robbery × 17 (final part #1)

278 44 17
                                    

Jihoon

"İstemiyorum."

"Ama Efendi Jihoon, kiraz çiçekleri yakında dökülecek. Onları izlemeyi seversiniz siz."

"İstemiyorum dedim! Çıkın odadan!" Sinirle bağırdığımda Müneccim daha fazla zorluk çıkarmadan hizmetliler ile birlikte yanımdan ayrılmıştı. Aylar önce denize daha yakın olan bu köye gelmiştim. Hyunsuk olmadan. İlk birkaç hafta berbat geçmişti. Tüm gün dışarıda yolu gözlüyor, içten içe hâla onun gelmesini bekliyordum. Sonraki birkaç hafta iştahım git gide kaybolmuştu. Çoğu gece kabus görerek uyanıyor, bazen hiç uyuyamıyordum. Bahar geliyordu. Çok sevdiğim o kiraz çiçeklerini görmek dahi istemiyordum. Müneccim ve diğerleri her gün dışarı çıkmam gerektiğini söyleyip duruyorlardı; daha fazla yemem gerektiğini, uyku düzenime dikkat etmem gibi şeyleri durmadan dile getiriyorlardı.

Dışarıda duyduğum bağırışlar ile dikkatim dağıldı. Sözde biraz şiir okuyacaktım! Bir süre seslerin kesilmesini bekledim ama olmadı. Bağırışların sonu gelmiyordu. Yerimden kalkıp yavaşça kapıyı araladım.

"Ne oluyor burada?!" Herkesin sessizleşip bana dönmesi ile etrafa bir göz attım. Görmeyi tahmin edemeyeceğim, asla edemeyeceğim bir manzaraya bakıyordum. Bir kenarda hizmetliler birkaç çocuğu zar zor tutuyordu. Öbür tarafta ve sokakta birkaç kadın olanları izliyordu. Ve ortada Hyunsuk ile Müneccim birbirlerinin yakalarını tutmuşlardı. Hyunsuk...

"Efendi Jihoon, bu serseri-"

"Jihoon!" Suk hızla yanıma geldi. O an onu ne kadar özlediğimi fark ettim. "Seninle konuşmam gerek."

"Olmaz. Gidin buradan."

"Bak bir kere dinlesen anlarsın beni, sadece bir kere."

"İstemiyorum! Size gidin buradan dedim!"

"Sen benim tanıdığım Jihoon değilsin. O bir kere olsun dinlerdi."

"Senin tanıdığın Jihoon o köyde kaldı. Uzak dur artık benden! Daha fazla yakma canımı!" Omuzlarından ittirdiğimde gerilemek yerine bileklerimi tutup beni kendine çekmişti. Bedenime sardığı kolları ile göğsüne sıkışmıştım. Ağlıyordum. Bir aptal gibi. Saçlarımı okşadığını hissettim.

"Jihoon... Üzgünüm, ben çok çok üzgünüm. Ama lütfen anla beni. Sana hikayemi anlatana kadar suçlu olarak yargılamıştın, şimdi de dinlemeden yalancı olarak yargılama beni."

-

final 2 part hanımlar beyler, özel bölüm gelmeyecek. gelirse de 1 tane gelir sanırım

my thief. hoonsuk ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin