پیش از معرفی؛

363 92 64
                                    

این بوک رو جهتِ معرفی فیکشن/داستان های کم خوانده شده، ولی خوب زدم. داستان های معروف هم معرفی میشن ولی در کنارشون. 

اگه خودتون داستانی رو نوشتید،
یا میشناسید برام بفرستید.
توجه کنید باید این مشخصات رو داشته باشن.

1.کم خواننده باشن.

2.حداقل دو یا سه چپتر گذاشته باشن.

3.داستان از نظر قلم و محتوا در حدی باشه که چیزی برای خوندن داشته باشه!

4.آپ های چپتر برنگرده به چندین ماه پیش.

5.از هر فندومی باشه مهم نیست.

اگه داستانی بود که میخواستید برام بفرستید؛

1.لطفا پی وی بفرستید تا گمشون نکنم.

2.اگه خلاصه‌ی داستان تو توضیحات بوک نبود لطفا یه خلاصه بهم بدید.

3.نقطه‌ی قوت داستان و همینطور نظر کلی‌تون رو بهم بگید. مثلا بهم بگید چیِ داستان براتون جذاب بوده، قلمش، ایده‌ش یا هرچی. اگر نویسندش خودتونید هم بگید.

من قبل از اینکه بوک رو معرفی کنم از نویسنده اجازه میگیرم برای همین اگه توی واتپد بهم پیام دادید و بوکی رو معرفی کردید که نویسنده‌ش خودتونید بگید.

و حتما تا اون جایی که بشه داستانهارو میخونم و اگه نویسنده ها اوکی بودن نقطه نظر خودمم هنگام معرفی بوک مینویسم.

اگه دوست ندارید بفهمم کی چی رو معرفه میکنه تلگرام سرچ کنید emptywhitefic، لینک ناشناسم توی چنل هست. لطفا عضو چنل هم بشید اگه ناشناس میفرستید.

و لطفا الان بهم بگید توی کدوم فندوم هستید و فیکشنِ کی یا چه شیپی رو دوست دارید بخونید.

درمورد معرفی داستانهای معروفم بعدا بهتون میگم!

ببخشید اگه یکم چیزهایی که خواستم زیاد شد!
ولی میخوام بوکهایی رو معرفی کنم که نتونید، دست رد بهشون بزنید! ':[]

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 11, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ur BooksWhere stories live. Discover now