אני כותבת בצפיה שאף אחד לעולם לא יקרא את זה(חוץ מריה כי זה רעיון שלה)
אז לכול המשועממים
שלומות אנשים נשים חיזרים ויצורים אחרים.
אז כפי שכתוב בכותרת ריה תקעה לי את הרעיון הזה במוח והשעמום בקורונה אשכרה גרם לי לעשות אותו .....
זה פרק הכרות בילבד אז לכול המעונינים באומנות חקו לפרק הבא שיעלה בעוד מי לעזזל יודע כמה זמן.(יש צייור בסוף הפרק)
כמה דברים ליפני שמתחילים:
1. יש לי דיסלקציה עם יש שגיעות כתיב, תתעלמו
2.אם אני פונה לעצמי במיגדרים שונים תתעלמו ותיסתדרו. Fuck you לכול מי שזה מפריע לו.
3. אני ואנטומיה אינינו חברים טובים במיוחד, חלק מהציורים הבאים אף יצאו שהיא שונאת אותי...
1. משמעות מאחורי השם מישתמש כי אין לי בלוג... shapeshifter 2004, אז קופצים ישר לעניין אה... אז 2004 זה השנת לידה שלי ו shapeshifter כי אני לא בתוח במיגדר שלי, וקרגע מיזדהה כ הג'נדר פלוייד (כול מי שזה מפריע לו שילך להיזדיין עם פלפל חריף)
2. אין לי שמץ של מושג... אני יכול לנתק אנשים נורא בקלות, אני די טוב בלהעמיד פנים שאני בסדר עם אנשים כי זה נותן יתרונות (רוב שיכבתי המופלאה ניטלתה נידקרה הורעלה ונירצחה במיספר דרכים אקראיות😀🔪 אך אם תישאלו אותם אני פשות אוהבת דברים מוזרים ואני סבבה) אך מה אני אגיד, באמת הייתי צריכה עזרה בשיעורי בית...
3. אני תמיד חושב שהכול באשמתי... קשה לי באמת להיפתח לאנשים(אני מרגיש שאני כותב יותר מידי אבל fuck it )ולוקח לי מלא זמן עד שאני מחשיב מישהוא לחבר, כלומר ההגדרה שלי של חבר היא אחרת...
4. במקום מה שיש לי(כי יש לי רק חורים רגילים משעממים באוזניים) נדבר על מה שהייתי רוצה ונוסיף לזה גם קעקועים, הייתי רוצה עגיל בגבה או בשפה, אבל ההורים שלי יהרגו אותי. ושני קעקועם שאני בתוח רוצה זה אחד על צלקת ברגל(אני עוד לא יודע מה) ואחד נחש על האוזן בסיגנון של זה...
5. אין לי כול כך העדפה, בזמן האחרון אני שומע בעיקר get scared, יותר מוזמנים לתת לי המלצות.6. אין לי כוח להיכנס לזה, הם הזויים מוזרים מגוחכים וחסרי היגיון.
7.גבההים, או יותר מדויק להיתרסק על הקרקע ולנפץ כול עצם קיימת בגוף... זה מגיע מהחלומות שכולם מכירים, אתה נימצא בגובה רב ובשניה, אתה נופל, ואז אתה קם.
אך בניגוד לרוב אנשי העולם הנורא, אני איני מתעורר בזמן הנפילה אלה לאחר הנחיתה, והתחושה של כול עצם בגוף מתרסקת לרסיסים והדם זולג ונישפך מסביבי, נורא נחמד... פחד נוסף זה להישכח, אני לא אכנס ללמה...8. לא קיים, אך אני אשנה זות לסידרה, זה מיסתדר מיפני שכול פרק הוא בערך באורך של סרט... אז הסידרה sherlock BBC.
זה מרתק, יש בזה הרבה רצח, הדמות הראשית הוא גאון שלא מבין רגשות.
ו ג'ון שרלוק זוג ואף אחד לא יכול לשכנע אותי אחרת, אפילו הדמויות בסידרה משפפות אותם.. ואני מתכוונת כולם...
(באיזה שהוא מקום אני מיזדהה עם שרלוק, רק שהלווי והייתי גאון)9.חום, משעממם, אבל אסור לי לצבוע עד גיל 18
ואין לי כוח להסתבך...
בסופו של דבר אני רוצה לצבוע את השיער לכול צבע אפשרי בערך...10. בנדיקט קמברבץ, כי הוא מצחיק הזוי ובריטי(והוא משחק את שרלוק)
ודילן עובריין, הוא משחק בתור סטייל סטלינצקי בזאב צעיר, הוא מתנהג כימית אותו הדבר...ונוסיף בית הוגוורטס, כי זה חשוב, סליטרין כמובן, עם לא ניחשתם.
מה הבית שלכם?
ונסיים עם ציור שאני דווקה דיי אוהב
זה התחיל מזה שרציתי לצייר עיין בתוך פה של דמות....
התחלתי לצייר והמוח שלי הפסיק לעבוד, האמת שהבנתי מה ציירתי רק כשה סיימתי, אז זה נחמד...
מה אתם חושבים?
קרה לכם שהתחלתם לצייר בלי לדעת מה לעזזל אתם מציירים עד שסיימתם?
YOU ARE READING
demons taking over
Random" when it comes to Art it's important not to hide the madness" אזזזזז, לכול המשועממים. זה ספר ציור בעיקרון אני מעלה בו פעם במליון שנה. אין לי שמץ מה להגיד...