Λούσιος την εμποδίζει ρίχνοντας την κάτω.
"Μην την αγγίξεις ξανά!" λέω γεμάτος οργή και αυτός κάνει νόημα στους δικούς του να την κρατήσουν σφιχτά. Τον ακούνε και την κολλάνε μπροστά από μια μεγάλη πέτρα.
"Ανδρομέδα!" φωνάζει η Ναρκίσα και τότε είναι που ο Λούσιος πηγαίνει προς το μέρος της. Ακουμπάει τα χέρια του στο πρόσωπο της και χαμογελάει.
"Άμα θες να είσαι μαζί μου, αγάπη, τότε πρέπει να δεις για το τι είμαι ικανός να κάνω σε περίπτωση που δεν με υπακούς." ακούω να της λέει και γυρίζει ξανά προς εμένα. Τον βλέπω να στέκεται προς τα πάνω μου.
YOU ARE READING
Black Love {Dramione Fanfiction}
FantasyΈνας απαγορευμένος αλλά και τόσο δυνατός έρωτας. Σκοτάδι με φως. Κακό με καλό. Θα καταφέρει η σκοτεινή μαγεία να κυριαρχίσει τον μαγικό κόσμο; Θα την προστατέψει απο το κακό; Ένα βιβλίο εμπνευσμένο απο τον μαγικό κόσμο του Harry Potter με πρωταγωνισ...