Den už nějak normálně uběhl, buďto jsme leželi v chatce nebo jsme plnili nesmyslné příkazy Patricka. Večer jsme měli volný čas do konce večerky, všichni už byly v chatkách a nepochybuji o tom že se nudili stejně jako my.
,,Tak co? jdem?" zeptal se Josh.
"Jo" odpověděl Payton a vydali se z chatky k táboráku. Včetně Jadena a mě.
,,O co tady teď kurva jde?" zeptala jsem se Jadena.
,,Flaška, znáš ne?" odpověděl. No kurva, flaška. Děláte si ze mě všichni prdel? Tu hru od mých 14 nenávidím protože jsem se ztrapnila před klukem který se mi líbil. Posadili jsme se na lavičky ze dřeva kolem táboráku, seděla jsem na kraji jedné lavičky, na kraji schválně aby si vedle mě nikdo kromě Jadena sednout nemohln Takže já, vedle mě Jaden a vedle něj nějaký dvě pipky který se on snažil co nejvíce ignorovat. Na lavičce proti nám seděl Josh s jakýmsi klukem, Payton tam vedle nich seděl na nějakém křesle které tam bylo jen jedno, vypadalo to jak kdyby on byl nějakej král tábora. Divím se že vedle něj neseděla Avani, vlastně jsem ji ani nikde neviděla, což mi vůbec nevadilo. Začala točit jedna z pipek vedle Jadena. Pipka zatočila a ukázalo to na Joshe.
,,Joshi? pravda nebo úkol?" řekla pipka.
,,Úkol" odpověděl Josh.
,,Dej pusu Olivii" zadala úkol. Absolutně netuším která je z těch dalších deseti holek Olivia. Josh se zvedl a šel za pipkou která seděla vedle pipky která úkol zadala. Jo takhle, takže pipky si nahrávají do karet. Začal točit Josh a ukázalo to na mě.
,,Tak Ash, úkol nebo pravda?" řekl a namachrovaně se usmál.
Vybrala jsem si úkol protože nebudu odpovídat na basic otázku jako je- kdo se ti líbí? Je to trapný a všichni nemusí vědět všechno. Mohlo mi dojít že Josh s Paytonem si budou nahrávat do karet. A taky že jo.
,,Nic těžkého, jen si Paytonovi sedneš na klín" řekl Josh. Tyvole to si dělá prdel? Proč ne radši Jadena když už to musí být
,,No tak pojď, nebo máš trest" uchechtl se Moormeier. Chceš si hrát Moormeier? Dobře, budeme si hrát. Zvedla jsem se a šla si sednout na Paytona.
,,Dík brácho" poděkoval Payton Joshovi. Idiot! Najednou mi chytl boky, neobmotal mé tělo jen mě prostě držel za boky, což mě taky sralo a tak jsem se mu vrtěním otírala o rozkrok. Aby zahnal vzdych který by z něj nejradši vyšel, víc zaryl jeho prsty do mé kůže. Bylo to zároveň i upozornění abych to už nedělala. Což mu samozřejmě nepomohlo protože jsem teď měla točit a musela jsem se na jeho klíně nahnout k flašce, takže měl výhled na mojí prdel.
Pohled Paytona
Zavrtěla se, čímž se mi otírala o rozkrok. Málem jsem zavzdechl, bylo by to sice potiché ale neriskoval jsem, a tak abych to zahnal jsem se jí prsty zaryl do kůže a taky jsem doufal že to po mém zarytí už nebude dělat. Jenže ona musela točit takže se nahnula k flašce, poskytl se mi úžasný výhled na její dokonalou prdel. Kurva Paytone, vzpamatuj se! V duchu jsem napomenul moje myšlenky na její zadek, opravdu dokonalej. Nedalo se to udržet a tak jsem rukama po bocích sjel až na její prdel a mírně jsem jí plácnul což upoutalo její pozornost a zase se otřela. Jenže už trochu přitlačila, tak že už mého kamarádíčka musela na svém zadku cítit. Zřejmě plácnutí neupoutalo jen její pozornost ale také Jadena který se mi pozvednutím jeho obočí a pootočením hlavou snažil říct abych to už nedělal, což mě vůbec nezajímalo. Mám jí teď a tady a budu toho po celou hru využívat.
