(Zayn Malik POV)
Vandaag ben ik bij mijn moeder in Bradford. Ik ben aan het kijken in onze foto boeken als ik een foto van mijn zusje tegen kom Amina. Ik mis haar zo erg ze is sinds haar 7de jaar vermist. Precies volgende week is haar verjaard. Op die dag doen we niks we bidden alleen en hopen dat we haar ooit terug kunnen vinden. We weten niet of ze dood is of leeft dat is een raadsel maar iets diep in me zegt dat ze niet ver is. De laatste tijd heb ik het gevoel dat ze dicht bij me in de buurt is. Ik weet het niet maar ik heb nog nooit dit gevoel gehad sinds een korte tijd. Sinds ik in Engeland ben ik ben hier ongeveer 3 weken. We hebben een tijdje vakantie totdat onze tour begint we hebben wel tussendoor interviews en tv shows in anderen landen maar die duren niet zo lang en zo kunnen we genieten van onze vakantie.
Ik blader door de foto boek en zie weer een oude gezins foto met mij, pap, mijn moeder en natuurlijk Amina. Wat een gelukkig gezin waren we met Amina."Volgende morgen "
' goeiemorgen mam' zeg ik met mij schorre ochtend stem. ' goeiemorgen lieverd '.
' mam ik moet zo weg ik heb een tv interview met THE lads ' zeg ik half met een volle mond. '
' is goed lieverd, mar wanneer kom je weer eens langs ?? '.
' wanneer ik tijd heb ik ga een paar dagen langs bij Perrie en daarna naar de lads een paar dagen en ja dan kom ik weer eens langs '.
' is goed lieverd maar vergeet niet te bidden volgende week is de verjaardag van Amina en ik hoop dag je voor haar effe gaat bidden '.
Ik zie gewoon dat ze het mogelijk heeft in het te zeggen. ' dat zal ik nooit vergeten' zeg ik . Ik eet een boterham en mijn cornflakes. Mijn moeder weet precies wat ik lekker vind precies Alles.
Als ik klaar ben met eten loop ik naar boven en pak een boxer en een zwarte broek en een badman shirt en loop naar de douche. Ik kleed me uit en loop de douche in de warme stralen van de douche geleiden op mijn lichaam. Ik was mijn lichaam en was mijn haren goed en doe dat dan de douche uit ik kleed me aan en zet wat deo en parfum op en doe mijn haar in een Kuifje.
Ik pak mijn mobieltje van mijn bed af en kijk of ik berichten heb gekregen van Whatssapp. Ik heb een berichtje van Perrie.
Mijn Princess 😍 : Hey lieverd ik vroeg me af wanneer je kwam