Ráno sem se vzbudila s dobrou náladou, to se jen tak často nestává mimochodem vstala sem z postele a protáhla se. Vydala sem se do koupelny kde sem udělala svoji ranní hygienu a oblékla sem se, vyžehlila vlasy a připravila učebnice do školy.
,,Adeline!!''
Ozvala se z kuchyně mamka, hned sem si vzala svoji tašku, učebnice a běžela dolů. Doběhne sem dolů a ještě si doupravovala culík.
,,Adel, máš všechno ?''
Zeptala se mě a já jenom přikývla, z misky kterou máme na stole sem si vzala červeně zbarvené jablko a dala ho do tašky.
,,Už jdu mami''
řekla sem když sem odemykala hlavní dveře.,,Po škole mi dej vědět a já pro tebe přijedu'' Dala mi lehkou pusu na čelo a já se usmála.
,,Nemusíš dneska mě domů sveze Justin''
Máma se usmála a pohladila mě po vlasech
,,Tak už běž, jinak nestihnete školu'' uchechtla se a já s ní. Vyšla sem z baráku a venku už čekal Justin se svým červeným BMW, musela sem se usmát když sem viděla že si zase něco zpívá.,,Ahoj zlato'' přisedla sem si k němu a na svůj klín si položila tašku.
,,Ahoj kočko~''
Mrkl na mě a sjel mě svým svůdným pohlede
,,Dneska ti to vážně sluší~''
ušklíbnul se a svou ruku položil na moje stehno.
Musela sem se nad tím pousmát protože tohle když mi říká je u toho strašně roztomilý.
,,Děkuju~''
Natáhla sem se k němu a krátce ho políbila na rty.
,,Jeho rty jsou tak sladké že bych je mohla líbat každý den a nikdy bych neměla dost'' řekla sem si v hlavě a koukla z okna na silnici před námi.S Justinem sme poslouchali společné písničky které milujeme a společně si zpívali. Nemohla sem od něj odtrhnout pohled, je tak nádherný a jenom můj ! Uchechtla sem se když se začal pohupovat do rytmu.
,,Nechceš si dnes večer někam zajít?'' Zeptal se mě s úsměvem který mu hrál na rtech.
,,Bohužel nemůžu.. Mám ještě nějaké učení''
Povzdychla sem si, když mě ale napadl nápad
,,Ale mohl by si jít ke mě přespat~ Společný romantický večer a potřebovala bych pomoc s matikou''
Rozzářila sem se.
,,V kolik tam mám být ?~''
Úsměv mi oplatil a zastavil před školou.
,,Buď u mě v půl osmé'' Políbila sem ho a vystoupila z auta, ještě než odjel poslala sem mu vzdušnou pusu a zamávala.
Justin na mě mrkl a se svým luxusním autem odjel domů.- Ahoj! Je tu moje úplně první knížka a já doufám že se bude líbit! Mám hodně nápadu které chci tady využít ☺️ Budu se snažit vydávat nové kapitoly jak jen to půjde! ❤️
YOU ARE READING
Please... Forgive me!
VampireBěžela sem po chodbě a snažila se mu utéct. ,,POMOC!!'' Řvala sem se slzami v očích a utíkala sem co mi nohy stačily, cítila sem jeho pohled svazující mé tělo. ,,Uklidni se... Je to jenom zlý sen.. Musí být!'' Říkala sem si sama pro sebe a utíkala...