25

423 22 0
                                    

25.rész

Fáradtan tettem le a laptopot a dohányzóasztalra, és hátra dőltem a kanapé támlájának, teljesen elgémberedett a vállam és a hátam. Felálltam és kinéztem az ablakon mikor kopogtak.

- Gyere! – masszíroztam a vállam.

- Christian tudnánk... - lépett egy négyszeres német világbajnok – Elnézést... -nyögte ki kikerekedett szemmel döbbenten - Azt hiszem rossz ajtó. – pillantott körbe.

- Jó ajtó. -mosolyogtam rá - Chris megbeszélésen van, valami csapatvezetőknek szóló fogalmam sincs min.

- Értem. – még mindig zavarban volt.

- Tudok segíteni valamiben?

- Nem, köszönöm. Vele kellene beszélnem. Magánügyben.

- Ha gondolod ülj le és várd, meg. – mutattam Chris főnöki székére.

- Nem én, csak... – mutogatott a háta mögé – Visszajövök később.

- Ahogy gondolod. Átadom, hogy kerested.

- Elnézést ismerjük egymást? – kérdezte kicsit hunyorogva.

- Nem. De azért megismerem a kedvenc pilótámat.

- Köszönöm. Ez kedves. -vágott egy gyér mosolyt - Új vagy a Red Bullnál? -tettem zsebre a kezeit.

- Csak beugrós, Scottot helyettesítem. Eredetileg úgy volt, hogy csak ezen a hétvégén pár szerződés miatt, de most nagyon úgy tűnik hosszabb ideig maradok. Állítólag Nina nem akar visszajönni. Didi tajtékzik, és kell valaki, aki tartja a frontot amíg meggyőzik Ninát.

- Akkor ezek szerint igaz a hír. Didi talált egy új Scottot... – húzta a száját.

- Nézd, nekem a csapatmenedzseri pozíciót ajánlották fel. Nem kell más helye. Nincs nagy kedvem átvenni az ő melóját, max rövid időre. És igazából kurvára unom, hogy mindenkinek ezt kell itt bizonygatnom!

- Sokan szeretjük, és visszavárjuk.

- De nem én üldöztem el cseszd meg!

- Én nem is mondtam. – emelte maga elé a kezeit – Csak nem értem mi a fene folyik itt.

- Akkor állj be a sorba. – nevettem fel.

- Akkor te fogsz foglalkozni a Red Bullos szerződésekkel?

- Gondolom igen. A céges részesedésed miatt érdekel? – a németnek még majdnem az szája is tátva maradt a megdöbbenéstől.

- Te aztán máris mindenről tudsz mindent.

- Didi miatt vagyok képben, amikor a főnökömmel, pontosabban a volt főnökömmel üzletelt nagyon-nagyon alaposan utánanéztem minden ügyének. Egyébként Ena vagyok, Sinclair. – nyújtottam kezet felé.

- Sebastian Vettel. – rázott kezet, és közben méregetett.

- Ha bajod van akkor mond, nem vagyok finomkodó ember.

- Nem te vagy Toto új....- idegesen hadonászott a kezével.

- Új e heti numerája, akivel címlapra került? De.

- Barátnőt akartam mondani.

- Kedves, de nem lehetek a barátnője egy nős férfinek. -nevettem fel - Egyébként a magyar miniszterelnök jobb keze voltam, én hoztam össze a RB szerződést is.

The one-night affair. Love or business? (Toto Wolff fanfiction)Where stories live. Discover now