Pohled Ashley
Flaška kterou jsem zatočila padla na nějakého kluka kterého jsem neznala.
,,Jméno?" zeptala jsem se.
,,Dylan Hartman" odpověděl.
,,Tak Dylane, pravda nebo úkol?" zeptala jsem se ho. Dylan si vybral pravdu
,,Jebal jsi už někoho tady z tábora?"
,,Ne, ale vyhlídnutou už tady mám" odpověděl na mojí otázku a začal točit. Padalo to tam už na lidi který jsem ani neznala, celou domu jsem pozorovala Jadena, který tam seděl s dvěma pipkama jménem Olivia a druhou neznám ale zrovna ta, mě nejvíc štvala. Neustále se po Jadenovy plazila, ten se nějak nezapojoval a pozoroval mě s Paytonem. Já místo Jadena začala pozorovat tu holku která se po něm plazila, furt se o něj opírala a objímala ho. Nevím proč mi to vadí, nic Jadenem nemám, na to bych se ale mohla ptát i jeho. Proč mu vadí že sedím na Paytonovi? Bylo to na něm vidět. Mám takový špatný pocit že si Jaden myslí že se mi líbí sedět na Paytonovi a tak se začal zapojovat k té holce a začal jí opětovat obejmutí. Jak chce, opřela se mými zády o Paytonovu hruď. Payton se udiveným pohledem koukl na mě, potom na Jadena který se objímal s tou holkou a pak mu to došlo.
,,Ash, to je Madison, chodili spolu ale Jaden jí už nechce" pošeptal.
,,Takže jeho ex která ho furt chce jo?"
,,Jo, kurva proč se tak třepeš Ashley?"
,,Ty idiote, je 10 večer a já tady sedím v crop topu, tak je mi asi zima ne?"
,,Chceš půjčit mikinu?"
,,Ne, dojdu si pro svojí" odpoveděla jsem. Payton se ale nedal, začal si vyslíkat mikinu a dal mi jí. Oblékla jsem si jí a vypadala jsem v ní jak křeček v pytli.
,,Díky Pay" poděkovala jsem a on se udiveně podíval.
,,Pay?"
,,Jo, vadí ti to nebo na hovno slyšíš?
,,Slyším dobře a nevadí mi to, jen mi přišlo divný že zrovna ty mi říkáš Pay" Obmotal kolem mě po chvíli ruce a já se na něm pohodlně uvelebila. Hlavu jsem měla opřenou o jeho hruď, nohy skrčené na těch jeho natažených na zem, a ruce byly položené na jeho hrudi stejně jako hlava, on se svojí bradou opíral o mojí hlavu. Cítila jsem se s ním strašně dobře, v jeho náručí jsem pomalu usínala. Dokud se po celém táboře nerozezněl ten otravný hlas. Komu patřil? Zvedla jsem hlavu z Paytonovo objetí a byla to Avani.
,,Proč ona leží na Paytíkovy?" prohrásila zrůdička. Čekala jsem že si Pay vymyslí něco jako že to byl úkol a on vůbec nechtěl. Jo, úkol to sice byl ale on chtěl.
,,Protože jí byla zima a já jí chtěl zahřát, problém?" vysvětlil.
,,Proč se nezahřeje u Jadena?" cekla nafrněně Avani.
,,Už si ho zabrala jiná a teď neotravuj. Ash už skoro spala" opatrně svojí rukou přitlačil mojí hlavu zase na jeho hruď.
Ráno jsem se neprobudila ve své posteli a ne sama. Kdosi mě zezadu objímal a ruku to mělo na mém břiše. Opatrně jsem se otočila a byl to Payton. Vzpomněla jsem si co se včera u táboráku dělo. Proboha já na něm usnula. Koukla jsem ze spodní Payovo postele na vrchní Jadenovu jestli je tam s tou Madison a byl tam sám, vzhůru.
Děkuju za hvězdičky, i u příběhu Je to jako ve snu. Do komentářů napište který příběh se vám líbí víc a proč se vám líbí víc. Další kapitola nejspíš vyjde ještě dnes večer.
- Adel🥰
ČTEŠ
Nenapravitelná
Fanfic⚠️PROBÍHÁ KOREKCE⚠️ Problémová holka která jede na nápravný tábor. Někoho tam ale potká. Dál si to přečti. Mohou se vyskytovat i 15+ scény