#4#(itiraf)

1.3K 32 1
                                    

Arkadaşlar multimediada ahsen var.lütfen vote ve yorum atın.sizi seviyorum.öpüldünüzz..

*******************"*

Asasörde kaldığımızdan bu yana 4 gün geçmişti.asansördeki öpüşmemiz yarıda bölünmüştü çünkü görevliler kapıyı açmışlardı kapı açılınca da ben hemen asansörden inip eve gelmiştim. olan biten herşeyi ve ateşe karşı bişeyler hissettiğimi ahsene anlatmıştım.Evet ben ateşden hoşlanıyodum yada daha fazlası ama onu gördüğüm ilk gün içimde değişik şeyler hissetmiştim.ve bu asansör olayından sonra ona karşı hissettiklerimde yanılmadığımı anlamıştım.
Ahsenle beraber kahvaltıdan sonra salonda oturup televizyon izlemeye başladık.ahsenin aklına bişey gelmiş olacak ki hızla bana dönüp konuşmaya başladı.
A:bak ne diycem bu akşam bi arkadaşımın evinde parti varmış biz de gidelim mi hem biraz kafa dağıtmış oluruz ne dersin.bilmiyorum aslında iyi olabilirdi son bi kaç gündür kendimi iyi hissetmiyodum sanırım bu parti iyi gelecekti.
M:peki tamam ama önce alışverişe çıkıp akşam için bişeyler alalım.
A:tamam sen hazırlan ben çantamı alıp geliyorum.
Hemen hızlıca odama çıkıp üzerime kot şortumu ve bol tek omuzu düşük bir tişört geçirdim saclarımıda tepeden sıkı bir atkuyruğu yaptım hafif makyaj da yaptıktan sonra hazırdım hemen gözlüklerimi de takıp aşağıya indim ben indiğimde ahsen koltukta oturmuş beni bekliyordu.hemen evden çıkıp arabama bindim ve alışveriş merkezine doğru sürmeye başladım.yaklaşık 15 dakikalık yolculuğun ardından alışveriş merkezine gelmiştik hemen içeriye geçip mağazaları gezmeye başladık.gözüme çarpan birkaç tane elbiseyi alıp denemek için kabine girdim.hemen üzerimdekilerden kurtulup ilk elbiseyi giymeye başladım. elbise siyah straplez diz kapağımın beş altı parmak üzerine gelen bir elbiseydi.elbise üzerime tam oturmuştu ve beyaz tenime oldukca yakışmıştı.hemen kabinden çıkıp ahsenin yanına gittim o da kendine elbise bakıyodu.beni görmemişti bana bakması için dürtüklediğimde (fesatlaşmayın :D) bir saniye bana bakıp tekrar kafasını önüne çevirdi sonra birden gözleri kocaman açıldı ve tekrar bana bakmaya başladı.
A:oha kızım taş gibi olmuşsun hemen bu elbiseyi alıyoruz deyip sırıtmaya başladı bende onun bu haline kahkaha atıp üzerimi değiştirdikten sonra kabinden çıkıp kasaya doğru ilerledim ve elbiseyi alıp ahsene bakınmaya başladım. Ben üzerimi değiştirirken o da kendine bi elbise bulup almıştı.elbiseleri aldıktan sonra mağazadan çıkıp elbiselere de uygun ayakkabı çanta falan aldıktan sonra direk eve geçmiştik.eve girdiğimizde saat 16:25 di ve parti 19:00 da başlayacaktı bizde hemen odalarımıza çıkıp hazırlanmaya başlamıştık.elimdeki poşetleri kenara bıraktıktan sonra banyoya gidip kendimi sıcak suyun altına atmıştım.bütün gün boyunca mağaza mağaza gezmekten ayaklarım ağrımıştı ve sıcak su bana oldukca iyi gelmişti.20 dakikalık bir duşun ardından hemen banyodan çıkıp iç çamaşırlarımı üzerime geçirdim.elbisemi de hemen giyip saçlarımı maşa yapmak için maşayı fişe taktım.maşa ısındıtan sonra saçlarımı hafif hafif dalgalandırdım.saçlarımı da yaptıktan sonra hemen makyaj masama oturup eyeliner rimel ve kırmızı rujumu sürdüm.ayakkabılarımı da giydikten sonra çantamı alıp saate baktım partinin başlamasına 45 dakika kalmıştı.ahsenle beraber hızlıca evden çıkıp yarım saatte partinin yapıldığı mekana geldik.kapıdan içeriye girdiğimizde herkez kendi alemindeydi bizde boş bir masa bulup oturduk biraz sonra garson geldiğinde ben bir tane jack daniels istedim.siparişlerimiz geldiğinde hem etrafa bakıp hem içkimden yudumluyordum canım çok sıkılmıştı ve biz burda bir saattir öylece oturuyoduk.biraz daha öyle oturamayacağımı anlayıp hemen lavaboya gitmek için masadan kalkıp yürümeye başladım.uzun koridirda ilerlemeye devam ederken az ileride öpüşen bir kız ve oğlan gördüm.omuz silkip tam yanlarından geçiyodum ki son anda oğlanın suratını görmemle gözümde bir damla yaş akması bir oldu.Ne bekliyodum ki zaten benim peşimde dolanıp duracağını mı o sonuçta ateş soykıran'dı tek gecelik ilişkilerin adamı değil mi ????..

Karanlıktaki AydınlığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin