Herkese merhaba💜
Yeni bölümle karşınızdayım.😌
Umarım beğenirsiniz.💫Oy ve yorumları unutmayalımm.💃🏼💃🏼
İyi okumalaar. . .💜
#11
EMİR:
Hills'te sıradan bir geceydi.Kış mevsimini arkamızda bıraktıkça her geçen gün müşteri sayımız da artıyordu.Bu gece de oldukça kalabalıktı mekan.
Çalışanların ikisiyle olan bir kaç pürüzü çözdükten sonra locaya Korayların yanına döndüm.Ben yokken Hande de gelmişti.Beni görünce gülümsedi ve selamlaştık.
''Seni burada görmek ne güzel Hande.Hangi rüzgar attı seni buraya,''dedim Koray'a bakarak.
''Hiç arkadaşlarımı görmek istedim,''dedi politik davranarak.
Yiğitse kahkahalar atarak ''Koray rüzgarı abicim,''dedi ve gülmeye devam etti.Koraysa karşılık olarak Yiğit'in ensesine şaplak attı.
''Ne diyorsun oğlum sen rüzgar müzgar?''
''Sen gayet anladın abicim.''dedi Yiğit geri adım atmayarak.
Hande ise ikisine umutsuz vakalar dermişcesine bakıyordu.Onlara cevap bile vermedi.
''Feriha nasıl Emir?''
''Gayet iyiyiz.Çok şükür.Hiç bir sıkıntı yok.''
''Çok sevindim.Bak kara bulutlar dağıldı işte.Bunun altından da kalkabildiniz.''
''Zor oldu ama kalktık.''
Hande masanın üzerinde duran telefona baktı.Bende aynı yöne gözlerimi çevirdim.Benim telefonumdu.Hande telefonu bana uzattı.
''Özgür sen gelmeden getirdi.Onun yanında unutmuşsun.Sahi Özgür'ü bugün pek iyi görmedim ben Emir.Bir sıkıntısı mı var?''
Kafamdan hızlıca,bu gece, bu ana kadar Özgürle olan konuşmalarımızı geçirdim.Bana morali bozukmuş gibi gelmemişti.
''Yoo benle konuşurken bir şeyi yoktu.''dedim cevap olarak.
Ya da ben mi anlayamamıştım.Etrafı hızlıca gözlerime taradım.Tam o sırada Özgür Hills'e giriyordu.Elimi sallayarak yanımıza gelmesini işaret ettim.
Bir kaç dakika sonra Özgür yanımıza geldi.Suratı gerçekten sirke satıyordu.
''Hayrola Özgür.Bir şey mi oldu?''dedim merakla.
''Yoo Emir bey,''dedi ve yutkundu.Ardından devam etti.''İyiyim,teşekkür ederim.''
''Hadi ama bir şey olmuş.Ne bozdu senin moralini ? İşle mi ilgili?''
''Yok hayır.İşle ilgili bir sıkıntı yok.''
''O zaman özel konular.Anlatmak istersen seni dinleyebiliriz.''dedim Handeye bakarak.
Hande başını sallayarak beni onayladı.Ama Özgür anlatmamakta ısrar etti.
''Mühim bir şey değil.Gerçekten.''
''Peki o zaman.Sen bilirsin.''dedim daha fazla üstelemeyerek.
''Emir bey geçen gün benden atmamı istediğiniz maile cevap geldi bu arada.Reklam şirketiyle ilgili.''
''Aaa öyle mi?Ne diyorlar?''
''Perşembe günü için görüşme ayarladım.''
''Harikasın.''dedim.Özgür yanımızdan ayrıldı ve çevreyi turlayarak her şeyin yolunda gidip gitmediğini kontrol etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şeye Rağmen
Romance"...Bu zamana kadar bir sürü şey yaşamıştık ve birbirimize dönmeyi başarabilmiştik.Peki bu her zaman böyle mi olacaktı? Her şeye rağmen yine birbirimize dönebilecek miydik?" Hepinize yeni hikayemle merhabalar.Hikayem Emir&Feriha üzerine kurulu.Ama g...