Dit verhaal is nog niet heel lang geleden gebeurd. Ik schat zo ongeveer zo'n 2 jaar terug.
Mijn vader staat vaak in Duitsland op de markt in de weekenden. Dit keer mocht ik mee om te helpen omdat hij personeel te kort kwam.
Natuurlijk wil ik dat! Ik vind de markten altijd super leuk en gezellig, en je verdient een leuk zakcentje.Deze keer gingen we naar een hele nieuwe plaats in noord-Duitsland. Mijn vader was er ook nog nooit geweest.
Op de heen weg, toen we er bijna waren, reden we het laatste deel door the middle of nowhere. Er was echt niks. Alleen bossen, en rare enge kronkelpaden. Tot we na 20 minuten rijden door de bossen eindelijk bij het hotel aankwamen. Een oud vervallen hotel.
Ik zou samen met mijn vader een appartement kamer delen omdat de normale kamers vol waren. En even voor de duidelijkheid, er waren niet veel kamers. En ik was uiteindelijk blij dat ik geen eigen kamer had.
Na een hapje te hebben gegeten, bleef mijn vader met de andere marktlui bier drinken, en ging ik vast naar de hotel kamer.
Er was gratis WiFi dus ik besloot YouTube video's te gaan kijken.
Het zat me al niet helemaal lekker, maar goed. Ik zal me wel aanstellen , dacht ik.Na 10 minuten ongeveer had ik het gevoel alsof iemand mijn keel dicht kneep. Ik kreeg een hele heftige paniek aanval.
Ik leg mijn telefoon weg en probeer de paniekaanval weg te krijgen, maar het werd steeds erger.
Ook Wist ik wel dat die aanval niet uit het niks kwam. Ik wist dat ik niet alleen was, en dat er iets naars was gebeurd in dit hotel.Ondertussen begon ik steeds meer naar adem te happen, ik dacht dat mijn hart het ging begeven. Ik dacht oprecht dat ik dood ging, en dat mijn vader me zou vinden.
Dus ik besloot naar buiten te gaan. Eerst kon ik de sleutel al niet vinden, en toen ik hem vond duwde ik hem in het sleutelgat. Alleen het slot wou maar niet open gaan. Dus ik dacht oprecht dat ik dood zou neervallen daar.Ik kreeg geen lucht meer, ondertussen het nare gevoel van een aanwezigheid in de keuken van de hotelkamer. Ik kwam hier niet levend uit.
Het was al laat, maar toch besloot ik mijn moeder te bellen die in Nederland allang in bed lag.
Ze probeerde me gerust te stellen maar dat lukte niet al te makkelijk.Eindelijk kwam mijn vader ook terug en heeft hij me rustig kunnen krijgen.
Die avond moest ik ook nog slapen, ik had een apparte slaapkamer , maar ik lag in een hoogslaper. Ik heb wakker gelegen omdat ik het gevoel had dat er heel veel mensen om mijn bed heen stonden naar me te staren...
Ik kon het niet meer hebben, en toen ben ik maar bij mn vader gaan liggen want ik was echt ongelofelijk bang.
Nog voelde ik me alsof er allemaal ogen op me gericht waren. Maar omdat mn vader dichtbij was voelde ik me toch wat veiliger...
Wat een vreselijke nacht, geen oog dicht gedaan...
YOU ARE READING
Mijn paranormale ervaringen
HorreurEen boek waar ik mijn hart kan luchten over de onverklaarbare dingen die ik heb meegemaakt. iets waar het een plekje kan Krijgen.