სხეულზე წყლის წყვეთები მეცემა და მთელ დაღლილობას მაშორებენ,არაფერი ჯობია დაღლილზე ცხელი შხაპის მიღებას ეს საუკეთესო თერაპიაა. ჩემს საყვარელ ტანის საპონს ვიღებ და ნელა ვინაწილებ სხეულზე, შემდეგ კი თბილ წყალს ვეშვირები რომ სასიამოვნო სურნელით გაჟღენთილი ქაფი ჩამომრეცხოს ჩემი ზედმეტად სუსტი სხეულიდან. ჩემი დაღლილობის მიზეზი
მედ გალის ღამეა, რომლის ორგანიზატორობაშიც წყვილი მიმიძღვის. დილის შვიდი საათი იყო წვეულებიდან რომ წამოვედი და ძლივს დავიძვერი პაპარაცებს რომლებიც ათასი საშინელებებით ცდილობდნენ ჩემს გაღიზიანებას. როცა დუშკაბინიდან გამოვდივარ
პირსახოცს ტანზე ვიმაგრებ რომ არ ჩამომიცურდეს და გავდივარ საძინებელ ოთახში, ამ უზარმაზარ სახლში მარტო მე ვცხოვრობ რადგან მარტოობა ჩემთვის ყველაფერია. მიყვარს მშვიდი გარემო არ მიყვარს ზედმეტი ქაოსი.
ოთახში შესვლისას ოდნავ ვხდები შიშისგან და პირზე ხელს ვიფარებ რომ არ წამოვიკივლო.
ჩემს წინ გადაშლილი ხედით ვოცდები.
ვხედავ ჰარის რომელიც ჩემს საწოლზეა წამოწოლილი, ისევ იგივე შავი შარვალი და თეთრი საროჩკა წითელი ბანტით, სახე ისევ ისეთივე წაშლილი აქვს სასმელისგან. როგორც ჩანს ჩემს არყოფნაში მოწყენილს ჩემი ფოტოაპარატი უპოვნია და ფოტოების თვალიერებაში გართულს სახეზე ღიმილი გადაფენოდა.
- შენი სხეული შეუფასებლად ლამაზია.
მეუბნება ისე რომ არც კი მიყურებს ფოტოებშია ჩაკარგული.
ოდნავ ვკრთები.
- აქ როგორ შემოხვედი დაცვა სადარის?.
პირსახოცს ძლიერად ვეჭიდები.
- მას ვუთხარი რომ შენ დამირეკე, ეს ხომ პირველად არ ხდება.
მას უცნაური მზერით დავუწყე მზერა,
როგორც იქნა იკადრა ჩემთვის შემოეხედა, სულელივით მიღიმოდა.
- სუფთად გამოიყურები.
მეუბნება და მისი თეთრი კბილებით დიდზე იკრიჭება.
- აქ არაფელი გესაქმება! წადი ჩემი სახლიდან.
ვეუბნები და ხელით კარისკენ ვანიშნე.
- არა, წასვლას არ ვაპირებ.
მეუბნება და თავს დრამატულად აქნევს, მაღიზიანებს მისი ასეთი ქცევები.
- დაცვას დავუძახებ! ჰარი წადი ჩემი სახლიდან და როცა გონს მოხვალ მაშინ დამირეკე.
ხმა მიკანკალებს აღელვებისგან.
ჰარი ფეხზე დგება და ჩემთან ნელი ნაბიჯებით მოდის.
გაუნძრევლად ვდგავარ და მის მოახლოებას უმოქმედოდ ველი. ჯერ კიდევ სველ თმას რომელიც მხრებზე მაქვს ჩამოყრილი ზურგს უკან ნაზად მიწევს და იქვე ყურთან იხრება.
- შენით დასატკბობად მოვედი. მინდა ამაღამ ისე გასიამოვნო როგორც ადრე.
მისი ხმა ზედმეტად გაუგებარია, ვერ ვხვდები თხოვნადია თუ მომთხოვნადი.
ჩვენი მზერა ერთმანეთს ეყრება. მის მწვანე თვალებს ვერაფერი შემიცვლის. ჰარი თითქოს ჩემს ფიქრებს იგებს და ხვდება რომ მიზანს მიაღწია.
უკან იხევს მის შარვალს დაუკითხავად დაბლა წევს რომელსაც საცვალიც მიყვება. თვალები მიფართოვდება და სუნთქვა მეკვრის.
საწოლზე ჯდება და შარვალს უფრო დაბლა აცურებს ისე რომ სხეულიდან მოიშოროს.
- მოდი ჩემთან.
მეუბნება და მისკენ მანიშნებს, მე ადგილზე მოყინული ვდგავარ.
- კენ პატარავ, მოდი ჩემთან.
მისი ხმა თითქოს რბილია მაგრამ მაგრამ ოდნავ მოთმინება დაკარგული.
- ამის დედაც მოდი აქ მეთქი.
ღრიალებს რაზეც ვცბები და მასთან მივდივარ, ხელების კანკალით ვეყრდნობი საწოლს და ნელა ვჯდები ჰარი გვერდზე. ჩემსკენ ნელა იწევა ხელს სველ თმებში მოცურებს და მისი ტუჩებისკენ მქაჩავს, ვნებიანად იწყებს კოცნას ყოველი შესავლის გარეშე. ტუჩებიდან მშორდება და ოხრავს მის ოხვრას ჩემი კვნესა მოსდევს, მისი ტუჩები ჩემთვის ნუგბარის მსგავსია. არ მინდა იმის აღიარება რომ ის ჩემზე წლებია ზემოქმედებს და ჯერ კიდევ მაგიჟებს მისი შეხებები, ჯერ კიდევ მაქვს რაღაც დარჩენილი მის მიმართ გულის სიღრმეში.
- შენ იცი რაც უნდა მამიკოს.
მეუბნება და ტუჩს იკვნეტს ხელით კი დაბლა მექაჩება, მეც საკუთარ თავზე კონტროლს უკვე მერამდენედ აღარ ვიცი მაგრამ ვკარგავ.
ისევ იგივე ცდუნებას ვყვები.
ჰარის ფეხებთან ვიხრები და მის ღირსებას პირში ვითავსებ.
ჰარი ზემოდან დამყურებს და თმაზე ნაზად მეფერება. ძალიან ნელი მოძრაობით ვამოძრავებ ენას მის პენისზე, როცა სუნთქვა ზედმეტად მიხშირდება თავს მაღლა ვწევ და თვალებში ვაშტერდები, ცალი ხელით კი სველ ტუჩებს ვიწმენდ. ჰარი ჩემს დანახვაზე ოხრავს.
- საუკეთესო ხარ კენ.
მისი ხმა კვნესანარევია, მეღიმება და ისევ დაბლა ვიხრები მაგრამ ჰარი მკლავებში ხელს მჭირდება და მასთან მაღლა მქაჩავს. ტუჩებზე მოწყვეტით მკოცნის და კალთაში მისვამს.
ჩემში შემოსვლის უფლებას არ ვაძლევ, ტუჩის კუთხეს ოდნავ ვტეხავ და ისე უწყებ მზერას, მის უკვე სიკვდილამდე აღზნებულ ცხელ სხეულზე სველი კოცნების დატოვებას ვიწყებ.ამავდროულად ნელა ვამოძრავებ უკანალს მის კალთაში, სუნთქვა უფრო მეტად უხშირდება ვიდრე აქამდე და მოთმინება დაკარგული ოდნავ ქვემოდან მიწყებს მზერას.
- ცუდი გოგო.
მეუბნება და უეცრად საწოლიდან ისე დგება რომ გვერდით მწევს, ძალინ სწრაფი მოძრაობით საწოლზე მუცლით მაწვენს. ჩემს ზემოდან ექცევა მის გრძელს ხელს ხერხემლის ძვლის გაყოლებაზე მისრიალებს და თავს დაბლა მაწევინებს, მეორე ხელით უკანა ნაწილს მაღლა მიბზიკავს და წამებში ოდნავ მტკინვეულად მირყავს ხელს.
- ჰააზ...
მის სახელს კვნესით ვამბობ, მისკენ შებრუნებას ვცდილობ მაგრამ ვგრძნობ დიდი ზომის პენისს ჩემში რაზეც ოდნავ ხმამაღლა ვკვნესი. სხეული მეძაბება და ვნებამორეული თეთრეულს ვეჭიდები. ჰარი ხელს წელზე მჭიდებს და მოძრაობებს ოდნავ ასწრაფებს, მესმის როგორ ბუტბუტებს ბინძურ სიტყვებს.
ცალ ხელს ჩემი მკერდისკენ აცურებს და ძლიერად მიჭერს.
- აჰ ჯანდაბაა ჰარი სწრაფად.
ვკვნესი და თავი საწოლზე მივარდება. ჰარი ხმამაღლა მაგრამ ნაძალადევად იცინის ჩემს ასეთ მდგომარეობაში დანახვისას. გათამამებული უფრო ძლიერი ბიძგებით მავსებს. საწოლის თავს ვცდილობ მოვეჭიდო მაგრამ არ გამომდის. მისი ბიძგების გამო ცოტაც და ორგაზმს მივაღწევ. მისი ხელები ყველგან დასრიალებენ სადაც შეუძლიათ მიწვდნენ. ჩემი გახშირებული კვნესა ზედმეტად ხმამაღლია ოთახში.
ჰარი ჯერ კიდევ სველ თმებში მოცურებს ხელს, თავს მაღლა მაწევინებს ერთი ძლიერი ბიძგით შემოდის ჩემში უკნიდან მეკვრის თავს ყელში მირგავს და თითქოს შეშდება.
მთელი ზომით ჩემშია და არ იძვრის ეს ბოლო წვეთი ხდება ჩემთვის. სულ მთლიანად აგიჟებს ჩემს ცეცხლის ალში გახვეულ სხეულს და ორგაზმამდე მივყავარ.
ჰარი ჩემს ორგაზმისგან აცახცახებულ სხეულს რამოდენიმეჯერ კიდევ ავსებს, ბიძგებს ახლა უკვე მისი სიამოვნებისთვის აკეთებს და რამოდენიმე წუთში თვითონაც ათავებ.
საწოლზე ძალა გამოცლილი ვეხეთქები. ჰარი იქვე მიგდებული მუქი ფერის პირსახოცით უკანალზე მის ნამოქმედარს მწმენდს რომელიც ახლა შევამჩნიე, ტუჩს ძლიერად ვკმენ და ჰარის თვალებს ვაცილებ, ვგრძნობ გვერდით როგორ მიწვენს.
მუცლით ვწევარ და ღრმად ვსუნთქავ. ჰარი ჩემს ზურგზე წრეებს ძალინ ნელი და ნაზი მოძრაობით ხაზავს.
- ჯერ კიდევ გრძნობ არა?.
მისი ხმა თითქოს ამ სიჩუმისთვის შეუფერებელია,
- არმინდა ამ თემაზე საუბარი, ჩვენ ყველაფერი წლების წინ დავხურეთ.
ვეუბნები ვცდილობ მშვიდად ვიყო. რადგან ვხვდები რისკენაც მიყავს საუბარი.
- მაპატიე კენ.
მეუბნება მხარზე პატარა კოცნას მიტოვებს და დასაძინებლად მეხვევა სხეულზე, არაფრლის ძალა შემწევს ამიტომ მეც ვიძინებ.
სახეზე ფერებას ვგრძნობ მაგრამ თვალების გახელვა საშინლად მეზარება. მის შეხებას სიკვდილის შემდეგაც ვიგრძნობდი ალბათ ჩემს ცივი სხეულზე.
- კიდევ შევხვდებით მეგობარო.
ყურთან მეჩურჩულება ტუჩზე წამიერ კოცნას მიტოვებს და ოთახს ტოვებს.
×აბა რას იტყვით დავდო ხოლმე ესეთი დირთი იმეიჯინებია?×